Zwanger worden na een miskraam / missed abortion (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mim89, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Ik vind t maar stom, hoe dat werkt. Als het zo ver is hier (waar ik maar vanuit probeer te blijven gaan, dat onze tijd gaat komen), dan zal het hier ook echt een lange periode van droogte worden.
    Hoop dat als dit kinderwens hoofdstuk dicht is, we het weer terug kunnen vinden. Maar met een kleine erbij zal dat wel even duren...

2. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wat vervelend voor jullie beide. Heeft hij altijd wat ‘moeite’ gehad op seksueel gebied?

Dat hij zo gesloten is maakt het niet makkelijker…sex is toch een belangrijk punt in een relatie ben ik van mening. Misschien anders voorstellen om samen naar een seksuoloog te gaan? Misschien wel wat veel als hij ook al naar een psycholoog gaat, maar het kan wellicht wel helpen…

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Laten we hopen dat we de sahara dan kunnen verruilen voor een tropische verrassing :)

Liz19866 en Padmee vinden dit leuk.
  4. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    In het begin was het prima, niet zo extreem spetterend, maar wel vaak genoeg en geen issues verder. Was wel duidelijk dat hij er geslotener over is dan ik en dan ik gewend was, maar dat heb ik toen geaccepteerd. De frequentie nam af naar mate we langer bij elkaar zijn (wat ik niet zo heel erg vond eerst, maar kom er nu achter dat anticonceptie mijn libido temperde :o:). We zijn ondertussen 18 jaar samen, dus dat heeft ook invloed. Maar zo erg als nu, door die druk/faalangst is het nooit eerder geweest. Ik denk dat hij ook nog zit met dat wat er in zn jeugd gebeurt is, en dat dit nu in combinatie met de 2 'mislukte' zwangerschappen en druk van mij/moeten op bepaalde dagen in de maand - echt funest is.

Heb het gehad over een seksuoloog, maar dat is voor hem dus echt een -mega- grote stap omdat hij echt niet over seks wil praten, zelfs niet met mij.
    Hij kan ook niet goed onder woorden brengen wat hij precies lekker vind enzo. Dan klapt hij dicht en dan zegt hij iets in de trant van 'nou gewoon'. :|

5. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Hay meiden! Mag ik hier even klagen.. Waarom lijkt het toch alsof iedereen zo makkelijk zwanger behalve ik? :cry: Het lijkt wel alsof de hele wereld een kindje krijgt. Kun je soms zo slecht hebben he.. maar ik zal vast niet de enige zijn die zo denkt.

Ga nu naar ronde 8 na mijn ma en vmk.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Ik snap je gevoel heel goed ❤️ Hier is beste vriendin net bevallen van haar tweede (korter bezig geweest voor 2 kinderen dan ik al voor 1), stiefschoonzusje is zwanger (2e maand proberen meteen raak) en buurmeisje is ook zwanger.

7. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Ik mag nog niet klagen als ik jouw onderschrift lees. Meid wat een ellende, hoop voor jou dat het snel raak mag zijn!!

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Voor iedereen die al langer bezig is en/of miskramen meemaakt is het moeilijk... Dankjewel meis ❤️

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Elke maand is 1 teveel... :(

Ik ben sinds 2014 bezig, nooit anticonceptie gebruikt en 6x zwanger, 2 kinderen en hopelijk 3e in mei. Zware trajecten ook... waar ik t meeste naar uitkijk? Afsluiten van de kinderwens. En verder te kunnen. Jarenlang in t teken van seks op commando, talloze injecties, ontelbare echo's pfff klaar ermee. Nooit meer

10. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Fijn dat het voor jou nu dan ook eindelijk weer raak is! Hopen dat het goed mag blijven gaan, die zorg heb je dan ook weer. Ben je eindelijk zwanger krijg je die zorgen weer.

Wij hebben nu al eind oktober ons eerste gesprek in het ziekenhuis. Ik mocht na mijn vmk al komen maar vond het toen te snel, nu zoveel maanden verder erg spijt van haha. :p

GroeneBomen vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Naar t ziekenhuis moet je ook toe groeien he? :) juist goed dat je hebt gewacht. Als je met hulp niet zwanger raakt en maanden verder bent, is t nog frustrerender als je het te vroeg doet. Ik heb 10 rondes de meest perfecte omstandigheden gehad, in mei ging t fout en 1 ronde kreeg ik een cyste ipv eisprong. Vond dat wel heel irritant, doe je zoveel werk, zoveel tijd en geld stop je erin (parkeergeld, eigen bijdrage utrogestan) en dan nog geen succes. Baarmoederslijmvlies elke ronde 10mm dik, 1 of meer follikels rijp... en toch.

Eind oktober zal ik duimen, of naja... dat t niet nodig is vooral :)

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Ik trek het niet meer. Echt niet meer. Nichtje appte net dat ook zij zwanger is. Ze is 8 jaar jonger en ik zei altijd zgn lacherig als ik maar eerder ben dan jij. Nou niet dus. Ik word omringd door zwangeren en baby's. Stiefschoonzusje, een kennis, buurmeisje en nu ook nichtje zwanger. Beste vriendin en andere kennis net bevallen. :cry::cry:

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Wat een hel :( knuf!!! 8 jaar jonger, ja dat doet extra zeer :(

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Heb er weer een goede huilbui opzitten. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Hele avond maar even goed alles eruit janken, schreeuwen, gillen.

Heb je het wel met haar besproken dat je het heel moeilijk vind?

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Ja dat weet ze. Zij weet alles van heel mijn traject. Ze wou eigenlijk langskomen maar dat lukte op korte termijn niet maar ze wou het mij wel echt persoonlijk vertellen omdat ze weet hoe moeilijk het voor mij is. Dus dat waardeer ik wel echt enorm.

17. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.898
    3.647
    113
    Vrouw
    Wat lief van haar! Maakt het niet minder kut! Ik snap je verdriet heel goed!
    Heb je het er een beetje uit gehuild?
    3 november duurt ook gewoon nog zo lang:cry:

18. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Wat vreselijk - Het is gewoon soms zo confronterend. Je gevoel mag er zijn, laat het eruit, het is heel begrijpelijk! Knuffel ❤️

19. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Hier zit ik ondertussen op 10 DPO, heb geen testen in huis en wacht het gewoon af. Doe mn best er niet te veel mee bezig te zijn en ervanuit te gaan dat het op termijn nog wel weer een keer komt en dat ik met een bolle buik mn kleine naar school kan brengen en later met een mini in een draagdoek, maar probeer de focus te verleggen van het 'het gaat deze maand gebeuren en wat zijn mn symptomen' naar het komt vanzelf.

Ben daarnaast wat meer aan het letten op mijn eten en beweeg meer en merk dat het me goed doet en dat ik lekkerder in mn vel zit.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.458
    8.977
    113
    Vrouw
    Ja heb echt heel de avond gehuild. Ook nog met een vriendin gebeld dus toen ook weer zitten huilen.

Deel Deze Pagina