Je bent van harte welkom hier! Tegelijk ook altijd verdrietig als we iemand nieuw mogen verwelkomen. Ook jij hebt al heel wat mee moeten maken lees ik. Hopelijk vind je hier de nodige steun, we doen in ieder geval ons best. @mimi1988 kletst hier ook mee en heeft net als jij laat in de zwangerschap een kindje verloren.
@Lisalisalisa Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Wat een ontzettend verdrietige situatie. Natuurlijk mag je meekletsen en ben je van harte welkom. Hopelijk heelt de pijn met de tijd en komt er ruimte om te genieten van een nieuwe zwangerschap.
@Lisalisalisa Welkom! Wat ontzettend verdrietig dat je je kindje zo laat in de zwangerschap bent verloren. Hopelijk vindt je hier steun bij ons.
@Lisalisalisa je bent heel erg welkom hier. Er zijn verder geen dames met stilgeboortes voor zover ik weet, maar we hebben alle begrip voor jouw verlies. Fijn dat jullie er toch voor kiezen om weer zwanger te worden, dat zal geen makkelijke beslissing zijn geweest. Ik speelde gisteren de Sims, een beetje een jeugdhobby die een guilty pleasure is geworden.. mijn Sim kreeg een drieling. Dus wat droom ik vannacht... dat het raak is en dat ik een drieling krijg. Teveel van het goede, misschien?
Dames. Lig momenteel wakker in bed met een zwaar gevoel/pijn in onderbuik. Voor iemand herkenbaar? Wil niet te vroeg aan de bel trekken, maar ik heb dit nog nooit gevoeld.
@Kaatje92 Bij mij was het de eisprong of het groeien ervan. Had daar een heel weekend last van, maar als je echt pijn hebt zou je altijd even je huisarts kunnen bellen voor advies.
Als je echt pijn hebt zou ik wel bellen, zeker gezien ze bij jou niet weten waar de zwangerschap zit/zat. Wil je niet ongerust maken, want het ziet er gewoon naar uit dat je lichaam dit zelf oplost. Maar tot dat gebeurd is heb je denk ik nog wel een kleine kans dat het vruchtje alsnog ergens gevaarlijk zit. Hoe voel je je nu?
Als je twijfelt zeker bellen! Ik zou ook even kijken of je koorts hebt, dat kan op een ontsteking duiden. Hier is het vannacht goed losgebroken!
bedankt voor jullie lieve reacties Het Noonan syndroom is een genmutatie. erfelijk of spontaan. Wordt soms het broertje van turner syndroom genoemd. Bij onze Fenn was het spontaan op rit1 gen. Geen verstandelijke beperking, ook geen kleiner gestelde, hartafwijking op latere leeftijd was wel mogelijk en hij had lekkende lymfevaten.. dat is hem fataal geworden. hij had te veel vocht in zijn lichaam. Op 25+4 werd ik opgenomen in het uz met pre-eclampsie. Hij zou wellicht snel geboren moeten worden en kreeg longrijping maar diezelfde avond klopte zijn hartje niet meer.. Maar het hoeft niet opnieuw zo te lopen. Het was brute pech.
Jeetje zeg, lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik weet eerlijk gezegd ook eventjes niet wat ik kan zeggen. @xxmoixx Fijn dat het is doorgebroken. Kunnen jullie er straks weer tegenaan.
Ooooh @babywens93 wat spannend! Mijn duimen draaien overuren! @Lisalisalisa wat een vreselijk triest verhaal! Gelukkig was het 'dikke pech' en is er geen verhoogde kans voor je volgende zwangerschap! Hier was ik zowaar vanochtend vergeten testen temp was nog gestegen en ik was al gerustgesteld Toch maar een paar druppels uitgeperst, en een opgelopen action test!
Heel veel succes @babywens93 ! @Kaatje92 jij ook succes, hopelijk weer netjes gezakt! Ik zou wel even je zorgen uiten vandaag.
@xxmoixx wat fijn dat het doorgebroken is. Nu kunnen jullie verder. @babywens93 succes vandaag! @Lisalisalisa welkom. Wat een ontzettend heftig verhaal. Hopelijk kan je hier nog wat steun vinden en hopelijk snel een gezonde zwangerschap voor jou.
@Lisalisalisa welkom! Wat heftig wat jullie hebben meegemaakt zeg! Verschrikkelijk... Ik kan me er niet eens een voorstelling van maken hoe dat moet zijn. @babywens93 succes vandaag! @Pinkie88 fijn dat je test is opgelopen! temperatuur je ook nog nu je zwanger bent? (Domme vraag misschien, maar kun je de zwangerschap 'volgen ' in je temp, zoals je dat met hcg prikken of testen zou doen?)
Ik heb vanochtend weer een predictor gedaan. Wat vinden jullie ervan? Hij is op de foto ruim een kwartier geleden, dus nog niet 100% ingedroogd. Ik heb niet zoveel ervaring met deze test, wordt hij niet donkerder? Of.. zou je dat juist wel verwachten? Ps oké oké... laatste test.. normaal doe ik echt maar 1 of 2 testen, maar nu... vannacht meer als een uur wakker gelegen, alleen maar aan het piekeren over die echo en het feit dat ik vrijwel niet voel dat ik zwanger ben