Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Dat had ik bij de 2e en 3e poging. Dat ik zei: ben zwanger. En een dag later idd positieve test!

Brinsa vindt dit leuk.
  2. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Hier een witte test. Kreeg wel hoop na gister, maar zie achteraf dat 2besure geen betrouwbare testen zijn. Die geven valse streepjes.
    Even een off-day hoor bah! Ben er morgen weer! :)

3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @babywens93 Dat is wel even balen! Neem gewoon even de tijd en later in de week nog een keer testen. Je bent nog best vroeg toch?

@Pinkie88 Ik heb dat niet echt met liedjes maar ik heb af en toe wel die momentjes dat ik “zo ver” zou zijn. Gewoon aan toegeven die momentjes en dan weer jezelf oppakken en verder proberen te gaan.:)

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Ja dat heb ook moet ik zeggen, denk de hele tijd anders was ik nu hoogzwanger geweest en had ik hier trots met me dikke buik gezeten. En een bij de andere had ik inderdaad nu het geslacht geweten. Pfff het blijft moeilijk. Ook omdat ik nog steeds blijf malen waarom is het mis gegaan waarom!?

Hoop vandaag op een betere dag want merk toch dat ik het weer erg moeilijk heb de laatste dagen.

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Oh wat vervelend maar kop op je bent nog vroeg alles kan nog. Sterkte vandaag!

nneah vindt dit leuk.
  6. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hey lieve dames!

Hoe is jullie weekend geweest?

@Pinkie88 al een ei in zicht?

@babywens93 @Krily nog testplannen?

Hier ook weer wat lastigere dagen. Het wachtbankje valt me (zoals verwacht) zwaar. Ik ben doodsbang dat m'n menstruatie doorkomt over een week en ik ben al bijna even bang voor wat er komt als ik wel zwanger ben.

Lieve meiden, ook ik geloof echt dat jullie allemaal een baby in jullie armen zullen mogen sluiten. En ik hoop met heel mijn hart dat de weg daar naartoe vlot verloopt. Daarvoor brand ik morgen een kaarsje.
    Dikke knuffel voor iedereen die het even nodig heeft. Jullie zijn allemaal ontzettend sterke dames en het licht aan het einde van de tunnel lijkt soms ver weg of zelfs onbestaande, maar het is er echt! <3

LadyH88, Lelie89 en Brinsa vinden dit leuk.
  7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Wat een ontzettend lief berichtje! Ik hoop het echt dat het voor ons allemaal goed komt!

Ook voor jou een dikke knuffel!

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat een lieve post! Ook een dikke knuffel voor jouw lastige dagen!
    Ik snap het dubbel gevoel heel goed, voorlopig streef ik alleen naar een positieve test, maar wat ik ga voelen als ik die in handen heb, daar durf ik le nu nog geen voorstelling van te maken,..

Hier lijkt m’n ei nog niet meteen te komen, ik raak niet zo wijs uit ln lichaam. Ik heb nu wel veel afscheiding, maar kan er geen draden van trekken. M’n baarmoedermond is hoog en gevoelig, typisch voor de periode rond m’n eisprong. Temp is nog laag en ovu testen lopen niet op (maar ik lees dat dat ook niet hoeft en dat je ook ‘plots’ een knaller kan hebben).

In elk geval is m’n man de komende week eindelijk nog eens elke avond thuis. Dus laat dat ei maar komen ;).

Wij hebben vandaag het verjaardagsfeestje van ln zoontje gevierd. Was heerlijk, hij heeft zo genoten en is zo verwend! En hij had een prachtige tractor taart

Bijgevoegde bestanden:

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @Pinkie88 je kan inderdaad zo opeens een knaller hebben. Spannend!

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de verjaardag van jullie zoontje. Nog gefeliciteerd! En wat fijn dat je man er nog even os de komende dagen.

10. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Wat een super lief berichtje! Ik hoop het ook zo voor jou en de rest hier! :)

Ik ga proberen vrijdag pas te testen, ben nu over de 10dpo heen dus dan test ik al minder snel Haha

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nneah Wat super lief! Hopelijk kom je snel de wachtdagen door, dikke knuffel! Het dubbele gevoel is ook heel erg herkenbaar!

@Pinkie88 Nog gefeliciteerd met je zoontje. Wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, de taart ziet er ook leuk uit!

En wat fijn dat je man de komende week thuis is. Dan kan je waarschijnlijk het ei goed benutten.:)

@Krily Voor jou komen de spannende dagen weer aan dus. Wil je op je NOD gaan testen of eerder?

Krily vindt dit leuk.
  12. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Haha knap dat je zo lang kan wachten! Hopelijk roze :)

Krily vindt dit leuk.
  13. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @krily knap dat je het al tot 10 dpo hebt kunnen uitzitten! Hoop zelf ook dat ik zo lang kan wachten (tot nod, of iets eerder als ik symptomen heb).

@Pinkie88 gefeliciteerd met je zoontje en hopelijk snel een ei! Hier was het een beetje rommelig met 2 aparte piekjes voor de echte knaller.

@babywens93 hou je het nog vol? Ik duim hoor!

@Brinsa het komt goed, daar ben ik echt van overtuigd. Alleen jammer dat de weg erheen voor sommigen zo zwaar moet zijn. :(

Ik ben 7dpo vandaag, hoop de komende dagen op een temperatuurstijging! De tijd kruipt nu echt verschrikkelijk traag vooruit haha.

Lelie89 en Krily vinden dit leuk.
  14. babywens93

Nee, niet meer getest. Ik ben die vage streepjes een beetje zat. Zit mezelf hoop aan te praten. :o: Als mijn temp donderdag 13 dpo hoog blijft, zal ik opnieuw testen.
    Ik vind het wel spannend allemaal weer hoor. Ik ben ook benieuwd, hoe mijn menstruatie eruit ziet als ik ongi zal worden. Als het weer alleen bruinverlies is, vraag ik om een verwijsbrief naar de gyn. Dan kan ik ook gelijk ff aankaarten dat ze verder kijken. :p

Wat een super lief berichtje! Ik vind dit groepje echt heel fijn. Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger zal raken en dat alle pijn wat lichter zal worden.

Gister enorme ruzie gekregen met mijn tante. We waren op haar verjaardag en had echt even een off-day, dus ik zei niet veel. Komt zij ineens 'ben je nou nog niet over je miskraam heen?' Dat viel even in het verkeerde keelgat zeg! :eek:
    Ben dat zo zat, al dat commentaar van andere mensen. Als ik weer zwanger mag zijn, willen wij het echt voor ons houden tot de termijnecho.

@Pinkie88 Nog gefeliciteerd met je zoontje! Wat ziet die taart er heerlijk uit zeg!

@Krily Spannend! Ik ga duimen voor je!

Krily vindt dit leuk.
  15. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Wauw @babywens93 wat voor kutopmerking is me dat!!!
    Zoiets is gewoon ronduit grof en zeg je niet.
    Ik vind echt niet dat je dat moet zien als een opmerking die bij jou in het verkeerde keelgat schiet. Jij reageert net net heel normaal op een opmerking die echt niet kan.

En het enige wat écht helpt is weer zwanger worden... Maar zelfs dan blij je een miskraam meedragen. En dat mag ook! Knuffel meid!

babywens93 vindt dit leuk.
  16. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Haha normaal test ik altijd eerder, maar deze keer wou ik echt wachten(beter voor mn bankrekening ook, al dat testen heeft al een vermogen gekost:p) Heb ook geen symptomen ofzo,dus denk niet dat het raak is. Als ik vrijdag test ben ik 15dpo, bij negatief stop ik met de utrogestan.

17. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @babywens93 Nouja zeg! Ik heb hier even geen woorden voor hoor! Echt belachelijk! Mensen hebben vaak ok het idee omdat je nog niet zo ver was dat het dan minder erg is ofzoo_O ik snap mensen echt niet!

@Krily knap dat je zolang kan wachten! Maar inderdaad die krengen zijn duur! Ik test ook altijd liever wanneer ik echt denk Oke ik ben zwanger of als ik overtijd ben.

Hopelijk roze voor jullie dames!

18. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Welke gek zegt nou zoiets? Pffff belachelijk zeg. Kan daar zo boos om worden!

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik heb een superdrukke dag, dus ik kwam alleen even snel lezen, ik reageer straks op alles. Maar ik wou toch al even zeggen, @babywens93 wat een ontzettende kut opmerking van je tante!

20. babywens93

@nneah @Brinsa @xxmoixx
    Doet zeer he! Laatst kreeg ik ook 'het is maar 9 weken'. Ik kan dat zo niet hebben hé!
    Mijn moeder werkt op een verloskundige praktijk en heeft toevallig vorige week een miskraambegeleiding cursus gevolgd. Zij geeft ook aan dat daar gezegd werd, dat geen enkele miskraam meer of minder erg is.
    Al is in mijn ogen een verschil van een miskraam rond 30 weken 'erger' dan 10 weken, maar mijn moeder gaf aan; het is een verlies, het is een rouwproces waar je doorheen moet.
    Ze omschreef het wel mooi..

Hier begint de spotting alweer. Het is zo anders allemaal sinds de curettage. Heb de HA gebeld en die heeft zonder dat ik moest zeuren, een verwijsbrief voorgeschreven.
    Straks even de gyn bellen. Ben benieuwd wat die gaat zeggen!

Deel Deze Pagina