Nou me baarmoeder is leeg, en ze heeft ook naar me eierstokken gekeken en daar zag ze ook niks. Dus goed nieuws, morgen bloedprikken om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten en hopelijk is de HGC dan ook gewoon laag. Maar voor het weekend weten we alles gelukkig
Super fijn! Alleen die mega knaller vind ik wel raar bij een lege baarmoeder Zou er nog restwesel hiervoor zorgen? Ik ben echt benieuwd naar je hgc niveau! Duimen dat die laag is!
Ik werd vanochtend gebeld door Cuypers en al deze maand mag ik komen voor een ReceptIVFity test en nk en plasma cellen onderzoek! Heel blij mee! In tussentijds mogen wij gewoon blijven proberen (wel zonder medicatie van Gent)
@neelatje Wat fijn dat je al eerder mag komen, super zeg. Nou dat is wat de verloskundige ook erg vreemd vond, ben gisteravond weer gaan vloeien misschien is het toen de baarmoeder uitgegaan? Zouden de testen morgen dus moeten aflopen.. Alleen zijn ze op, maar morgenochtend 9 uur bloedprikken en de gyn belt me nog dezelfde dag met de uitslag. En zaterdag kan ik weer halen om de checken, maar ik ben blij dat alles er goed uit zag. Nu nog een mooie lage HGC in het bloed en dan is dit waarschijnlijk me menstruatie en kunnen we door woop woop!
Ohhh dat is heel fijn! Ik weet dat ze het nu druk hebben, dus dat is echt super! Ik ben heel benieuwd wat er uit die onderzoeken komt.
Heel cru dat we daarmee blij zijn, een laag HCG. Stomme miskramen...(zacht uitgedrukt). Ik hoop mee op mooi nieuws. Ik weet hoe het is om in afwachting te zijn van onderzoeken en HCGuitslagen. Vreselijk gevoel!!!! Fijn dat je ook morgen meteen gebeld wordt.
Echt he, had nooit verwacht dit te zeggen. Maar die onzekerheid vreet zo ontzettend aan je. Je hebt niks, de testen die zo knallen zonder die mooie baby in je buik is zo pijnlijk... je wilt verder... Naar die test die zo knalt waar wel die baby in je buik zit... dus hoe raar het ook klinkt ik hoop dat de HCG waarde laag is en dat ik me medicatie weer kan beginnen. Morgen ook gelijk vragen of ik nu op dag 5 mag beginnen en dat dit me menstruatie is.. of dat de test eerst echt wit moet zijn en dan de duphaston om een menstruatie te krijgen...we zijn voorlopig nog niet helaas.
@Joyce2013 zo herkenbaar dat je gewoon blij bent om te weten waar je aan toe bent, dat je verder kunt... Die valse hoop is zo rot. Nu heb je duidelijkheid!! @Mim89 shit @neelatje fijn zeg!!!
11/12dpo. En vandaag weer een witte test. Morgen of overmorgen word ik ongesteld. Op naar ronde 17. Deze maand 2 jaar geleden de eerste poging...
Hier bloed geprikt HCG waarde 200 niet heel hoog maar ook niet heel Laag. Gyn geeft ook aan of bloeding nu is restje of er zit ergens nog iets wat hormoon aanmaakt. Gelukkig gaat hij niet uit van buitenbaarmoederlijke dus dat is fijn. Volgende week weer bloedprikken kijken kf het afneemt/weg is.
@Joyce2013 fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Toch gek he, dat je dan blij bent met een negatieve test. Hopelijk mag er snel een kindje in je buik groeien die daar blijft....