Dit is idd heel lastig. Je cyclus raakt altijd wel een beetje "van het padje" na een miskraam. Houd je ovulatietesten goed in de gaten!
Jaaaaa spannend!!! Ik ben benieuwd of er nog veel gaat veranderen in het beleid tov zwangere vrouwen. Ze gooien nu ineens zoveel weer open terwijl nog lang niet iedereen gevaccineerd is... Ik ben heel blij dat ik mijn 2e vaccinatie nog net met 38 weken zwangerschap heb trouwens
Nou ongeveer 1,5 uur geleden een positieve Clearblue. Dus op cd12 zoals voorheen. Blijf de Action en zwanger&kids testen toch raar vinden. Vind ze niet duidelijk positief maar de Cb geeft toch een smiley met dezelfde urine.
Fijn op cd12 weer! Ik snap wel wat je bedoelt... maar volgens mij had ik in maart ook al een smiley maar was sensitest nog niet echt donkerdonker. Misschien is die CB gewoon heel gevoelig? Volgens mij zijn die van sensitest en zwanger&kids redelijk hetzelfde. Action heb ik persoonlijk altijd fluttesten gevonden door dat schermpje ervoor.. Is het afspreken met de donor gelukt? Ik hoop weer heeeel erg mee!
De donor kan niet. Hij is ziek. Overmacht dusja... Nouja iig morgen het zkh bellen en de onderzoeken inplannen...
Ja hij zou gewoon komen maar is vannacht goed ziek geworden. Dus snap dat je met buikgriep niet 1,5u in de trein gaat zitten en weer 1,5u terug. Maarja morgen maar het zkh bellen en de onderzoeken plannen en dan weet ik volgende cyclus hopelijk meer.
Ahh dat is echt heel kut. Hij kan er inderdaad niks aan doen, maar wat een timing... Hopelijk denkt het ziekenhuis goed mee en wordt alles snel in gang gezet! Laat hier even iets weten he.
Ik zit weer even in een dark place... Ook al had ik dinsdag nog een extra echo en heb ik dekleine zien dansen en bewegen.. toch denk ik nu weer dat het niet leeft. Dinsdag 29 juni de 20wekenecho,aar dat duurt nu heeeeel lang voor mij die week. Placenta ligt achter, dus zou haar al moeten voelen. Maar ik voel gewoon al anderhalve week hele kleineplopjes en vlinders maar het wordt niet meer of duidelijker. Man zegt dat ik positief moet blijven. De buik groeit tenslotte en vandaag nog moeten overgeven,maar dat gevoel... blehhhh
Ga ook met het zkh overleggen over de ovulatietesten. Vind het de laatste 3 maanden zo gek gaan. Zaterdagavond om 23.45u een twijfel z&k en Action dus Cb gedaan die gaf een smiley. Zondagmiddag rond 13.30u weer een z&k gedaan en die was negatief. Vind mijn piek de laatste maanden elke keer zo kort. Weet iig dat ik dus over een week een echo krijg en dat ik dan ook bloed moet laten prikken. En ga ook zeggen dat ik ook meteen mijn stollingswaardes wil laten prikken.
Oh meis wat rot dat je die gedachtes hebt... Hoe het gaat met de kleine voelen weet ik niet, geen ervaring mee. Maar als je er zo bang voor bent zou ik gewoon de verloskundige bellen.
Ah lieverd ❤️❤️❤️❤️❤️ je hoort hem/haar nu nog helemaal niet duidelijk te voelen joh. Maar je gevoel is heel belangrijk, bel even dat het niet goed voelt en dat je een check nodig hebt!! Heb je psychische hulp op dit moment? Dat heeft mij zo enorm geholpen!
Och meis wat ontzettend vervelend dat je je zo onzeker voelt. Ik zou de verloskundige bellen en vragen of je een extra echo tussendoor kan krijgen, of hartje luister? Ook ben je misschien gebaat bij wat extra hulp inderdaad, het is oke om daar om te vragen he. ❤️ ❤️ ❤️ Goed voor jezelf zorgen!
Wat fijn dat je zo snel terecht kan zeg, hopelijk is alles gewoon in orde natuurlijk. Snap dat de testen je onzeker maken, ze brengen veel onduidelijkheid. Maar hopelijk kunnen ze je daar in het ziekenhuis ook vertellen hoe dat kan. Vervelend dat de donor nu net ziek is, wat dat betreft zit het je niet mee meid. ❤️
Ja de onderzoeken moeten ongeveer een week na positieve ovulatietest. Maar heb idd gelukkig sws niet lang op de wachtlijst gestaan. Hoe gaat het met jou?
Nou dat is erg fijn, ik ook soms verhalen van mensen die super lang moeten wachten. En dan ben je al lang bezig en dan ook nog super lang wachten. Hier gaat alles verder prima, inmiddels ronde 13 dag 5 dus weer begonnen met de Letrozol. Heb de gyn vorige week nog even gesproken, en we moeten het nog 4 maanden weer proberen met de Letrozol en als het dan niet gelukt is gaan we mijn eileiders doorspoelen (HSG). Dat is nogal agressief dus hij wil liever nog even wachten na de miskraam. En we zijn met Letrozol in 5 maanden toch zwanger geweest dus hij heeft goede hoop. Nou daar houden we ons maar aan vast haha. Verder ben ik zelf niet echt fit, keelpijn, hoofdpijn, maar zal vast over paar dagen weer over zijn. Ook staat onze Corona vaccinatie gepland voor 3 juli, verwacht mijn eisprong ook 3 juli.. hopelijk kan het geen kwaad.. maar wil niet wachten met de enting, wij hebben al Corona gehad dus zijn hierna dan "klaar"'. Laten we hopen dat het geen invloed heeft op het eitje/ vruchtje en innesteling.