Ja dat snap ikDaarom vind ik zelf zwangerschaps aankondigingen via de app zo fijn.kan dat eerst zelf verwerken in alle rauwe emotie zonder dat iemand t merkt
Ja precies. Toen mijn stiefschoonzusje het vertelde barstte ik in huilen uit Daarom idd fijner eerst via de app.
Ik heb afscheid genomen van fertiliteit mijlpaal! Laatste keer, nooit meer terug. Kleine baby doet t uitstekend, groeit goed en passend bij termijn en hartje is prachtig sterk aan het kloppen ♡ De gyn zei ook: dit ziet er geweldig uit! Gek hoor... nooit meer bij die 2 dames op consult. Gewoon klaar dat hoofdstuk. Ben zo klaar om verder te gaan en vooruit te gaan
Ik kwam vandaag een kennis tegen die zwanger is. Dus ik vroeg hoe het ging met de zwangerschap etc. Haar antwoord: gaat supergoed, ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. Toen dacht ik wel even: wat een geluk heb je als je zo makkelijk zwanger wordt en blijft en het zo goed gaat allemaal dat je soms gewoon vergeet dat je zwanger bent...
@Mim89 jeetje zeg, wat moet dat ongelofelijk kut zijn. Ik hoop zo hard dat jij ook snel zwanger mag zijn en mag blijven. @Liz19866 wauw, wat een mooie test. Van harte gefeliciteerd.
Ik heb een vroege echo gepland voor als ik 6+6 ben, beetje aan de vroege kant, maar ben blij dat de assistente mee keek naar de eerste mogelijkheid, anders werd het pas weer een hele week later. Het bijzondere is dat die datum (18-10), de uitgerekende datum was van mijn zoontje vorig jaar. Hopelijk brengt het een mooi knipperend hartje. Voor nu geeft de wekenindicator test keurig 2-3 weken aan (ben 4+2), dus probeer ervanuit te gaan dat het goed zit.