Ik blijf ook graag gezellig op het forum lezen en schrijven hoor! Vaak heb je toch net wat andere gesprekken op het forum dan in een app groep.
Ik voel me echt slecht gezind deze morgen om domme redenen, dus hier wel een gevoel van pms.. Zou me niet verwonderen als vanavond/morgenochtend mijn menstruatie er is. Hopelijk niet zondag, wil een beetje proper bij de gyn zitten
@Roodborstje2 Dat is dan weer het voordeel van in een dorp wonen, wij hebben maar 4 keuzes bij thuisbezorgd. Twee daarvan zijn friettenten, een Turks eettentje en een pizza tent die niet lekker is. Maar alles is gelukkig op niet zo’n grote afstand dus dan hebben we thuisbezorgd niet nodig maar soms mis ik wel de New York pizza ofzo hoor. Ik blijf hier ook gewoon meekletsen hoor, zoals Pinkie al zei hier worden er meestal toch net iets andere gesprekken gevoerd.
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33(2x vmk) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk) nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (3e na mk) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17(3 x vmk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (2e na miskraam bij 10w) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2) Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 (1x mk en 1x ma) Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na vmk LisaLisaLisa - 24 jaar, derde wondertje na 1 zoon (2016) en 1* zoon(2017 met 26wk). - ronde 1 NOD lijst November 27: Brinsa 30: Roodborstje2 December 1: mimi1988 5: LisaLisaLisa 8: nneah 9: krily 13: xxdooxx 15: Flamingo1990 19: SHN 20: xxmoixx Zwanger lijstje LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 12 juli. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 22 juli 2019 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 26 juli 2019 Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 2 augustus 2019 Afsprakenlijstje November: Roetje08 - 26 nov, controle echo Pinkie88 - 26 nov bloedname vroedvrouw LadyH88 - 27 nov, gyn echo (7wk) Lelie89 - 28 nov, 1e echo vk December: Babywens93 - 3 dec, echo gyn Krily - 11 dec, gyn Babywens93 - 13 dec, intake gyn
Lijstje weer even naar voren gehaald. 20122014 heeft volgens mij al heel lang niet meer meegekletst dus heb haar van de lijst gehaald maar mocht ze weer terug komen, kan ze er weer op natuurlijk. @Roetje08 Ik zie dat je maandag naar de gyn moet, hopelijk dan inderdaad niet ongesteld. Waarschijnlijk wordt dat een inwendige echo toch?
Ik ga denk ik uit mijn NOD groepje, voel me er totaal niet thuis. Gelukkig kan ik hier wel heel erg leuk kletsen! Ik heb al een beetje testdrang, maar ik ga op zijn vroegst dinsdag positief testen met een early, ik ben dan 9 of 10 dpo. Nog een paar dagen geduld!
@Brinsa neem gerust je tijd meid ♡ @Kaatje92 @Lelie89 Ja, na de bevalling moest ik ook 6 weken erna op controle en was inwendige echo, dus vermoed dat dit hetzelfde zal zijn. Gelukkig weet ik dat het scherm van mij weggedraaid zal zijn, want dat beeld zou ik echt niet kunnen zien zonder weer te wenen. @Roodborstje2 wij hebben er 6, maar bij 3 ervan moet je al voor 40€, 50€ of 60€ bestellen . Bij de andere is het 20/25, valt nog mee, maar meestal vinden ze ons huis niet direct, waardoor het eten al wat kouder is, dus hier niet echt veel verleiding. Fijn dat je je hier wel thuis voelt ♡
@Roodborstje2 Fijn dat je je hier wel thuis voelt! Altijd een beetje jammer als het niet klikt met je nod groepje. Ben wel heel benieuwd naar je testen dan. Gelukkig hoef je inderdaad niet lang meer te wachten!
Dat snap ik. Moeilijk zeg! Ik hoop dat je schoon bent en dat je zeker weet dat het verder allemaal goed zit daar binnen!
Ik volg ook geen NOD groepen meer. Elke keer werd de helft zwanger, waarvan de meesten in ronde 2 ofzo (natuurlijk fijn voor hen). Vind hier meekletsen toch fijner
Ik heb nooit in een NOD groepje gezeten. Al die vrouwen die direct zwanger zijn, wordt er niet goed van. En tegelijkertijd voel ik me in een langer zwanger worden groep ook een vreemde eend in de bijt omdat het ook weer niet zo lang heeft geduurd. Beetje tussen wal en schip met 8 maanden. @Brinsa een fijn weekend! Hopelijk kom je weer even tot jezelf
@Brinsa rustig aan! Neem maar even tijd voor jezelf! Fijn weekend! @Flamingo1990 wat fijn dat jullie toch nog een ‘goede’ uitslag gekregen hebben. Wat zou het mooi zijn als hij jullie kindje meemaakt! @ik vind het gewacht maar niks. Word met de dag ongeduldiger.
Er was iemand heel dramatisch aan het doen over hoe lang ze moest wachten nu ronde 2 niet lijkt te lukken, ik dacht echt van zie dingen een beetje in perspectief.. Ik vond NOD groepje eerst wel leuk, omdat ik ook snel zwanger raak. Twee keer in ronde 1. Maar voel me nu toch een beetje buitenstaander na twee miskramen.
@mimi1988 Snap ik ook wel, wachten is ook gewoon niet leuk. @Roodborstje2 Ik lees wel eens vaker mee in nod-groepjes waar ik niet bij hoor en soms zie ik ook wel eens dames inderdaad ‘dramatisch’ doen dat het wéér niet gelukt was en dan zaten ze in ronde 2 of 3. Tuurlijk is elke ronde te veel maar om er echt zo over te ‘klagen’...
@Roodborstje2 @Lelie89 mee eens! Deze ronde ook niet bij een nod groepje aangesloten. Heb genoeg aan jullie nee, dat drama gedoe kan ik ook erg slecht hebben. Vorige ronde (1e ronde) zat ik ook in een groepje. Iemand was er heilig van overtuigt zwanger te zijn. ze had zulke vreemde symptomen, moest van ren zwangerschap zijn. Dat ze nog moest ontpillen na 1 maand gestopt te zijn dat ging er niet in. En wat denk je: gewoon ongesteld ze vond het zo vreemd. Dacht haar eigen lichaam wel te kennen
Of 3 dagen voor NOD aankomen: mag ik nog meekletsen, heb al zoveel symptomen, en dan idd zwanger zijn. Ga dan meteen naar een bevallingsgroep *einde klaagmodus*