Goed dat je gaat ❤️❤️❤️ hopelijk helpt het je een beetje! @Mim89 fijn dat er idd geen antistoffen waren van chlamydia! Ben benieuwd wat er uit de stollingstest gaat komen! @Sophie2019 neeeee shit Je klinkt er heel rustig onder, maar wat ontzettend jammer
Vandaag een tatoeage laten zetten als herinnering aan mijn 2 miskramen... M'n vlindertjes altijd bij mij ❤
Dankjewel ❤ Ja ik wou er zo graag iets mee doen... En vlinders staan voor mij symbool voor mensen die er niet meer zijn...
Echt heel mooi @Mim89 wat denken jullie? Mijn testen zijn zo goed als negatief. Reageerde de ovulatietest toch nog op HCG of komt mijn ei er toch al aan?
Oh sorry nu zie ik het ja. Met hoe licht de zwangerschapstesten zijn denk ik niet dat de ovulatietest reageerd op hcg. Zou even doortesten met de ovulatietesten om te kijken of ze oplopen.
Vorige week donderdag had ik de miskraam. Sinds zondag is er geen bloed meer geweest. Vanmorgen ineens wat bruinverlies bij afvegen en wat vervelend gevoel in mijn buik. Was het dan toch nog niet klaar?
Even in de gaten houden, het kan helaas zo grillig verlopen... Prachtige tatoeage @Mim89 !!! Ik had gister m'n liggingsecho, ik was zó nieuwsgierig, sinds 20wk geen echo's meer gehad behalve de 3D-echo... Nou, wij verwachten een flinke meid. Ze wordt nu (36wk) al geschat op 7 pond, dus met 40 weken schatten ze haar op 9 pond. Met mijn man (1.94) en mij (1.90) als ouders zou ik niet verbaasd moeten zijn, maar 't was toch ff slikken
Jaaaaa en ik had met m'n stomme kop zo'n lief tuinbroekje gekocht in maat 50 verder vooral 56 en 62 hoor, ik vermoedde al dat het geen kleine baby zou worden. Heb voor de zekerheid een paar rompertjes en broekjes in maat 50 en verder een truitje en een vestje. Denk idd dat we die gaan overslaan
Ik had voor de jongste ook 1 pakje maat 50 gekocht. Ze hebben het geprobeerd, maar paste echt niet. Maar kon hem ook niet weg doen. Want dat zou wel zijn eerste pakje zijn geweest als het hem wel gepast had.