hallo dames Ik heb een zoon van 13 dochter van 10 Bonuszoon van 10 en nog een zoon van 6 die van 13 10 en 6 die wonen door omstandigheden niet meer bij mij zie ze rellgelmatig en heb ze de vakanties ook vaak... nu heb ik sins 24-4-2015 een nieuwe relatie hij heeft een zoon van 10 en die woont door de weeks bij hem toen ik hem leerde kennen had ik een spiraaltje en hadden we het nog niet over een kleintje van ons toen de datum aan brak om de spiraal eruit te laten halen zijn we toch gaan praten wat we nu precies willen hij zei in begin altijd 1 is genoeg maar de vakanties met mijn kindjes erbij vond hij toch ook echt wel heel prettig en leuk dus toen kwam bij hem toch wel de twijfel over een kleintje van onszelf na veel er over gesproken en gedacht te hebben hebben we besloten er toch voor te gaan 24-4-2019 is mijn spiraal verwijderd ik was tijdens de spiraal periode gewoon elke keer ongesteld en heb ik 2 jaar geleden ook een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad terwijl ik ook gewoon de spiraal had nu was de eerste afspraak bij de dokter voor verwijderen spiraal dat hij de spiraal niet kon vinden werd ik dus door verwezen naar een gynaecoloog maar doordat ik 2 dagen later de touwtjes toch voelde heeft de ha nog een keer gekeken en hij kon hem gelukkig toen verwijderen heb toen heel iets bloedverlies gehad en nu heel erg last van witte vloed ik hoop dat mijn menstruatie periodes gewoon door lopen zoals ze tijdens de spiraal gingen dan kan ik denk ik snel hier melden dat ik blijde verwachting ben.