Ik denk dat ze nog wel hebben hoor, dit waren echt onvriendelijke meiden die gewoon makkelijk zeiden: ja, verkopen we niet meer!
Ik kon pas om 16u terecht bij de echo praktijk uiteindelijk, maar alles was helemaal goed! Beebje van 10w1d, je zag al de hersentjes en teentjes en het bewoog op een gegeven moment al even best fel.
Wat een hoop goede en hoopgevende berichten! Ik wens ook iedereen een gezond jaar waarin al onze dromen uit mogen komen Ik was even minder actief, want we hebben 4 dagen lang kerst gevierd met onze families en aansluitend een paar dagen met vrienden in een vakantiehuisje geweest. Dat was goed om even op leuke dingen te kunnen focussen! Intussen heb ik mijn eerste ongesteldheid dus idd gekregen: ik heb al 8 dagen kleine beetjes bloed, intussen alleen nog oud bloed. Vanaf morgen ga ik maar weer eens met de ovulatietesten beginnen.. Ben benieuwd of deze ronde een eisprong te vinden is en of mijn man en ik dan in hetzelfde land zijn... Ik moet namelijk in januari 2 weken naar het buitenland om te werken.
Lieve dames, Sorry dat is zo afwezig ben maar ik ben zo ontzettend moe. Heb gewoon geen puf ergens voor. @Flamingo1990 het dringt nog steeds niet echt door dat ik zwanger ben. Ben gewoon veel te bang. Hopelijk komt heg besef wat meer na de eerste echo. @mimi1988 het kan nog alle kanten op. Hopelijk loopt je teste vanaf nu gewoon mooi op! @Pinkie88 wat een prachtige echo! Sorry dames als ik je vergeten ben
@Pinguinkje hopelijk vind je je ovulatie snel en is het niet tijdens je reis.. zou jammer zijn een gemiste kans. Waar ga je naartoe? @Brinsa is ook heel spannend meid! Je hebt zo lang gewacht op dit wondertje.. zal ook nog wel een tijd spannend blijven
Niks geen oploop te bekken in de test van vanmorgen. Vaag lijntje. Denk de voorgedrukte dat ik die zie. Door naar ronde 4 (10 of 11 dpo vandaag en LF van 12) en zoontje zal dan echt 3 zijn als hij een broertje of zusje krijgt ff een dingetje nu wel....
Dikke knuffel! Negatieve testen zijn deprimerend he. Begrijpelijk dat het je dwars zit.. je had een ander beeld van de toekomst voor je! Geen bloed is nog altijd moed. Pas als je ongesteld bent weet je dat het niks is deze ronde. Ik heb vanochtend heel hoopvol een test gedaan op 7dpo, ja i know veeeeel te vroeg, en natuurlijk negatief. Ik zit hier ook al over te deprimeren. Ik probeer hoopvol te zijn want over een paar dagen kan het echt anders zijn..
Ja precies. Had gehoopt zwanger het jaar uit en voor zijn 3e een broertje of zusje. Dat moet ik even bijstellen.. En 22 januari naar de gyn dus. Daar zie ik ook wel tegen op. Balen van je test! Maar het kan nog!!
Gisteravond had ik even, max half uurtje, flinke pijn aan de linkerkant onder in mijn buik. Iemand een idee wat dat geweest kan zijn? Ineens was het weer weg. Ben nu 10 of 11 dpo.. Voelde als of ik ongesteld moest worden.
Ik had dat toen ik zwanger was! Was een innesteling. Kan tussen 7 en 12 dpo plaatsvinden he dus dan zou je pas op z’n vroegst morgen positief testen
Oh echt? Bij zoontje had ik 1 felle steek. Ik weet dat moment nog goed. Was aan het lesgeven en ik schrok er van. De kids (kleuters) keken me raar aan Misschien toch maar test halen vanmiddag en morgen nog 1 testje wagen? Is de predictor expres gevoeliger of de Early?
Volgens de voorschriften is de early gevoeliger. Die mag je 6 dagen van te voren doen. De express op nod zelf. Ik lees echter overal dat het niet zo veel uitmaakt. Bij op = op in de winkels krijg je een combinatie pakket van de early en express samen voor 5 euro
Dan doe ik de Early morgen. Als ze ze nog hebben. Online is het uitverkocht. Vind dat altijd zo grappig die testen 6 dagen van te boren, je kan dan nog niet eens een innesteling gehad hebben
In de bijsluiter staat ook dat bij 6 dagen “maar” 50’procent ofzo positief test juist omdat een deel dan de innesteling nog niet hebben gehad, daarom de express op NOD doen om het zeker te weten
Ahh!! Ik lees nooit de bijsluiter haha. Alleen om te lezen hoe ik hem uit moet voeren. Elke 5 weken weer Naja, zal vanmiddag paar nieuwe halen. Als het niet raak is moeten we 22januari naar de gyn, toch wel een dingetje... en even kijken of we volgende maand wel willen benutten. Straks 3 oktober kindjes?! Dochter* is van 2e week oktober en wil niet weer die stress dat ik rond die tijd uitgerekend ben zoals met zoontje. Die is dus 2 weken eerder gehaald o.a. daarom..
Wij wonen in Duitsland, maar ik werk voornamelijk in NL (kan vaak op afstand). Een paar keer per jaar ga ik voor een aantal weken naar NL, terwijl mijn man gewoon thuis blijft. Ik vertrek medio volgende week en een eventuele eisprong zou dan waarschijnlijk voor die tijd wel zijn. Zit nu op cyclus dag 9... Maar mijn eerste ongesteldheid was geen normale, dus misschien komt er ook nog geen eisprong. Zit nu ook te twijfelen of ik deze maand überhaupt wel ovulatietesten wil gaan doen. De kansen voelen sowieso heel beperkt door alles. En dit weekend gaan we nog een weekendje weg met zijn familie, dus is er weinig rust voor ons zelf en de kinderwens. Misschien laten we het even op zijn beloop Ik hoop voor jou dat je test over een paar dagen positief mag zijn! Maar ik zou jezelf vooral niet teveel stressen met vroege tests. Volgens mij voel je het vanzelf wel als het raak is! En dat is ook leuk om af te wachten toch?
Bij de op=op winkel hadden ze de testen nog. Morgenochtend een early doen. Als dat niks is, dan wacht ik op mijn menstruatie.