@xxmoixx heel veel sterkte met weer een verdrietig verlies. Hele dikke knuffel voor jou. @MissMorrow welkom. @mimi1988 wat spannend het wachtbabkje. Hopelijk een mooie test over 2 weken.
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 34(2x vmk) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (3x vmk en 1 ma 12wk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (3e na miskraam bij 10w) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e mk (ronde 3) Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk LisaLisaLisa - 24 jaar, derde wondertje na 1 zoon (2016) en 1* zoon(2017 met 26wk). - ronde 1 Yaraatje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 22 (9e na mk) Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na mk) MissMorow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na 2 mk) NOD lijst December 19: SHN 25: Brinsa 29: Blomma 30: kaatje92 Januari 5: Mimi1988 6: Flamingo1990 12: Pinguinkje 12: MissMorow Zwanger lijstje LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 12 juli 2019 Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 22 juli 2019 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 26 juli 2019 Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 2 augustus 2019 Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend 11 augustus 2019 Krily - 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend 16 augustus 2019 Nneah - 31 jaar - 3e kindje - uitgerekend 17 augustus 2019 Anre86 - 32 jaar - 1e kindje - uitgerekend 30 augustus 2019 Afsprakenlijstje December: 27 dec - Babywens93, intake vk 28 dec - nneah, eerste echo Januari: 2 jan - Lelie89, termijnecho 3 jan - krily, eerste echo 3 jan - Babywens93, termijnecho 3 jan - Roodborstje2, 8 weken echo 7 jan - xxmoixx, afspraak huisarts ivm miskramen 8 jan - Roodborstje2 - intake vk 10 jan - Anre86 - eerste echo 15 jan - LadyH88 - controle gyn 15wk 22 jan - Mimi1988; afspraak gyn ivm miskramen
Sterkte @xxmoixx dikke knuffel voor jou x @mimi1988 Goed getimed denk ik! Superspannend, ik duim heel hard!! @MissMorrow Welkom, wat een verhaal joh... Rot dat je je aan moet sluiten, maar hopelijk vind je veel steun aan ons Nou... ik denk dat er wat gaande is hier... Vorige week iets wat bruinverlies, toen echt die rozige innestellingsafscheiding en nu me-ga misselijk vanmorgen Heb de 29e mn NOD, maar denk dat mn ei vroeg was deze cyclus... Zou ik al vroeg kunnen testen denken jullie?
Dank jullie wel!! De eerste wachtweek zal wel snel gaan door de feestdagen, de 2e week vind ik altijd killing!!
@xxmoixx veel sterkte, hopelijk is het je gegund in 2019! @mimi1988 veel plezier op het wachtbankje @MissMorrow heftig verhaal, zoveel verwerken terwijl je nog maar net een relatie hebt is best wat. Maar goed dat jullie er sterker uitkomen! @Brinsa jij kan bijna testen zeker? @Blomma spannend! Je kan enkel weten als je misselijkheid van hcg komt door nu te testen Ik ben weer terug van weggeweest, weekje CenterParcs heeft ons deugd gedaan. Na 9 weken wachten op niets ben ik gisteren dan maar gestart met orgametril om mijn menstruatie op te wekken. En dan doe ik (eigenwijs) nog eens een ovutest, is die bijna positief... Geen idee of dit door de orgametril kan komen of dat ik dan toch nog een eisprong krijg...
@Roetje08 wat fijn dat het weekje weg jukkie goed heect gedaan! Deze tets gaat de goede kant op maar of dat aan het medicijn ligt durf ik niet te zeggen. Ja me nod staat verkeer op de lijst. Donderdag verwacht ik mijn menstruatie. Ben 10 dpo vandaag. Maar net als vorige maand weet ik 100%zeker dat het niet raak is, dus ga ook niet testen.
Dank allen voor de welkomstwensen. Ik merk dat het hele zwanger worden steeds meer ' een obsessie' begint te worden die ik moeilijk kan delen. Mijn vriend wil het ook graag, maar voor hem is het toch anders. Het is prettig om met jullie mee te lezen en te zien dat ik niet de enige ben die nu in cyclussen denkt in plaats van weken en maanden.
Ik hoop dat je gevoel deze keer fout is. En dat je over een paar dagen toch een mooie positieve test hebt!
Wat fijn dat jullie het goed gehad hebben! Geen idee of je positieve ovutest kan krijgen van de medicatie. Ik zou zelf denken van niet, maar dat is nergens op gebaseerd.
Vaak is het voor mannen anders dan voor vrouwen. Hoe lastig ook. Heb je afleiding de komende dagen? Ik gun je snel een mooie goed aflopende zwangerschap!
@mimi1988 lief van je dankje. @xxmoixx zat de afgelopen dagen weer even in een dipje. Nu gaat het wel weer.
@Brinsa niet opgeven meid, hopelijk toch nog een mooi kerstcadeautje! Als ie morgen knalt, dan val ik van mijn stoel
Gistermiddag en vanavond een beetje licht menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik. Vorige ronde had ik dat ook rond ei. Iemand bekend mee? Gisteren 18.00 was hij nog knal. Om 23.00 gisteren voor het laatst seks gehad. Zou toch goed moeten zijn? Pfff wat kan dit je onzeker maken zeg. Als het nu niet raak is, heb ik pas over 5 weken weer een ei ...