@Noralie87 @Nien92 beide succes vandaag hopelijk mooie echo's. En geniet ook een beetje van jullie wondertjes in jullie buik ♡
Dames ik ben een beetje in de war... hij is nog niet positief maar best al wel donker.... Normaal pas me eisprong op dag 18 (16/17 positieve test) ik zit nu op dag 10, ik gebruik Letrozol dus ging uit van enige stabiliteit maar misschien toch door de miskraam. Niemand van jullie Letrozol als ovulatie-inductie na de miskraam toevallig? Vanaf nu sowieso maar regelmatig gezellig maken tussen de lakens haha.
Kan het niet zijn dat de Letrozol de aanmaak van zowel FSH als LH stimuleert, dat je daardoor een wat eerdere eisprong zou kunnen krijgen?
De Letrozol gebruik ik al bijna een half jaar nu, en dus met die medicijnen die ik slik van dag 5-9 en dan op dag 16/17 positieve ovulatietest en dan uitgaande dag hij rond dag 18 springt. Dan 8/9 daarna alweer oud bloed en dan 13 DPO ongesteld. Misschien reageert hij wel op het medicijn zelf, nooit zo vroeg ovulatietesten gedaan maar omdat ik gerommel voel in me eierstokken dacht ik misschien door de miskraam wel eerdere eisprong. Maar hij is nog niet knal positief dus test gewoon door. Misschien wel gewoon door de PCOS dan zijn ovulatietesten ook niet altijd heel betrouwbaar . Ik wil gewoon zo graag weer haha. Maar kan niks anders doen dan afwachten en het maar vaak gezellig maken.
@Joyce2013 ik zou doorgaan met testen. En het inderdaad regelmatig even gezellig maken tussen de lakens.
Alles is oke hier! Ben zelfs 3 a 4 dagen vooruit gezet! Nu 9.1! Het bewoog zelfs al! Fijn dat we weer terug waren bij deze verloskundige. Ik zal nooit vergeten dat ze me thuis kwam opzoeken na de curettage. Volgende week woensdag termijnecho!
Wat superirritant die onduidelijkheid! Het is inderdaad nog geen knaller. Dus zou ook nog even doortesten en gezellig maken voor de zekerheid.
Wat ontzettend fijn!!! Heerlijk zo een goede echo. Gefeliciteerd en lekker genieten. Ik test zelf lekker door, hopelijk op naar een knaller.
@Noralie87 @Nien92 wat fijn die goede echo's! ❤ Hier weer lekker onduidelijk allemaal. Vandaag weer een positieve test. Donor wou niet nog een keer komen. En begint er ook over dat het allemaal lastig voor 'm wordt enzo. Dusja.
Dat meen je niet! Ik word hier echt zo boos om! Waarom kan hij gewoon niet normaal doen!? Hij klinkt (en klonk al) onbetrouwbaar. Ik snap zo'n mensen echt niet. Is vandaag echt de knaller?
Yup. Ik weet het ook even niet. Maar ik ben bang om iets te zeggen omdat ik te bang ben dat ie ermee stopt en wat moet ik dan... Hij wil iig nog maar 1x per cyclus komen want dat moet genoeg zijn want anderen die hij heeft geholpen waren ook allemaal in 1 keer zwanger dus het moet wel aan mij liggen en aan mijn lichaam. Terwijl ik de eerste keer in ronde 6 zwanger was en de tweede keer in ronde 2 met deze donor dus dat is beide keren snel geweest maarja.
Wat ontzettend vervelend.. En heel naar om te zeggen dat het aan jou moet liggen, wat een sukkel! Je hoeft jezelf niet te verdedigen, hij moet er voor je zijn of er mee stoppen maar zo gemeen doen mag echt niet.
Nou appte ie vanochtend dat als ik morgen nog vruchtbaar ben dat ie dan morgenochtend nog wel kan komen. Dusja. Hij stopt er iig niet mee.