Ik mag Maandag weer naar het zkh. Vandaag ongesteld geworden. Ga dan ook vragen of ze, wanneer ik een positieve ovulatietest heb, ook nog een keer willen kijken omdat mijn testen zo raar doen.
Ik bewaar het voor een eventuele tweede en ik zie dan wel weer of het dan wel past hahaha! @Mim89 ah, balen. Was de timing niet goed deze maand of herinner ik me dat verkeerd..? Goed dat je er extra naar laat kijken!
Nee deze maand geen poging gedaan. 2x een positieve ovulatietest gehad met een week ertussen. Met de eerste positieve test was de donor ziek. Met de tweede positieve test heb ik hem niet geappt omdat ik toen zoiets had van wacht wel eerst het zkh af.
Ja mijn ovulatietesten doen de laatste maanden sws raar. Eerst liepen ze altijd mooi op en dan een knaller. Nu donker/licht/donker. Steeds twijfel. Bij donkere doe ik altijd een ClearBlue ter bevestiging en die is dus 2x positief geweest. Arts snapte het ook niet.
Het kan ook zijn dat je lichaam nog oud bloed afstoot tijdens je eisprong (als die er nu aankomt). Heb je nog doorgetest?
Inderdaad een flinkerd haha. Kan me voorstellen dat het even schrikken was. Maar ook dat komt helemaal goed!!! Ze kan model worden als ze jullie lengte krijgt. 36 weken al... pfffff wat is dat toch snel gegaan!
Fijn dat je er maandag naartoe kunt! En inderdaad op je strepen blijven staan wat betreft dat meekijken. De zorg in NL kan helaas lui zijn... Ben benieuwd Mim.
Die werden lichter. Maar het is bij 1 keer heel licht bruinachtig gebleven… daarna niks meer… we testen rustig door… mijn temp is ook nog laag
Dat kreeg ik ook altijd te horen, model worden, maar daar is een maximum lengte voor. Met 1.90 en schoenmaat 45 pas je niet in de catwalkmaatjes haha! En ja, het is heel snel gegaan. Bizar! We zijn er zo goed als klaar voor, alleen de box nog opzetten! Daar hebben we even mee gewacht ivm de katten hoe voel jij je @Nien92 ?
Haha o ja dat klopt ook wel weer! Zo spannend. Ze kan er al heel snel zijn vanaf nu! Met mij gaat het op en af. Baal nog steeds dat de EMDR behandeling pas in augustus kan starten. Ondertussen probeer ik de negatieve gedachten weg te drukken. Ik voel haar best vaak als plopjes, maar gisteren had ik de hele dag menstruatieachtige pijn en dan ben ik de hele dag bij ieder toiletbezoek aan het speuren naar bloed. Het kost veel energie plus daarbij de afronding van het schooljaar... Ben echt op. Nog maar 2 weken! Haha.
Ik verwacht niet dat ze heel moeilijk zullen doen. Maarja dat weet je natuurlijk nooit. Zie Maandag niet mijn eigen arts maar een echoscopiste. Maar anders vraag ik gewoon aan de assistente of ze met mijn arts wil overleggen.
Oef, nog 2 weken! Ben blij dat de vakantie hier al begonnen is. En dat ik alsnog een week eerder met verlof gegaan ben. Weet niet of ik het hier verteld heb, maar ik heb veel last van mijn rug en rechterbilspier... Er zijn momenten dat ik niet kan lopen van de pijn, mijn man heeft me al een paar keer moeten "redden" en me naar de bank of het bed moeten sjouwen. Wat naar dat de emdr zo lang op zich laat wachten..!
Wat naar! Heb het ook gehad. Heb je een speciale bekkenbodemfysio? Zij weten ook veel van de ischias af namelijk. Hier nog 1 week en dan vakantie. Op naar Italië!