Is wel even goed om terug met m'n voeten op de grond te komen. Maar ik weet nu al dat ik er de komende dagen toch wel weer eentje doe Probeer mezelf dat deze ronde ook even niet kwalijk te nemen, discipline is voor de volgende ronde! Hoe gaat het met jullie vanmorgen?
Wat jammer @nneah en inderdaad zeker jezelf niet kwalijk nemen dat je getest hebt hoor! Lekker menselijk Wat denken jullie van m'n ovu - testen? Piek gemist en eisprong gisteren geweest? Had gisteren een behoorlijk drukkend gevoel in m'n buik, dus kan wel. Wel nog geen temperatuurstijging, die zou morgen wel moeten zijn dan he toch? Wanneer stijgt je temp na je eisprong? Ik blijf sowieso testen tot na stijging
Normaal stijgt je temperatuur de dag na je eisprong. Maar ik zou nog even doortesten, denk eigenlijk dat je ei nog moet komen. Test jij 's morgens? Want dat is niet zo goed omdat lh tijdens de dag opgebouwd wordt.
@nneah Jammer van de negatieve test. Misschien gewoon toch nog te vroeg? Het is inderdaad heel menselijk om te willen testen hoor! @Pinkie88 Zou het teststreepje niet even donker of donkerder moeten zijn dan het controlestreepje? Of is dat niet bij deze testen? Als er geen knal op deze testen komt, zou je zeggen dat die van 9 en 10 oktober positief zijn. Anders zou je zeggen dat je piek nog niet is geweest.
Zolang het niet het eerste plasje is maakt het niet uit toch? Met de tweede plas in de ochtend kan je ook testen heb ik overal gelezen.
Ik test idd 's ochtends, op het werk testen zie ik niet echt zitten Ik weet dat de testen eigenlijk donkerder moeten worden, daarom denk ik dat ik mijn echte piek mss net gemist heb. Toen ik voor m'n zoontje testte, kreeg ik ook nooit hele donkere testen. Maar dat waren wel andere testen Ach, ik kijk wel wat m'n temp doet! :-D
Dat zou kunnen dat je piek in de nacht was. Inderdaad gewoon even kijken wat je temp doet en dan weet je het zeker.
Ja dan zou het wel kunnen dat je geen echte knaller krijgt. Je zou wel kunnen proberen om 's Avonds te testen, misschien zijn ze dan toch wat donkerder.
@nneah wat jammer dat je test wit was! . Sorry dames, beetje stil van mijn kant! Beetje met mezelf in de knoop, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Ik ga zo door alles twijfelen, met name de vraag of we überhaupt nog een tweede moeten willen of is het zo goed? Het geeft bij ons nog aardig wat risico's als ik zwanger wordt. Daarnaast de kans op miskramen, ik hou er rekening mee dat een volgende keer ook weer fout gaat. En dan? Dan denk ik dat het voor manlief klaar is. Die vindt het nu ook wel goed zoals het is, maar wil er wel voor gaan omdat ik dat graag wil. Maar als ik aangeef dat het voor mij niet meer hoeft, staat hij denk ik deze week nog bij de huisarts Dilemma We moeten zowieso wachten met zwanger worden op het ziekenhuis, onderzoeken ed dus dat geeft even de tijd tot nadenken. Maar ik lees mee op de achtergrond! Van temperaturen en ovulatietesten heb ik echt 0verstand,die heb ik nog nooit gedaan.. Daar kan ik niet over meepraten
@LadyH88 knuffel meid. Het is ook allemaal echt heel klote en oneerlijk! En dat wachten maakt het nog ondraaglijker Wel denk ik dat je de hoop nog niet mag opgeven. Als ik lees hoe groot jouw verlangen is voor een tweede kindje.. De complicaties kan ik natuurlijk niet wegnemen, maar volgens mij ben je er nog lang niet aan toe om deze wens op te bergen. Misschien kan je deze wachtperiode gebruiken om je op jezelf te concentreren? Even wat dingen doen die je graag doet, focussen op mentale groei? En dan met frisse moed er weer tegenaan als het licht op groen staat.
@LadyH88 Ik sluit me aan bij wat @nneah heeft gezegd. Misschien is het goed om deze wachtperiode na te denken wat jullie willen en op jezelf te concentreren. Heel dikke knuffel! Het is geen makkelijke keuze.
Ik kan me voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is, enerzijds het wachten en anderzijds de twijfels of je nog wel door wil gaan Ik sluit me verder aan bij wat de wijze dames voor me zeggen! Dikke knuffel!
Bruinverlies is begonnen... Ben benieuwd of er rood gaat komen. Heb iig veel krampen. Precies ik nu onderweg ben naar de Ziggodome. Ik reageer morgen op iedereen! Fijne avond meiden!