Kan een vriendin ofzo niet oppassen? Of een andere reden vertellen? Al snap ik wel dat je er ook niet over wil 'liegen'. Ik heb nog een keer bloed laten prikken op de waardes die ik in December ook had laten prikken (schildklier, vitamine D. B12 etc). Schildklier was nu een heel stuk lager. B12 zelfs nog lager dan de vorige keer, maar nu ook aanvullend onderzoek erop gedaan en volgens de huisarts zijn alle waardes goed. Maarja eerst maar eens zien wat ze in België erover zeggen.
Ze wonen naast ons, dus ze weten wanneer ik naar de kapper ga of naar fysio moet haha dus als ik.opeens 3x per week oppas nodig heb voor cyclusanalyse krijg ik wel vragen. Helemaal omdat ik alles op de fiets doe maar ziekenhuis toch echt iets te ver is. Ik heb geen zin om half uur enkele reis te fietsen en dan zweterig daaro te liggen hihi Nouja ik heb nog even... Is het je schildklier wel binnen normale waarden? Balen dat je b12 lager is ook! Ik ben ook heel benieuwd wat ze in België gaan zeggen en kunnen doen voor je
@GroeneBomen snap het wel ja... als ze er niet op zit te wachten stel je haar makkelijker voor een verdongen feit. Straks krijg je hele discussies over je kinderwens waar je niet op zit te wachten. Maar over dat je oudste heilig is, das bij ons ook zo hoor. Lijkt wel alsof het eerste kleinkind het standaard beeld vormt van hoe het zou moeten zijn en de volgende kan daar dan toch niet aan tippen ofzo. Mijn moeder zegt het niet hoor, maar ondertussen is er dan altijd wel een zogenaamde goede reden waarom de jongste dan bepaalde dingen niet mag enzo, Zoals logeren, want hij slaapt niet door. Terwijl de oudste ook lang niet doorgeslapen heeft en toen kwam ze wel gewoon logeren... achja.
Oja dan snap ik dat het lastig is. TSH was nu 1,5 en de laatste keer in het zkh 3,5 en de keer daarvoor 2,9. FT4 was nu 14,5 en de laatste keer in het zkh 14 en daarvoor 12,4. Dus het schommelt. Maar heb alle uitslagen geprint voor België dus we zullen zien wat hun zeggen.
De grap is dat t dus haar 4e kleinkind is maar gewoon geen jongen-jongen. Hij is rustig, luisterde als uk al bizar goed, kon en kan heerlijk 2 uur aan tafel zitten en doe je een onwijs plezier met een museum. Met hem winkelen is 1 feest. Hij helpt altijd graag mee en ook met hun vrijwilligerswerk. De andere kleinzonen (totaal 5) zijn tja, jongens. Ruig, kapotte broeken, wild, luidruchtig dat soort Was het een enorm feest om onze oudste mee te nemen, nou overal heen... is onze jongste gewoon eh anders en denken we even na. Als hij t zat is kan hij ineens heel hard gillen, erg leuk in een restaurant overigens pff. Dus ik snap echt dat mijn ouders de jongste niet mee willen nemen haha. Junior heeft weinig geduld, gooit met auto's, klimt op de tafel en gaat erop dansen en mijn moeder vindt hem mega grappig en lief...maar ook wel druk mama vindt t al te snel druk. Mam droomde van iig 1 kleindochter, dus ze neemt genoegen nu met 1 rustige kleinzoon en 4 eh veel minder rustigere. (En ik snap nu ook wat mijn zus bedoelde dat onze zoon echt heel anders is en hoe relaxed dat is. Konden we met de oudste makkelijk overal heen rijden, kan junior al besluiten na 10 minuten in de auto dat klaar is... laaaaaange reis)
Aaaaaaahhh zo. Het heeft te maken met het voorbeeldige kind wat doet wat een ander zegt en de ander pleased. Ach dat verandert wel wanneer dat kind ook gaat rebelleren maar onze oudste is dus ook zo. Dacht dat het vooral aan "de oudste" lag maar misschien vindt mijn moeder haar volgzame en gehoorzame karakter ook wel gewoon vet chill
Haha ja, mijn schoonvader heeft dan weer minder met t karakter van onze oudste: onze oudste durft weinig en is altijd snel bang. Mijn schoonvader is een sportman. Dus hij ging met de oudste naar kleutergym als ik niet kon.. alleen de oudste durfde dus niets. Ja op een mat zitten. (Ja echt... ik heb 6 lessen alleen op een mat gezeten... voordat hij uberhaupt iets wou proberen) en mijn schoonvader stoorde zich er zo enorm aan als man die juist niet stil kan zitten haha. Schoonvader speelt altijd wat ruiger, dat vindt onze zoon dus helemaal niets haha Maar goed, dat mag ook. Hij houdt niet minder van hem, maar sportactiviteiten zal hij iig niet meer doen. Zelfs kijken naar de zwemles gaf hem al stressvlekken omdat onze zoon zo klungelt hihi Dus hij leeft zich uit met onze jongste, die geen angst kent haha (Onze oudste kan wel onwijs dwars zijn, dus dan brengt mam hem gewoon thuis. Ook opgelost )
Hoi dames, Ik meld me ook weer even hier, ben weer in afwachting van mijn NOD en dan gaan we testen. Merk dat het testen met de ronde meer tegen gaat staan, maar ja door de progesteron moet het anders word ik niet ongesteld haha. Ben de afgelopen 2 dagen beroerd, keelpijn, hoofdpijn, rommelende darmen en moe. Morgen 12/13 DPO maar wilde eigenlijk pas zaterdag testen samen met mijn man. Maar twijfel of ik morgen een testje doe. Vertrouwen is weg of het ons ooit nog gegeven is, maar uitstellen heeft ook weinig zin natuurlijk. Denk wel misschien is het raak lage weerstand dus misschien is mijn lijf met wat anders bezig. Maar klachten zijn 0 geen gevoelige borsten terwijl dat mij al mijn zwangerschappen wel zo was.. pfff sorry moest even me hart luchten ben er eigenlijk zo klaar mee elke keer die teleurstelling.. Maar we gaan door, ben "pas" 35 het hoeft nog niet voorbij te zijn....
@Mim89 lief, dankjewel ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Hoe gaat het met jou, aan het wachten op je afspraak volgende week maandag, hoe laat mag je? Vind je het spannend?
Met mij wel goed. Heb Maandag om 14.15u eerst een afspraak om me in te schrijven en dan om 15u bij de arts. Tot nu toe valt de spanning mee. Ben gewoon heel benieuwd wat ze gaan zeggen over die factor 8 etc.
Fijn, ja dat snap ik ben ook heel benieuwd hoe ze daar mee om gaan. Hopelijk word je daar wel geholpen.
Test was negatief 12/13 DPO... inmiddels bijna een half jaar verder na de miskraam en al ruim een jaar aan de Letrozol... ik kreeg steeds meer het gevoel dat het voor ons niet meer is weggelegd. Het gaat ook steeds meer tegenstaan die "geplande" seks echt hoe houden mensen dat vol.. En dan gaat het niet om 1 keer nee 3 keer want ja ik wil wel goed zitten. Ik ben zo klaar met dit verdriet elke ronde weer.. het breekt mijn hart om elke keer tegen mijn man te zeggen nee sorry weer niet... het voelt alsof mijn lijf vaalt...
Knuffel ♡ het is ook allemaal niet eerlijk verdeeld in het leven.... zo kut die teleurstelling elke keer weer....