Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Hahahahahahah:roflmao:
     
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @xxmoixx hoe is het met jou? Zie dat morgen je nod is.
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Als 2 dagen krampjes dus wordt hopelijk morgen ongesteld (dat wordt dan de eerste normale cyclus van 28 dagen in een hele lange tijd). Had gister een negatieve test dus heb verder geen hoop meer.
     
  4. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    @LadyH88 Dat kloppend hartje komt er gewoon!

    @Pinkie88 Ik blijf hopen op een mooi testje morgen! Ga je morgen nog testen of kijk je eerst wat je temp doet?

    @Brinsa Op je gevoel kun je niet voort gaan, meid. Hopelijk is er nu vanalles aan het gebeuren in je buik en word je alsnog verrast! Mijn duimen draaien hoor! Wij doen het ook zo, seks wanneer we willen, en als de ovu knalt een keer extra. Ik heb in ronde 2 de hele maand om de twee dagen seks gehad, het was niet raak en ook niet meer leuk voor ons.

    @xxmoixx dikke knuffel

    Mijn ovutest is weer zo donker, maar urine was ook heel erg donker (heel de middag geslapen). Nu ga ik proberen wat te drinken en niet meer te spugen en vanavond nog eens testen als de urine minder geconcentreerd is. Mijn vriend is sinds gisteren ziek en vandaag voelt hij zich beter, dus hopelijk kan die positieve toch wachten tot morgen.
     
  5. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Veel gekletst dames. Ik ben al bij gelezen!
    @LadyH88 ik ben ook overtuigd van een kloppend hartje. Fijn dat je het gevoel hebt dat je op de goede weg zit betreft de medicatie.
    @Pinkie88 toch ben ik erg hoopvol als ik je zo hoor. Ik duim voor je!
    @xxdooxx jammer dat je je hier moet melden, maar welkom! Gelukkig is je test al negatief. Ik ben qua bloedverlies njet echt een goed voorbeeld. Ik ben al een aantal weekjes bezig om hcg te laten dalen etc.
    @Roetje08 die test is inderdaad al donker aan het worden!
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Hopelijk gebeurd er een wonder en test je gewoon laat positief. Aan de andere kant mocht je ongesteld worden, wel fijn dat je weer een mooie cyclus hebt.
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Je hebt ook gelijk. Bedankt.

    Hoop echt dat het voor jullie nog wat wordt. Zou het zo sneu vinden nu jukliebeindelijk door kunnen en het dan toch niks wordt. Gelukkig voelt je vriend zich in ieder geval al wat beter. Mijn duimen draaien ook voor jou.
     
  8. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    klopt! Vandaag controle gehad en alles was in orde. Baarmoeder helemaal proper, dus groen licht gekregen om er weer helemaal voor te gaan!

    Daarnaast zit m'n stage er op en heb ik vandaag de laatste opdrachten ingeleverd, dus ik ben terug van weggeweest :) Ga het forum hier weer wat beter kunnen volgen! Wel veel gemist, dus waarschijnlijk wel niet mee met alle verhalen van iedereen.
     
    Flamingo1990, xxmoixx, Lelie89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Zwanger worden lijstje
    SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk)
    Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA
    Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33(2x vmk)
    Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk)
    20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn)
    nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (3e na mk)
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17(3 x vmk)
    Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na miskraam bij 10w)
    Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma)
    Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2)
    Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 (1x mk en 1x ma)
    Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk

    xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na vmk

    NOD lijst
    November
    19: Pinkie88
    21: xxmoixx
    27: Brinsa
    30: Roodborstje2,

    December
    1: mimi1988
    8: nneah
    9: krily
    13: xxdooxx
    15: Flamingo1990
    19: SHN


    Zwanger lijstje

    LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 12 juli.
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 22 juli 2019
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 26 juli 2019



    Afsprakenlijstje

    November:
    Babywens93 - 22 nov, gynaecoloog vroege echo
    Roetje08 - 26 nov, controle echo
    LadyH88 - 27 nov, gyn echo (7wk)
    Lelie89 - 28 nov, 1e echo vk


    December:
    Krily - 11 dec - gyn
     
  10. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Fijn dat je weer mee komt praten @SHN ! En natuurlijk ook dat je baarmoeder helemaal schoon was, nu hopelijk snel een mooi roze streepje!
     
    SHN vindt dit leuk.
  11. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @SHN wat fijn dat alles er goed uitzag op de echo. Gezellig dat je weer wat vaker mee komt kletsen en hopelijk snel roze voor jou.
     
    SHN vindt dit leuk.
  12. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    @babywens93 hoe is het met jou? Over 2 dagen heb je de eerste echo al gehad?
    @Lelie89 en jij? Begin je al kwaaltjes te krijgen?

    Vorige zwangerschappen hing ik vanaf 5.5 week boven de wc en hield ik niks binnen. En nu? Soms een vlaag van wat misselijkheid, soms een vlaag vermoeidheid, en af en toe een geur die ik iets sterker ruik. Verder merk ik helemaal nergens aan dat ik zwanger ben. Dat is voor mij echt nieuw, maar maakt me soms ook wat onzeker. OF ik kan gewoon echt zwanger zijn zonder de halve dag boven de wc te hangen, OF het is niet zon goed teken. Ik hoop maar het eerste!
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik was bij mijn tweede zwangerschap echt misselijk tot en met, 2 weken niet kunnen werken, was zelfs nog misselijk in de week dat het vruchtje gestopt was met groeien. Bij E. was ik ook wat misselijk maar echt doenbaar, ik kon ook gewoon nog door met mijn dag. Het wil dus echt niets zeggen, iedere zwangerschap is anders, ook al waren er 4 die zo gegaan zijn. Probeer te genieten dat je niet boven de pot hangt, is een luxe :p
     
    LadyH88 vindt dit leuk.
  14. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    @SHN fijn dat de echo goed was! Was je stage het laatste stukje van je opleiding?

    @LadyH88 zoals hierboven al gezegd wordt: geniet van die luxe. Ik denk dat jij ook een hele mooie echo gaat krijgen!
     
    SHN vindt dit leuk.
  15. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hey dames, wat is jullie ervaring met de action ovulatietests? Ik had die van zwanger&kids, super tevreden van! Maar ja bij de action betaal je geen verzendkosten en kan je ook gewoon een kleine hoeveelheid halen. Dus die heb ik nu, maar ik werd opeens bang dat die misschien niet zo betrouwbaar zijn o_O

    @SHN fijn dat alles goed was! Hopelijk voor jullie ook snel een plakbaby.

    @Brinsa hoe gaat het nu?

    @Krily jij al een ei in zicht?

    @Kaatje92 moet je donderdag weer bloed prikken?

    @LadyH88 wel vervelend die onzekerheid. Je wil gewoon super duidelijk zwanger zijn he. Heb je ook het gevoel dat je symptomen minder worden? Of blijven ze redelijk gelijk? In het laatste geval denk ik dat je je geen zorgen moet maken. Hopelijk volgende week een prachtige echo zodat je weer wat op adem kan komen. Ik duim voor je meid!
     
    SHN vindt dit leuk.
  16. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb die van 2besure besteld, dus geen idee. Geven trouwens geen donkere strepen meer bij mij, dus dat is positief!
    Donderdag inderdaad weer bloed prikken en vrijdag de uitslag. Ik ben geen 'spoedje' meer. Ik ben bang van naalden en ondertussen zo lek geprikt.. hopelijk goed nieuws!
     
  17. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Nee, nog lang niet eigenlijk. Moet nog 2 jaar gaan!

    Ik gebruikte ook altijd die van zwanger&kids en was daar heel tevreden over, maar dan vorige maand zat ik ineens door m'n voorraad voor ik het doorhad. Dus dan uit noodzaak die van action gehaald (juist rond moment van mijn eisprong) en die gaf toch hele duidelijke strepen bij mij. Denk dat ik dus nu wel vaker die van action ga gebruiken.

    @LadyH88 Begrijpelijk dat je wat onzeker bent, maar elke zwangerschap is natuurlijk anders. Dus het hoeft niets te zeggen dat je nu niet elke minuut boven de pot hangt. Geniet er maar van!
     
    nneah vindt dit leuk.
  18. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Dit waren mijn testen van ronde 2, niet verder getest omdat ze op waren.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    nneah vindt dit leuk.
  19. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Als je er zo over twijfelt kan je niet vragen of je nu al mag? Op dit termijn is een hartje al goed te zien :)
     
  20. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    @SHN fijn dat alles goed was! Hopelijk is t snel weer raak :)
     
    SHN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina