Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Oh dat is gek! Misschien een eisprongbloeding?

@Pinguinkje ik ben ook benieuwd naar je ovulatietest!

2. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dankje!
    Ja bewuste keuze, ik heb vlak achter elkaar nooit gewild en na mijn zwangerschap en bevalling al helemaal niet maar. Vorig jaar zomer ineens wel de wens voor een tweede.

3. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Nou, volgens mij is hij nu aan het knallen of gaat dat vandaag nog meer gebeuren! Het streepje wordt steeds donkerder :D Spannend!!!
    Overigens ook een zwangerschapstest gedaan vanochtend om zeker te zijn, en die was idd negatief.

Lichte steekjes en meer zin is ook een goed teken @MissMorrow !

Bijgevoegde bestanden:

• Tests.JPG
      Tests.JPG
      Bestandsgrootte:
      54,1 KB
      Weergaven:
      22
    Kaatje92 en Krily vinden dit leuk.
  4. MamaLayenNo

MamaLayenNo Actief lid

30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    Nou pinguinkje.. Gaan met die banaan.... Haha tijd voor een knuffel sessie..

Ik denk dat meer tijd tussen twee kids prima is. . Bij mij zit er 2 jaar tussen en ik heb het soms zwaar XD of ze slaan elkaar de kop in of ze zijn een tegen mama Haha.. Mja vond het voor hun later wel leuk.

Hier gelukkig klaar net bloeden gisteren weer helemaal heerlijk gewoon zonder bescherming kunnen knuffelen. . Spannend idee dat ik vanaf nu weer zwanger zou kunnen worden.. Im ready geen idee wanneer mn eisprong nu zal zijn of mijn nod mja ga niet nu al tracken.. Sws eerst genieten van mn kerel

Pinguinkje vindt dit leuk.
  5. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ja dat is al een knaller hoor, maak er maar gebruik van dit weekend :D

6. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Whoopwhoop veel plezier!

7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Mijn vriend heeft de uitslag van zijn zaadonderzoek al binnen.. Was niet top. 85% had een kopafwijking en t was langzaam en slecht ontwikkeld.. De eerste bloedonderzoeken van mij stonden online, die waren gelukkig goed. Even afwachten wat de huisarts volgende week zegt en dan contact met de gyn opnemen. Gelukkig vond zijn huisarts een zaadonderzoek wel verstandig, anders hadden we dit nooit geweten. We wachten nu alleen nog op het chromosoom onderzoek.. Hopelijk is die wel goed.

8. Roetje08

Zou het slechte zaad dan de oorzaak kunnen zijn van je vroege miskramen? Of krijg je nog meer info daaromtrent? Gelukkig is het zaadonderzoek dus gedaan.

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Geen idee. Kon me al niet voorstellen dat zo vaak pech was. Dus ik “hoop” dat dat het is. Dan kunnen we een plan maken. Ik ga er vanuit dat de huisarts volgende week wel belt en dan kunnen we de resultaten ook aan de gyn voor gaan leggen.

10. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Oh, dat lijkt me wel heftig om te horen... Maar aan de andere kant krijg je zo inderdaad wel inzicht in een mogelijke oorzaak en dan kun je er in elk geval iets mee. Ik duim ervoor dat het chromosoomonderzoek goed mag zijn! Die uitslag duurt alleen nog even toch?

11. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@xxmoixx dat is even een klap die binnen komt. Hopelijk opent het wegen naar een prachtig wonder voor jullie. Ik leef met je mee!

12. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja kon best lang duren helaas. Geduld hebben maar weer.

13. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @Pinguinkje is je ovulatietest nog donkerder geworden?

@xxmoixx dat is echt heftig nieuws meid... Hoe gaat het met jullie?

En hoe gaat het met iedereen eigenlijk? Kan het moeilijk volgen soms hier en ik vergeet wel eens iemand, maar ik lees wel alles en hoop voor jullie allemaal op een prachtige zwangerschap en baby <3

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Pinguinkje ben ook benieuwd naar je test!

@nneah hier gaat het goed. Vandaag een 3+ op de clear blue. Voel en vrij rustig tot nu toe. Soms wel angst, maar de kalmte overheerst. Misschien wordt het wel enger als we een kloppend hartje gezien hebben.
    Donderdag de eerste echo. dat vind ik wel spannend.
    Hoe gaat het met jou? Komt je ovulatie al bijna?

sarah28 vindt dit leuk.
  15. Roetje08

@nneah @xxmoixx @Blomma bijna jullie nod, al iemand getest? :)

Hier denk ik dat ik eens een korte cyclus ga hebben (gisteren een omowitte ovutest en vandaag terug een streepje), en mijn zwangerschappen waren ook met een (voor mijn doen) korte cyclus

16. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik eergister maar was wit/twijfel tuur. Verder 0,0 symptomen en mijn borsten zijn niet meer gevoelig. Is altijd wel een duidelijk teken dat mijn menstruatie er aan komt. Maar is prima nu, even uitslagen van het ziekenhuis afwachten.

17. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    #3917 Blomma, 16 feb 2019
    Laatst bewerkt: 16 feb 2019
    @sarah28 Snap het :) Hier ook bewust er langer tussen, maar door mk nu wel al bijna een jaar langer dan we eigenlijk hadden gehoopt. Tja, helaas vallen dit soort dingen gewoon niet te plannen... :(

@xxmoixx Wat een verhaal vrouw, schrikken zeg... Ik hoop zo dat jullie snel duidelijkheid zullen hebben en dan echt te weten waar het aan schort. Dan kun je verder... knuffel!

@nneah @Roetje08 Ik nog niet, durf nog niet ofzo, bang voor teleurstelling. Probeer echt even mn nod sws af te wachten.

Ik loop bij een alternatieve geneeskundige, energetische therapie doe ik. Weet niet of jullie daar voor open staan, maar mij helpt het. Oa voor een paar plekken in mn lijf waar ik chronisch pijn heb, maar ook om hormonaal beter in balans te zijn. Ik was er de vorige keer vlak voordat ik ongesteld ging worden en toen vroeg ik of ze iets voelde. Toen was ze niet gelijk overtuigd. Maar nu was ik er gisteren en ze voelde dat ik anders was qua energie. Ze voelde mn bm, en zei dat ze een balletje voelde, wat ze kon bewegen. De energie voelde ze tegen haar hand tikken. Dat was de vorige keer ook niet zo. Tja.. ze zei, áls het raak is, is het natuurlijk nog zoooo klein... en daarom kon ze het niet met zekerheid zeggen. Ze vertelde ook dat als iemand zw is, ze andere kleuren ziet daar. En dat zag ze nog niet. Maar het voelde beduidend anders dan de vorige keer.

Ik probeer er niet teveel aan vast te klampen, maar ik hou hoop. Mn pijn ebt nu wat weg, had vandaag nog wel wat bruinverlies, geen rood. Vlagerig misselijk, vooral savonds btw. Trekkerige buik... Als het nog van de innesteling zou komen, dan moet het wel een dezer dagen stoppen... Hebben jullie dat gehad met andere, goed verlopen zws, dat bruinverlies en/of bloedverlies in het prille begin?

Pfff, vind het zo enorm spannend...!

sarah28, Kaatje92 en xxmoixx vinden dit leuk.
  18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik heb de laatste ronde op 9 en 10 dpo roze gehad soms bij afvegen. En had op 8 dpo al een vaag streepje.

19. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn tweede dochter tijdens het eerste trimester af en aan bloedverlies. Was sowieso een erg spannende zwangerschap, maar ze is er wel gekomen! Bij de eerste dochter helemaal geen bloedverlies.
    Zwangerschap in september is ook begonnen met bloedverlies en toen ging het 2 weken later mis. Bij de zwangerschap in december had ik helemaal geen bruin of rood, wat voor best veel vertrouwen zorgde en dat ging ook mis dus ja het zegt allemaal zo weinig hè. Ik heb alles gehad zie je wel... Maar meid ik hoop zo dat het goed raak is! Nog heel even wachten <3

20. Roetje08

@xxmoixx Balen meid, maar idd maar eerst even op de resultaten wachten.

@Blomma je maakt het spannend :o:

Deel Deze Pagina