Ooooh @mimi1988 wat rot! Misschien toch even een afspraak maken bij de gyn? Mss is er van de vorige keer toch iets achtergebleven ofzo? @Roodborstje2 gefeliciteerd!
Ja ik ga maandag de huisarts bellen. Had vannacht een tampon in gedaan, maar die was net helemaal niet vol. Doe vanmiddag nog wel een testje om te kijken of hij af loopt. Heb maar even kramp gehad en toen was het over. Wel de halve nacht gehuild tot ik in slaap viel
@Roodborstje2 YEAH Gefeliciteerd! ❤️ @Kaatje92 Super nieuws. Hopelijk snel een positieve roze test. @mimi1988 Ah nee!
Oh @mimi1988 wat ellendig meis had zo gehoopt op een mooie oploop! Kan het geen late innestelingsbloeding geweest zijn? Als dat niet zo is zou ik ook even een afspraak maken bij de gynaecoloog om alles te laten controleren. Wat ik je nog wel even wil meegeven: hcg ga je pas produceren na de innesteling als ik het goed begrijp. Dus als de innesteling verkeerd gaat zou je eigenlijk geen licht positieve test verwachten.
@nneah precies. Dat zeiden wij ook tegen elkaar zostraks. Ben zo verdrietig!! Weer mis... ga straks testen, maar heb geen hoop meer. Miskramen zitten ook in onze familie. Hoop dat de huisarts ons door wil sturen!
@mimi1988 het kan ook misschien bloed zijn van een innesteling. Bij mijn eerste zw had ik ook na de positieve test wat bloed verlies en bruinverlies. Verloor kleine beetjes ongeveer zo, n 32 uur en toen was het over. Hoop voor je dat dat het is.
Verlies nu net zoveel als met een menstruatie. Helderrood en donkerrood. De predictor had een voorgedrukt lijntje, maar grijs. Nu kleurt hij na het testen toch roze. Iets minder geconcentreerde urine dan gisteravond, maar nagenoeg zelfde lijntje
Oké dus je hebt net getest opnieuw en die is roze? Uhm ja lastig want stel het is je menstruatie dan ben je te vroeg ongesteld toch? Kijk het even aan. En blijf testen zolang je een roze streepje hebt en die gaat oplopen zit je goed. En anders maandag de huisarts even bellen of je je hcg mag prikken.
@Roodborstje2 jaaaaaaaaa, had gezegd dat je de hoop nog niet mocht opgeven! Gefeliciteerd hoor, ga maar genieten @mimi1988 ik zag niets op je predictors, maar mijn ervaring is dat als je een heeeel licht streepje had, dat je 2 dagen later echt al mooie duidelijke streep had.. veel sterkte meid, hopelijk snel duidelijkheid voor jou. Even snel reageren vanuit de auto, want een druk weekend vanwege sinterklaas hier
Heb een cb gedaan: niet zwanger zegt die. Door naar de volgende ronde. menstruatie is nu net zo heftig als normaal. Ik las dat vitamine D kan helpen met innestelen etc, iemand ervaring mee?
Jammer, dikke knuffel voor jou. Vitamine D is sowieso heel belangrijk voor je en zou je eigenlijk vooral vanaf de herft moeten slikken. Ik slik het het hele jaar door. Het heeft bij mij niet gezorgd voor een innesteling. Wel kan je door een tekort aan D veel lichamelijk klachten en kwaaltjes krijgen. Maar dit hoeft natuurlijk geen rede te zijn van je innesteling die niet gelukt is. Ik zou er wel mee starten Als Ik jou was want het is alleen maar goed voor jou en je toekomstige kindje.