Dit is echt belachelijk... Ik begrijp niet dat ze op die manier mensen behandelen. En dat je zelf moet aandringen om een check te hebben in zo'n situatie. Succes straks! Wees sterk!!!
Ik vraag me af waar om ik mezelf zo laat over rulen door mensen.. ik ga denk de verloskundige nog even bellen. Ik heb namelijk morgen een bel afspraak met de gyn, nou tenzij hij radar visie heeft via de telefoonlijn schiet ik daar geen reed mee op. Het excuus voor het niet terug bellen was, dr Mozes was er gister niet dus er kon geen navraag gedaan worden. En vandaag is hij op de kliniek en daarna weer de deur uit... UPDATE: Verloskundig een mail gestuurd en die gaat nu overleggen. Laten we hopen dat ik daar terecht kan. Zou anders morgen al me vroege echo hebben gehad met 8 weken...
Ja zo fijn de verloskundige wil me zien morgen om 13.45. Zo ontzettend blij, ook een beetje dubbel want anders had ik de 8 weken echo gehad. Maar zo blij, eindelijk morgen duidelijkheid! @Mim89 hoe was jou test vanochtend?
Het zou kunnen natuurlijk maar ik weet het niet... Ik ga nu iig wachten tot Zaterdag. Zaterdag of Zondag is mijn nod.
@mimi1988 zeker, dan zal ik wel of medicatie of curettage krijgen gok ik zo.. Wachten het af morgen eindelijk duidelijkheid, dat sowieso.
Dankjewel ❤ Ergens weet ik dat het nog kan. Eerste zwangerschap testte ik dus ook pas een dag voor nod heel licht positief. Maar vandaag dacht ik: vandaag zit ik evenveel dagen na de positieve ovulatietest als de tweede zwangerschap toen ik positief testte. Maarja. We gaan het zien komend weekend.
Gisteravond in ene weer rood bloed, vannacht dan weer niks en nu veel oud bloed. Nu lijkt het weer rood te worden. Gisteravond ook kramp in me baarmoeder nu gewoon normaal menstruatie kramp. Of dit is menstruatie wat ik stiekem hoop of dit is toch weer een restje miskraam, maar dat ging vorige keer gepaard met veel kramp en nu eigenlijk niet... Gelukkig straks echo, kunnen ze gelijk kijken of er nog iets zit inderdaad.