Helaas welkom, wat een flink traject maak jij door vor het krijgen van kindjes zeg...maar snap heel goed dat je nu toch voor een 3e wil gaan en iedereen die het niet begrijpt is gek En je hoeft inderdaad geen donkere streep te hebben om een eisprong te krijgen. Als je door blijft testen is de donkerste test jouw piek en de stijgende temp de bevestiging.
Voornamelijk zijn dat mensen die nu stellen, ja maar je wilde daarvoor toch niet. Of zorg maar dat de hormonen uit je lichaam zijn dan denk je er vast anders over. Mijn moeder was het toppunt… k kwam thuis uit het ziekenhuis (na dik drie uur) om enkel een afspraak te krijgen voor een curettage. En het eerste wat mijn moeder tegen mij en mijn man zegt, nou wanneer laat jij nu een knip zetten? Gelukkig was mijn man gelijk ook een beetje gepikeerd en zei dat er nog wel zes kinderen willen. Als ik nu zwanger wordt dan is het gepland. En dat zal niet in goede aarde vallen op het werk ik in verband met mijn functie en verdere doorstroom mogelijkheden. Dat zeggen ze natuurlijk nooit hardop… maar dat is wel een feit.
Ja die zijn inderdaad heel gek! Dank je wel. Over de ovulatie testen … k vond het zo vreemd dat zelfs een digitale test geen duidelijke plus gaf. Maar kennelijk werkt dat zo bij mij. Of het komt nog door de miskraam dat mijn hormonen nog anders reageren. ik overweeg nu om toch de cb digitale testen te kopen met smiley’s. Bij het verwekken van mijn zoontje had ik die ook… en die gaf ook een smiley op de juiste dag… alleen ik vind ze zo duur. Ik had nu de digitale van sensitest.
Welkom voor de nieuwe dames. Heb jullie verhalen gelezen heftig zeg.. Ik heb de site even links laten liggen, mijn menstruatie klapte er hard in ook omdat het zo erg was had ik het toch even moeilijk omdat alles weer boven kwam maar ik ben er weer..
Dat is alleen maar begrijpelijk. Ik heb nog steeds dagen dat ik liever de hele dag onder een deken lig. Helaas of gelukkig… kan dat niet.
Padmee Dankje ja het gaat nu wel weer had dit eigenlijk nog niet gehad. Chanan82 vervelend he. Maar ja dat hoort er bij we zijn mensen geen robots
Ik heb de dipsticks van sensitest de meest goedkoopste ik vind ze ideaal omdat je dan een duidelijke oploop ziet. Je kun ze doen 's ochtends om 10u s avonds om 20u en dan is er over algemeen duidelijk 1 piek test bij. Vind ze prima werken en die van cb zijn zo duur, kost je vermogen als het even op zich laat wachten
ik had ze van sensitest gevoelig en ik had er nog 1 gedaan van Femometer ovulatietest… om te kijken of het resultaat het zelfde was. I werd hier gewoon niet veel wijzer van. Maar misschien dat mijn miskraam toch nog wat naweeën geeft in deze testen? Al had ik wel negatieve hcg testen.
Nee ik zou bijna zeggen er zit nog hcg in je urine daar slaat je lh op aan. Maar ik zou dit even vragen in het topic ovulatie testen want daar zitten mensen met zoveel meer verstand ervan dan ik. Je hebt wel erg lang een bijna positieve test. Misschien kan dat ook wel hoor dat je lichaam druk bezig is maar net niet tot eisprong komt. Maar dat weet ik dus niet... Ik zou het vooral bij 1 merk houden als je je keuze hebt gemaakt. Dan kan je echt goed gaan vergelijken ook met meerdere cyclussen als dat helaas nodig is.
Ja klopt. Had nu ook maar 1 merk aangehouden. Alleen de laatste was even ter vergelijking. Ik ga eens bij de ovulatietesten posten. Ik had hiervoor wel een negatieve LH en hcg test. Was ik vergeten te zeggen. Bedankt voor je advies!!!
Ja maar de meeste hcg reageren vanaf 50 terwijl een lh test van 50 helemaal donker kan uitslaan is mijn ervaring inmiddels.
Oke ja en vaak zijn die extra gevoelige nog wel meer gevoelig dan 25.. hopelijk krijg je in een ander topic meer antwoord
Net gebeld voor verder onderzoek. Heb heel wat afdelingen aan de lijn gehad beginnend bij de gyn en uiteindelijk werd ik weer doorverwezen naar die gyn die zei je moet niet bij mij zijn. "Je wordt toch zwanger?" Wat een dooddoener... ik word nog teruggebeld maar vond het wel erg frustrerend allemaal...
Nieuwe dames welkom hier. Helaas niet het clubje waar je lid van wou worden, maar wel een heel fijn clubje waar je alles kwijt kan. Hier afgelopen Zaterdag weer ongesteld geworden. Dus ronde 22 nu
Ik moet uiteindelijk bij dezelfde gyn zijn die al aangaf dat "alles wel zo'n beetje onderzocht is en het gewoon pech is". Heb m'n ongenoegen geuit maar tja.. fertiliteit is alleen voor als je nog nooit zwanger bent geworden. Ik ben al heel vaak zwanger geweest en 2 gezonde kids. Secundaire fertiliteitsproblemen bestaan gewoon niet ofzo in nl protocllen. Ik vrees dat ik niet in nl hiervoor terecht ga kunnen...