Zwanger worden na een miskraam / missed abortion (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mim89, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Zuri he wat naar :( snap dat je intens verdrietig bent. Knuffel!

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.369
    113
    Vrouw
    @Zuri :( knuf!

Ik heb de intake staan voor de gyn, 11 okt al :) oftewel 2x ongesteld worden in mijn geval :p als ik nu weer 15 dagen cyclus heb 2x zou ik precies op cd 1 bij de gyn komen, dat zou wel perfect uitkomen natuurlijk

Zuri vindt dit leuk.
  3. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Alleen onderzoeken.. Maakt dat het misschien anders?

4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Thanks dames.. tis gewoon rot...

@GroeneBomen fijn dat is lekker snel zeg!

Snap geen snars meer van mijn chart, maar man en ik hadden goed gesprek en hij vindt het zo lastig die druk om te presteren. Ook bij hem is de wens zo groot en de seks is echt meer dan prima behalve dus als ik eisprong nader (dat merkt hij gewoon aan mij) en dan lukt het niet meer... dus vandaag proberen te insemeneren. Wel beetje gek voor m'n gevoel, maar hopelijk geeft ons dat rust. We raken beiden zo gefrustreerd hiervan dat is ook echt niet fijn. En wat ik zei de seks is normaliter prima dus zonde als dit z'n weerslag gaat hebben op ons seksleven.

Meerdere van jullie doen het ook wel zo toch? Jullie nog tips? Ik heb 5cc spuitje in huis en las dan even op kamertemperatuur laten staan en dan inbrengen en kwartiertje blijven liggen. Helpt volgens mij beste als ik ook klaarkom toch bij inbrengen? Ervoor of erna? Of maakt dat niet uit?

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Ik had ook aangegeven dat ik voor onderzoeken kwam... Nog geen reactie op mijn mail.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Ik doe ook zelfinseminatie. Gebruik spuitjes van 10ml. De meningen over wel/niet laten staan verschillen. Ik hou het potje en spuitje op mijn lichaam zodat ze op lichaamstemperatuur komen. Als de donor weg is hou ik het potje weer op mijn lichaam en zuig ik het zaad zsm op met het spuitje. Soms beweeg ik het potje een beetje met ronddraaiende bewegingen zodat het zaad iets vloeibaarder wordt. Dan liggen met een kussen onder mijn billen en inbrengen. Soms kom ik klaar, soms niet. En ik laat het spuitje altijd even zitten. En zorg dat je echt een schoon potje en spuitje hebt. Zeepresten bijv zijn zaaddodend.

Zuri vindt dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Wat fijn!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Mim89 thanks voor je tips! Hopelijk lukt het man zo wel om een potje te vullen :rolleyes:

Mim89 vindt dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Graag gedaan! Succes!

10. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    @Mim89 Wat naar om te horen dat het zo'n vervelende ervaring was in Gent. Hoor je inderdaad echt niet vaak. En belachelijk van die psycholoogkosten!!!!
    Niet om je meteen weer een nieuw ziekenhuis aan te smeren, maar misschien informatie ophalen bij Cuypers en Cuypers? Je krijgt dan (vaak via videobellen) een intake met een zeer kundige man (dr. Scholtes). Zij hebben mij echt geholpen anderhalf jaar geleden en ze zijn achter mijn stollingsafwijking (von willebrand) gekomen. Ik weet alleen niet wat hun protocol is met alleenstaanden.

@Zuri vervelend dat het zo moeizaam verloopt.. hopelijk is het gelukt met insemineren!
    Goed dat je naar een psycholoog gaat. Ik heb donderdag mijn tweede (EMDR)sessie gehad en het ergste beeld van de missed abortion is gewoon al gemanipuleerd/veranderd. Zo bizar.

Hoop dat het jou ook helpt!

Ik lees nog steeds mee hier (ook al reageer ik niet veel) en duim nog steeds voor jullie allemaal!!❤

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.369
    113
    Vrouw
    Leuk stimulerend filmpje erbij doet wonderen

Zuri vindt dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Whahahahhaha

Nou het was gisteravond niet nodig. Hij vond het idee van potje zo ongezellig dat het ineens weer wel lukte :p nouja we hebben iig alles in huis nu, want geheid dat we het ooit wel nodig gaan hebben mochten we nog meer rondes nodig hebben. Denk dat het voor al die momenten dat hij te gestresst is een uitkomst gaat zijn. :thumup:

GroeneBomen vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Ik ga even afwachten wat de reactie van Gent gaat zijn op mijn mail. Denk dat ik komende eisprong wel weer een poging ga doen. Zit te denken om zelf aspririne te slikken. Maar weet niet of het zomaar kan met mijn sertraline. In de bijsluiter van de sertraline staat dat de kans op maagklachten groter wordt. Maar dat staat er ook over ibuprofen en dat slik ik zo nodig ook gewoon, alleen dan wel met een maagbeschermer. En daarvan weet ik dan weer niet of je dat kan slikken na de eisprong. En weet niet hoeveel aspirine ik dan moet slikken.

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.369
    113
    Vrouw
    Maar ibu is geen bloedverdunner. Ik zou als ik jou was even de apotheker bellen dat je hoofdpijn hebt van mij part en aspirine jouw voorkeur heeft

15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Nee klopt maar in de bijsluiter van de sertraline staan ibuprofen en aspirine onder hetzelfde kopje, dat je er dus maagklachten van kunt krijgen als je het samen slikt.

16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.369
    113
    Vrouw
    Oooh nou dan is t geen probleem :)
    Gelukkig!

Mim89 vindt dit leuk.
  17. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Wat ik zo om me heen hoor(de) wordt tijd/het moment van inname van aspirine verschillend geadviseerd. Voor eisprong, voor eisprong tot net erna etc.
    Ik moest (van Cuypers) gewoon starten en hele cyclus door slikken. Ik slikte en slik nog steeds Ascal 100 mg (iedere dag), maar wel dus op recept.

Mim89 vindt dit leuk.
  18. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Mim89 ga ik jou ook even advies geven ♡

Aspirine kan je vanaf de eisprong (of paar dagen erna) gaan slikken. Voor het slapen gaan oplossen in water (zeker belangrijk!). Je doet 1 kinderaspirine van 100mg per dag. Aspirine heeft helaas als bijwerking maagklachten / misselijkheid dus zou het even navragen en anders gewoon testen en ervaren hoe je erop reageert. Ik ben vorige cyclus begonnen (wel op advies van verloskundige ivm eerdere pre eclampsie) en was na een aantal dagen wel wat misselijk in de ochtend.

Ik slik ook nog vitex/monnikspeper van h&b. Dat is ook bewezen helpend voor geloof betere progesteron aanmaak (dus beter voor innesteling)

19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    @Zuri dankjewel voor de tips!

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.474
    8.983
    113
    Vrouw
    Even jullie mening gevraagd... Ik heb een reactie van Gent ontvangen. Heel kort en krachtig: een nieuwe afspraak met een andere arts. Maar, vroeg in de ochtend. Telefonische consulten doen ze niet. Ik moet een uur en 3 kwartier rijden. Ik heb het er natuurlijk echt wel voor over om vroeg te vertrekken, maar dalijk is de afspraak weer zo'n domper. Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina