Ach wat naar dat je je zo voelt, snap heel goed dat je het gevoel hebt dat je lijf faalt... Ik gun het je ook zo!
Dikke knuffel Het lijkt me ook niet makkelijk als je al zolang bezig bent.. Ik baal nog steeds enorm van mijn lijf ben nog steeds niet ongesteld heb al 2 weken het gevoel of het er aan komt maar nog steeds niks.. ik weet het moet geduld hebben maar wil zo graag dat mijn lichaam weer normaal doet
Ik ben ook er zat van.. weeeer bloedverlies kort na eisprong Ik kijk elke dag in 'mijn ziekenhuis' of er al een afspraak staat.
Mijn miskraam begon in februari en eerst normaal cyclus in april, hoop voor jou dat je lijf het eerder oppakt.
Ik vind ook wel dat het lang kan duren hoor voordat je lichaam weer normaal is... al die mensen die dan reageren met "ik was na de miskraam gelijk/snel weer zwanger". Fijn voor jou, maar zo werkt het niet bij iedereen en het voegt echt helemaal niks toe om te vertellen aan anderen hoe snel het jou wel niet gelukt is... kreeg pas terug nog die opmerking terwijl ik dus voor het eerst weer een normale cyclus heb gehad. Moet dan moeite doen om niet te veranderen in een draak en er vol tegenin te gaan
@Zuri nou inderdaad fijn voor jou maar niet bij iedereen werkt het lichaam meteen weer. En de fabel extra vruchtbaar gaat ook ook niet op, sommige mensen hebben geluk en sommige mensen word hun geduld enorm op de proef gesteld. Gun het iedereen natuurlijk van harte maar al die goed bedoelde adviezen pfff hahaha..
Ik ben gister ongesteld geworden nou ja ik bloed een klein beetje echt niet vergelijkbaar met hoe mijn menstruatie normaal is , het heeft tijd nodig. Wij hebben na de mk wel voorbehoedmiddelen gebruikt voor het geval dat het er nog niet helemaal uit was. Net als wat Zuri zegt. Iedereen is anders bij de een duurt het langer als bij een ander. Ik wou mijn lichaam niet weer gelijk belasten en denk dat we dat deze maand ook nog niet gaan doen aangezien het nog niet is zoals het was. Ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam het beetje bij beetje weer oppakt dat geeft me ook weer wat rust.
Vandaag in Gent geweest. Wat een tegenvaller. Had een arts assistent. Ze bekeek al mijn uitslagen en begon meteen over een iui behandeling. Ze zei meteen over de factor 8 etc 'dat bepalen we opnieuw als je met de behandeling gaat starten'. Mijn schildklierwaardes vond ze wisselend maar ze zei meteen ook dat bepalen we dan opnieuw. Kreeg meteen een brief onder mijn neus geduwd dat ik wel eerst met een psycholoog moet praten wat €500 kost en voor eigen rekening is. Vervolgens zei ze ook nog dat donorzaad vergoed werd. Dat vond ik al heel vreemd aangezien dat nergens is en erna kreeg ik bij de balie te horen dat dat €300 per behandeling is. Dus eigenlijk ben ik niks wijzer geworden.
Nou dat klinkt wel als een flinke tegenvaller. Op zich ook beetje zonde van de moeite van al je testen dat je alles weer opnieuw moet laten bepalen. Snap wel waarom die gezondheidszorg zo duur is als alles opnieuw beoordeeld moet worden bij een nieuw zkh. Maar kost 1 gesprek met een psycholoog 500 euro? Want dat klinkt ook wel als een exorbitant hoog bedrag... wel nieuwe datum gepland of was dit het dan?
Dit was het denk ik. Laat begin volgende maand hier in het zkh nog een keer prikken op factor 8, kijken of ie eenmalig verhoogd was.
Ja ik sta er ook echt van te kijken. Had dit echt niet verwacht. Vroeg erna nog aan mijn moeder die erbij was of ik meer had moeten vragen/zeggen, ook over de uitslagen etc. Maar zij zei ook dat de assistent echt meteen over een behandeling begon. Heb bijv de factor 8 nog duidelijk genoemd maar ook toen was de reactie dat bepalen we opnieuw als de behandeling start.
Jeetje dat is een tegenvaller zeg.. vind het ook belachelijk dat je zoveel zelf moet betalen waarvoor betaal je dan ziekenfonds. Nou heb ik misschien een domme vraag. Wat houd factor 8 in
Die kosten voor de psycholoog worden niet vergoed en donor sperma ook niet. Donor sperma wist ik, dat is in Nl ook zo. Maar €500 voor een gesprek vind ik absurd... Factor 8 heeft te maken met de bloedstolling. Als die verhoogd is heb je meer kans op trombose.