Herkenbaar. Fijn dat je lichaam het vanzelf op pakt. Voor mijn gevoel kon ik dan altijd "sneller" door.
Ik net hcg meting en echo gehad. Hcg is gedaald naar 100 (was 420 zaterdag en 620 vorige week donderdag. Baarmoeder zag er goed uit. Baarmoeder slijmvlies is al kleiner aan het worden. 5mm nu (was 14mm). Het vergrote eiblaasje op de linker eierstok waar ze eerst een zwangerschap dachten te zien is mooi leeg en ook kleiner aan het worden. Ze denkt niet dat daar een zwangerschap heeft gezeten. En dat samen met de flinke hcg daling denkt ze dat ik een vroege miskraam heb gehad. Zeker weten doen ze het natuurlijk niet en daarom wordt mijn hcg gecontroleerd tot het <2 is. Ik ben echt opgelucht!
Hier ongesteld geworden. Beetje vroeg (cyclus van maar 24 dagen en LF van 11), maar des te sneller weer een kans denk ik dan maar. Heb met tegenzin wat potjes en spuitjes besteld om het maar met insemineren te gaan proberen. Manlief begon er zelf weer over om het dan maar (ook) zo te proberen. Vruchtbare dagen vallen straks alleen in een kampeerweekend, dus hoop dat m'n ei zich relatief laat aan gaat dienen, anders wordt t alsnog niks deze ronde. We zullen zien.
Zo moet je het maar zien ja. Lekker veel kansen. Met het kampeerweekend kan je niet zelfinseminatie doen dan? Of..? Geen idee ook hoe dat werkt eigenlijk.
Mja, we zijn met de kleine in 1 tent en m'n vader en z'n vrouw erbij in de camper, dus veel privacy is er niet en aangezien m'n man al last heeft van prestatiedruk lijkt t me allemaal lastig - helemaal aangezien het de eerste keer is en we moeten uitvogelen hoe het werkt... Het idee is sperma opvangen en dan opzuigen en inbrengen met een spuitje
Hey allemaal, ik ben hier al een hele tijd niet geweest. Ik zie een heleboel nieuwe namen, helaas welkom ❤️ Ik zit nog steeds een beetje in een roes met mijn dochter die inmiddels bijna 11 maanden oud is. Mijn man en ik zijn, na alles wat we hebben meegemaakt, elke dag zo bewust intens gelukkig met haar. Ik gun dat iedereen hier ❤️ Omdat ik volgend jaar 40 word en onze voorgeschiedenis niet rooskleurig is, wilden we eind mei snel weer gaan proberen voor een eventuele tweede. En jawel... Meteen ronde 1 was het ons gegund. Ik ben heel pril weer zwanger, 5 weken en 2 dagen. Voor nu uitgerekend op 17 februari, dan is onze dochter anderhalf. Ik wist dat we vruchtbaar waren, maar dit is zelfs voor ons een record. Maar ja, het is natuurlijk doodspannend... Dus euforisch zijn we niet. Eerst maar eens zien of we voorbij de 7/8 weken komen zonder bloed...
Ah welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoop mee hopen dat het gewoon weer goed gaat! Heb je al een eerste echo gepland? Hoe voel je je?
Dankjewel! Kwaaltjes wisselen erg per dag, maar ik voel al best veel. Eerste echo is 5 juli, met 7 wk en een paar dagen Hoop heel erg dat ik het haal. Twee dagen daarna ga ik met mijn groep (ik ben juf) op schoolreisje. Heb ik een beetje een trauma aan overgehouden, drie jaar geleden had ik mijn 3e miskraam op schoolreisje... Bloedde helemaal leeg in die speeltuin, crepeerde van de pijn en kon niet weg. Wat een hel was dat
@Siamara, gefeliciteerd. Hopen dat het goed gaat dit keer. Ik zit momenteel op het wachtbankje. Vorige week zondag/maandag eisprong gehad.
@Siamara duimen dat het goed gaat. Spannend! Ik zit ook op het wachtbankje. Waarschijnlijk is mijn ovulatie vorige week geweest. Heb een week op en afgaande testen gehad, maar sinds vorige week maandag afloop. Ik had bedacht deze ronde wat relaxter in te gaan omdat we rustiger aan deze maand gedaan hebben omdat we op groen licht moesten wachten. Achteraf toch nog rond de eisprong en nu heb ik weer wat krampen en gespannen borsten. Deze klachten heb ik zowel bij mijn vorige zwangerschappen gehad, maar ook wel eens bij een (naderende) menstruatie. Laat deze week maar snel om zijn
Als ik uitga van een LF van 14 dagen, dan is mijn nod maandag. De laatste paar cyclussen was mijn LF rond de 11 dagen ongeveer.
Ik heb mijn eerste gonal f spuit weer gezet, vrijdag terug voor echo aangezien ik erg snel reageer. Cd 4 zit ik op en uit mijzrlf al 2 eiblaasjes van 10 en 11 mm. Hopelijk blijft t dit keer bij die 2 ook. Pauzemaand dus voorbij en hallo dagelijkse injecties @Siamara spannend weer ♡ hopelijk nu een keer gelijk een goede afloop.
Lekker in t campingtoiletgebouw tekeer gaan joh (God nee haha vruchtbare dagen op de camping sucks. Ik haat t echt. Ik kan toch niet krikken met 2 kids op 2 meter van mij af? #traumaforlife Heb zelf ook slechte ervaring met krakende en schommelende caravan van mijn ouders terwil ik er in de tent naast lag de horror. Enne hier trouwens ook team zelfinseminatie, helpt ons wel. We doen t wel altijd minimaal 1x wel old school zeg maar, is ook gevoelsmatig omdat t al zo klinisch is zo'n mmm traject. Maar sorry 3x achter elkaar trekken we echt niet hoor. Dan is inseminatie echt ideaal