@Pinkie88 Die vraag zit ook in mijn hoofd, maar na wat googlen, begrijp ik toch dat ze op de dag van de eisprong blijven. Zeker weet je het pas bij de termijnecho natuurlijk. @Flamingo1990 Hier 4 rondes na de curettage. Duim zo voor de andere meiden. We moeten onze groepsnaam dan snel veranderen! ❤️
Jaaaaaaaaaaaa @Pinkie88 zie je wel!!! Over het termijn, dat weet ik dus niet, ik dacht net dat je kindje bij een latere innesteling wel een paar dagen "jonger" kan zijn. Is er een kans dat je eisprong toch nog een dag later was? Je zegt dat je je test veel te licht vindt voor 12 dpo, maar dat vind ik niet hoor! Het is al geen tuurtest meer en vergeet niet dat je nog voor je nod zit hè! Ooooh wat fijn zeg meid!!! Geniet nu maar eerst even, zorgen komen later toch weer wel.
Ik ben quasi zeker van mijn eisprong, zowel met ovutesten als met temperaturen aangetoond Normaal heb ik zo'n test op 10dpo maar ik maak me op zich geen zorgen hoor, wetende dat de innesteling sowieso pas maandag was, is dit een mooie test voor twee dagen erna volgens mij. Ik heb trouwens op jullie aanraden gisteren testen besteld bij op=op
@Pinkie88 JAAAA! Wat super meid! Gefeliciteerd! Ik weet niet hoe het zit met late innesteling en de grootte van het vruchtje maar ik denk misschien wel dat het dan iets kleiner is. @Flamingo1990 Bij ons was het de eerste 'echte' ronde na de tweede miskraam. De ronde na de miskraam werd ik twee weken later weer ongesteld dus ik vind dat geen ronde. Daarna was het raak.
Hier dus ook de eerste 'echte' ronde. De eerste ronde had ik ook wel een eisprong, maar gezien de heftige menstruatie die volgde denk ik toch dat er nog resten in mijn bm zaten.
@Flamingo1990 ik ben tot nu toe altijd in ronde 1 zwanger. Daarover niks te klagen dus... Ik ben dus nog nooit met ovulatietesten of temperaturen in de weer geweest en kan daar niet over meepraten.. echt geen idee. Ik weet ongeveer wanneer mn eisprong is, bekijk wat mn vruchtbare dagen zijn via de app, proberen dan 1 of 2 keer te seksen en dan is het dus al raak.. dat maakt voor mezelf dat ik een miskraam tot nu toe wel kan relativeren, hoe erg ik het natuurlijk ook vindt. Ik vind het erger voor dames die er lang over doen, en bij wie het dan alsnog misgaat.
@Pinkie88 ik wist het! Ik opende ZP en ik zag de melding Pinkie heeft een bijlage toegevoegd en ik was al meteen blij zonder je post te hebben gezien. Van harte gefeliciteerd, ik gun het je zo!
@Pinkie88 streepje is mooi voor 2 dagen na innestelling. Of het vruchtje daarmee kleiner is weet ik niet, maar je waarde zal in het begin niet zo hoog zijn als dat van een vroege innestelling natuurlijk. Hier is mijn ovutest weer even donker als eergisteren, dus ofwel was m'n urine te geconcentreerd door ziek te zijn (ook al had ik er savonds laat gewoon 4u tussen gelaten en gewoon gedronken), ofwel eisprong uitgesteld door de ziekte.. Die van gisterenavond laat was net niet positief, maar het zijn de extragevoelige van 2besure, dus die moeten knallen, dus 100% zeker geen eisprong..
Hopelijk zit hij er echt wel aan te komen! Mss heb je gewoon een korte piek? Ik mis hem soms omdat het bvb 's nachts is. Voel je je al wat beter?
Ronde drie had ik 1 dag positief en 1 dag knaller. Nu ziet mijn rijtje er zo uit, de drie donkere zijn van gisteren 11u-18u-22u. Ik zal vanmiddag nog eens testen. En ik voel al een heel stuk beter, enkel nog wat borrelende darmen
Thx, ik wist niet of ik al durfde, maar het heeft geen zin om te wachten tot ik zeker ben dat alles goed gaat gaan om bepaalde dingen te doen, want anders moet ik wachten tot n'a de geboorte Ik heb ook mijn vroedvrouw al op de hoogte gebracht en heb maandag een afspraak voor een bloedname! Ik twijfel nog om nu de gyn ook al te bellen, of toch even te wachten tot na de bloedname. Ik wil heel graag de eerste echo bij m'n eigen gyn, en dat is een vrouw dus die zit soms snel vol.
Vreemd, hopelijk knalt hij dan toch nog snel! Voel je aan de rest van je eigen lichaam dat je eisprong eraan komt?
Zo leuk @Pinkie88 !! Hopelijk volgen er snel meer! Hier vandaag 3 dpo, max 4. Beetje zeurende onderbuik soms en hele dag rillerig. Gisteren ook met vlagen. Denk eerder een griepje op komst, vriendlief ligt nu ook ziek in bed. Nog 9 dagen tot testen...
@Roetje08 ik heb wel eens gehoord dat die gevoelige testen te snel donker worden, dus hopelijk komt je ei er dan nog aan. Hou je ook je temperatuur in de gaten toevallig?
@Roetje08 misschien heeft je eitje moeite om te springen omdat je niet helemaal fit bent. Of misschien wordt hij deze ronde gewoon niet donkerder dat kan ook. Dames is had trouwens iets heel raars. Ik was in de avond op 5 dpo ontzettend misselijk en 6dpo ook heel de dag met vlagen maar echt heel beroerd. Heeft dit te maken met de progesteron piek? Ondanks dat me gevoel nee zegt blijf ik stiekem weel een heel klein beetje hoop houden.