Spannend! Ben benieuwd, ik hoop dat het raak is We zijn best actief op whatsapp dus ik denk dat daarom niet iedereen heel uitgebreid reageert hier.
Wat spannend @Roodborstje2 en @Kaatje92!! Ik duim voor 0 Hcg voor de ene en een duidelijk streepje voor de ander!
@Roodborstje2 spannend!! Ik hoop op een streepje! @Kaatje92 ik hoop voor jou op minimale hcg zodat je aan een nieuwe ronde kan beginnen! Hier net, met niet heel erg geconcentreerde urine en Early predictor getest. We denken vaag iets te zien 10 dpo vandaag. Als hij toch iets later gesprongen is dan 9...
Ik ben zwaar ongesteld, dus sta er positief in. Oooooooh wat fijn!!!!!!! Hopelijk wordt ie alleen maar duidelijker !
Wat goed!! Eigenlijk niet leuk, maar ik denk dat je hcg dan wel laag moet zijn voor dat je weer een menstruatie krijgt. Hopelijk maakt die alles schoon en kan je daarna aan een mooie nieuwe ronde beginnen!
Wat goed!! Eigenlijk niet leuk, maar ik denk dat je hcg dan wel laag moet zijn voor dat je weer een menstruatie krijgt. Hopelijk maakt die alles schoon en kan je daarna aan een mooie nieuwe ronde beginnen!
Ik was daar al bang voor toen de groep werd geopend. Ik vind het eerlijk gezegd best jammer dat het dan toch een beetje ten koste gaat van het forum.
Ik blijf gewoon ook lekker hier kletsen hoor! Maar bij mij is het momenteel vooral stressen rond zwanger blijven en testen etc en dat vind ik een beetje moeilijk om hier te delen. Hoewel ik weet dat jullie hier ook meeleven hoor! @mimi1988 wat vreselijk spannend! Werd de test drang je toch te veel? Ik kan nu nog niks zien, hopelijk morgen/overmorgen duidelijker!
@mimi1988 ik lijk ook in de verte iets te zien! Hopelijk snel een duidelijke streep! Ik duim voor je! Ik probeer het hier wel bij te houden, maar Whatsapp én forum is gewoon een stuk meer werk. Daarnaast is de Whatsapp groep er gekomen omdat de groep hier groot werd en niet iedereen dat even goed kon volgen. Dat geldt ook voor mij trouwens. Hier op het forum kan eender wie aansluiten, en dat is goed zo! Er zijn altijd mensen die nood hebben aan lotgenoten en die zijn hier te vinden. Tegelijk zijn sommigen hier aangesloten omdat ze in een beperkt groepje wilden kletsen, wat nu dus niet meer kan op het forum. Ik snap wel dat deze situatie niet voor iedereen fijn is, maar wie dat wil kan gewoon aansluiten bij de Whatsapp groep. Ook prima als je daar geen zin in hebt, maar dat is verder niemands fout dan.
@Roodborstje2 Ik ga heel hard voor je duimen dat je eerste gevoel klopt en dat het gewoon raak is! @mimi1988 Ik zie helaas niks maar in het echt zijn tuurstreepjes altijd beter te zien. Hopelijk is de volgende test een stuk duidelijker! Over de whatsapp groep, ik snap dat het vervelend is als het hier ineens stil wordt. Ik heb dat ook meegemaakt met facebook in mijn uitgerekende club van mijn zoontje. Maar ik vind het hier echt lastig bijhouden als er zoveel nieuwe meiden zijn met nieuwe verhalen. Ik weet dan niet meer welk verhaal bij wie hoort.
Maar ik probeer hier wel zoveel mogelijk mee te kletsen! Mijn echo was trouwens goed! Gelukkig een kloppend hartje te zien! Voor nu dus opgelucht.
Ik klets ook gewoon mee hoor! Heb het vooral heel druk met werk, opleiding en situatie met m’n schoonvader.. probeer ik ondertussen nog zwanger te worden haha