Ik zou gewoon doen morgenochtend. 24/48 uur na je positieve test springt je eitje en is 12 uur vruchtbaar. Wel fijn dat hij dus niet stop, maar dat wispelturige is super onhandig.
De foto met 2 testen is de onderste gisteravond. Toen met dezelfde urine een smiley ook op Cb. En de andere foto test van net. Dus weet even niet wat slim is. Als ik morgenochtend insemineer zit ik iets van 1,5 dag na eerste positieve test. En iets in mij zegt steeds dat dat bij mij te laat is. Nou ja ik wacht even af wat mijn temp morgenochtend is.
Als de onderste van net is denk ik dat je nu je piek hebt en niet gister. Ik vind de 2 testen lichter dan de enkele, maar misschien vertekend beeld op mijn telefoon.
als ik jou was zou ik de donor laten langskomen. Ondanks de smiley eergister, denk dat je gister ook nog een smiley zou hebben gehad.
Wat fijn dat het zo goed gaat @Noralie87 en @Nien92 !!!!!!! ❤️ En wat een ellende @Mim89. Alsof het hele proces van zwanger worden niet al spannend genoeg is. Als je dan ook nog moet dealen met iemand die niet meedenkt en er zo negatief in staat... :/ heb je de donor alsnog laten komen?
Ja nu is het echt genieten. Ik voel hem iedere dag veel bewegen dat is ook zo'n geruststelling. Hopelijk gaan de weken nog heel langzaam voorbij zodat ik heerlijk van dat getrappel kan genieten!!
Oh wat heerlijk!!!! Dit gaat gewoon goed. Dat vooruitzetten is een goed teken. Was alleen bij mijn goede zwangerschappen zo!
Nee toch niet gedaan. Temp was al gestegen dus denk dat die timing toch niet goed was. Zo voelde het tenminste.
Woop woop ja daar is hij dan hoor, de LH piek! Na al die tijd wachten na de miskraam, kunnen we er nu echt voor gaan. Gisteren al gezellig gehad en de komende 2 dagen maken we er nog maar gezellige avonden van !
Vandaag weer een goede echo gehad. Dit kind is wel al een eigenwijsje. Hij/zij keert ons bij iedere echo de rug toe haha.
O wat een boefje, nu al haha. Wel heerlijk weer een mooie echo, alles was weer goed. Dat is toch het mooiste nieuws, en lekker kijken naar jullie kleine frummel ♡