Het is de Etos early. Droog zie je het lijntje duidelijker (en die heb ik normaal droog niet). Dus ben toch hoopvol.
Merk dat ik gewoon een beetje paniek voel ofzo. Schat de kans wel groot in dat het weer raak is. maar hoe dan, 3x achter elkaar de eerste ronde raak, terwijl ik op de zwangerschap van mijn zoon 2 jaar heb moeten wachten. is dat dan een voorbode dat het weer mis zal gaan, waren de miskramen pech of speelt er meer etc etc. Het is dat ik het meteen moet weten vanwege medicatie, anders zou ik t liefst tot 7 weken m’n kop in t zand steken zodat ik meteen door kan naar een echo haha
Ik zie ook op beide testen een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd en snap dat je angst groot is. Ik hoop dat dit een plakkertje wordt en de weken voor jou voorbij vliegen! Wat fijn dat het weer zo snel gelukt is. Op naar een goede zwangerschap meis!
Dankjewel, nee het hakt er idd hard in. Ik hoop op snel weer een positieve test maar er zit nu wel veel angst en twijfel.
@Sophie2019 ik duim zo hard voor je dat het goed gaat!!! ❤️❤️❤️ En die angst en twijfel is helaas ook niet zomaar weg... Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk idd snel weer een positieve test! Ja echt bizar, morgen al 35 weken!! Met ons minimeisje gaat het heel goed, ze ligt al bijna met haar koppie vast in mijn bekken en ik voel haar vaak lekker actief zijn, maar ik heb zelf erg veel last van rugpijn. Niet alleen onderrug, gewoon boven tot onder. Ik heb besloten toch een weekje eerder met verlof te gaan. Vandaag was mijn laatste werkdag. kamertje en alles is zo goed als klaar!! Paar kleine dingetjes nog!! Ze mag komen hoor, ik kan niet wachten!!
Doe je goed, eerder met verlof. Je stond al een tijdje niet meer voor de klas toch? Lekker je rust pakken hoor, echt een aanrader!
Klopt, ik heb de afgelopen 7 weken thuis gewerkt. Maar m'n rugpijn is echt killing en dat zitten achter de laptop werd steeds zwaarder. Ik mag nu echt m'n rust pakken idd!! Zo fijn!!