@Mim89 jeetje, zo weet je ook niet meer waar je aan toe bent... Gelukkig kon je donor 2x keer komen! Nu duimen!!! @Nien92 mooie oploop!! Hoe ben ik die 1e weken doorgekomen... Ik heb niet echt advies, ik probeerde afleiding te zoeken maar was er toch wel druk mee. Pijn in m'n borsten weg, hoppaaa en ik wist zeker dat er een miskraam aankwam. Vertelde iedereen die het al wist meteen maar weer dat het weer misging. Ik ben niet de juiste persoon om om advies te vragen... Al moet ik zeggen dat ik op een gegeven moment redelijk rustig werd. Ik kreeg er een goed gevoel over. Kan ik niet verklaren. Maar elke goede echo was weer een emotiestorm... Weet je, het is gewoon een moeilijke tijd na wat we hebben meegemaakt, en de emotie en angst mogen er zijn. De enige tip die ik heb is eigenlijk, zorg dat je mensen hebt met wie je erover kunt praten. Mijn directe collega's wisten er bijvoorbeeld eerder van dan mijn familie. En van je af schrijven helpt ook! Je wilt niet weten hoe hard ik voor je duim nu ❤️❤️❤️
@Joyce2013 @Siamara ja snap er helemaal niks meer van... Heb ook echt geen flauw idee of ik überhaupt goed zit qua timing maarja...
Laatste test. Stel dat mijn piek toch al geweest is vind ik het raar dat ie nog redelijk donker is. Maarja. Ik stop met testen en zie het wel.
Bedankt voor de tips en het duimen! Ik bekijk het maar dag voor dag. Volgende week weet ik in ieder geval of het op de goede plek zit. Dat zou al een enorme geruststelling zijn.
Hij is inderdaad nog redelijk donker, maar je zit inmiddels al op dag 16 toch? Heb je Clearblue smiley testen ook gedaan toevallig?
Dat vindt ik ook inderdaad, hij is nog redelijk donker. Lijkt op een eitje dat misschien net nog niet lukt om te springen.. Super lastige situatie en het maakt je onzeker... Wat is wijsheid door testen of laten rusten en er vanuit gaan dat je cyclus altijd stabiel is. Doe vooral wat goed voelt voor jou..
Ja zou ik inderdaad ook doen, je weet maar nooit! En inderdaad als hij echt knalt kun je misschien altijd nog vragen of hij nog een kan/wil langskomen.
Hoe is het hier met iedereen. Ik zit weer vol in de wachtweken stress om eerlijk te zijn. Waarom is dit toch elke keer zo’n ding.
Ik heb eergisteren bloed laten prikken. Belde ik gisteren de huisarts, bleken alle andere uitslagen (schildklier, rode hond antistoffen) binnen te zijn behalve de hcgwaarde Dus nu weet ik nog niks. En eigenlijk zou ik dan vandaag opnieuw moeten prikken als daar aanleiding voor zou zijn, maar dat gaat nu niet eens omdat ik de eerste waarde niet eens weet. Snap echt niet dat het zo lang duurt. Verder ben ik heel blij met deze huisarts, maar de vorige had altijd de dag erna de uitslag van het ziekenhuis binnen. Gisteren hele dag spanningen gehad, vandaag nog steeds. Kan pas om 11 uur bellen
@Noralie87 @Nien92 de test van z&k is net zo donker als sommige andere van de afgelopen dagen en toen had ik geen smiley Ik denk dat ik het voor deze maand even ga laten. Klinkt mss stom.
Oh ja die wachtweken zijn slopend. Idd wat @Nien92 ook zegt: de eerste week gaat wel, maar die tweede...
En laat vandaag nu net 7DPO zijn. Hihi. Ik kan me ergens overigens best voorstellen dat je met zo’n verwarrende maand denkt misschien laat ik het even. Het belangrijkste is denk ik dat je doet wat goed voelt, al is dat natuurlijk makkelijk gezegd want ja, wát is goed?