Moeilijk zeg. Wij zeiden ook als als we er hopelijk ooit 1 hebben en daarna begint het weer met miskramen stoppen we.. Maar die wens is zo sterk.. Ik zou deze periode idd even afwachten en nadenken. En afwegen wat je het waard vindt.. Hoever wil je gaan?
Wat rot zeg. Heb je iets van pijnstilling bij je? Ik hoop dat je toch heeeel veel plezier kan hebben!
Thanks dames voor jullie lieve woorden! De wens is er idd zeker wel, ook bij mijn man. Hij is alleen denk ik banger dat mij er wat door overkomt of dat het nogmaals fout gaat. Idd de vraag, hoe ver ga je? Geen idee, ik denk dat je gaandeweg je grenzen verlegd. Voor we aan kinderen begonnen dacht ik: als ik er iets extra's van het ziekenhuis voor nodig heb (medicatie behandelingen) dan hoeft het voor mij niet. Nu schuift die grens al op, want ik heb wel bloedverdunners nodig. Maar het accepteren zoals het nu is kan ik ook nog niet. Goed idee om even wat tot mezelf te komen. Waarschijnlijk komt het moment wel weer dat we zeggen : we gaan er voor.
Oh blegh @babywens93 wat een timing. Ik wil je wel heel veel plezier wensen, hopelijk heb je niet te veel last van krampen vanavond. Vandaag de hele dag weg geweest naar een bijeenkomst/bijscholing en hoewel ik getwijfeld heb, ben ik toch gegaan omdat ik graag ook even helemaal wat anders wou doen. Het was leuk, maar ik vond het sociaal doen ook echt vermoeiend. Toch een teken dat ik mentaal nog niet helemaal de oude ben denk ik. Er waren ook 3 jonge baby's bij en dat was wel best even slikken. Langs de ene kant vond ik het super fijn om die kleintjes erbij te hebben, langs de andere kant maakt het de leegte in mij zo groot Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Op een gegeven moment moest één van de mama's naar de wc en voor ik het wist stond ik met een klein baby'tje in mijn armen. Op de één of andere manier overviel me dat heel erg en knapte er echt even iets. Toen ik thuis kwam ook weer even flink uitgehuild, ben nu ook nog erg verdrietig en ja die negatieve test van vanmorgen helpt natuurlijk ook niet mee. Alles samen een leerrijke, fijne en tegelijk flink pittige dag. Fijn om het hier even neer te kunnen zetten. Edit: de laatste reacties kwamen hier weer pas binnen na mijn eigen reactie. @LadyH88 je hoeft het ook nog niet te accepteren. Je mag boos en verdrietig en gefrustreerd zijn en je moet helemaal niks, behalve wat op jezelf letten Zoals je zelf zegt, ooit is het wel zover dat je er met volle overtuiging voor kan gaan.
@nneah Gewoon flink uithuilen als dat helpt. Het is ook logisch dat het je verdriet doet! Laat het er allemaal maar lekker uit. Heel dikke knuffel voor je!
@nneah dikke knuffel voor jou! Wat wordt je dan soms ineens geconfronteerd he. Ik duim voor jullie dat het snel raak is!
@nneah Je mag best af en toe gewoon nog heel verdrietig zijn hoor! Laat die gevoelens maar toe! Ik betrapte mezelf er vandaag op dat ik een beetje ‘jaloers’ was op een collega van me die morgen voor een eicelpunctie gaat en maandag (hopelijk) voor een terugplaatsing. Zo slecht van me! Ik gun ht haar ook enorm hoor, ze heeft heel veel meegemaakt, jarenlang proberen, verschillende miskramen gehad, en nu een zoontje van bijna 1 jaar. Maar toch, ik,was zwanger toen zij vertelde dat ze voor een tweede gaan, en nu ben ik niet meer zwanger en zij straks misschien wel
Goeiemorgen dames! @Krily ik ben benieuwd of je nog gaat testen en duim heel erg! Ik ga na de negatieve test van gisteren even niet testen. Misschien morgen morgen wel weer. Heb wel wat kwaaltjes die ik me niet in kan beelden, maar die kunnen ook stress-gerelateerd zijn. Fijne dag allemaal!
Ik blijf duimen @nneah ! Hier nog steeds geen heel duidelijke temperatuurkaart, al denk ik echt dat m’n ei gesprongen is. Vandaag een stijging naar 37 (normaal 36,9), maar die temp heb ik in het begin van de cyclus ook gehad. Dus toch nog even afwachten of hij verder stijgt. Als ik op 9 oktober een Pos ovulatietest zet, dan zet ff daar een kruis neer, maar dat klopt natuurlijk sowieso niet aangezien je ei maar 24-36u laten springt.
@Pinkie88 ik zou de komende dagen even afwachten. Wie weet blijft je temperatuur hoog, of net niet en springt hij toch nog dit weekend. Weet je wanneer je hcg uit je lichaam was?
De laatste test die ik gedaan heb was 14 dagen na het begin van m’n miskraam, op 30 september, en daar is na opdrogen nog een heel erg tuurstreepje op te zien, daarna heb ik niet meer getest.
Het kan best zijn dat je lichaam nu even tijd nodig heeft om te herstellen. Ik hoop natuurlijk dat ie cyclus meteen weer de oude is! Maar geef je lichaam ook even tijd. (Dit advies vond ik zelf echt vreselijk want je wilt meteen verder. Maar het is wel zo dat je lichaam soms even tijd nodig heeft).
Dan zou hij wel echt nu ongeveer moeten komen denk ik. Volgens mij heeft je lichaam minimaal 10-14 dagen nodig om weer een eitje te produceren. Bij mij was het iets van 17 dagen. Ben benieuwd wat je temperatuur (en je ovulatietests) de komende dagen gaan doen! Voel je ook je baarmoedermond? Heb ik vast al wel eens gevraagd... Maar die is hier gelijk na de eisprong pottoe dus geeft me altijd een goed idee van wanneer m'n ei is geweest.
Ja weet ik hoor, maar ik heb eigenlijk het gevoel dat mijn lichaam het best goed weer oppakt. Mijn eisprong is altijd laat in m'n cyclus, wil gewoon graag weten wanneer hij is om er zeker van te zijn dat ie geweest is voor m'n man weer enkele weken van huis is
Ja, maar raak er niet zo wijs uit, hij staat sinds m'n miskraam veel meer open precies dan ervoor en de ene dag zit ie heel hoog en de andere dag weer lager. Heb vandaag ook weer vruchtbaar slijm, maar weer een hele lichte ovu test. Ik ben er dus wel zeker van dat ie in de buurt is, maar wanneer dan precies lijkt niet zo makkelijk deze maand
De test was dik negatief.. nu op naar de volgende ronde en de kijkoperatie. @Pinkie88 hmm ik twijfel.. @nneah ik blijf stug door duimen voor je!
Zo lang je vruchtbaar slijm hebt en een bmm die niet duidelijk dicht is, zou ik ervan uitgaan dat je ei nog komt. Op basis van je ovulatietests verwacht ik dat eerlijk gezegd ook...
Ahh krily balen!!! Hoopte zo dat je 2 streepjes te zien kreeg Dank je voor het duimen, maar ik verwacht het eigenlijk ook niet meer. Dus dan maar samen op naar de volgende ronde?
Ik heb net de gynaecoloog gebeld omdat ik bijna altijd tussentijds bloedverlies heb en bang ben dat dat komt door een niche die ik overgehouden heb aan de keizersnede bij de jongste. De miskraam van vorige maand doet dat vermoeden alleen maar groeien dus heb het eindelijk aangedurfd om een afspraak te maken. Nu mag ik vanavond om 19:15 al! Ik ben echt doodsbang Heb het al die tijd uitgesteld omdat ik het nog te vroeg vond, we waren immers nog niet zo lang bezig. En stiekem ook omdat ik het doodeng vind. Duimen jullie mee?