Het eerste natuurlijk haha Ik ben bang dat ik haar er verdrietig mee maak maar dat ze er minder een probleem mee heeft dan ik denk Weet me niet goed uit te drukken haha
Ah neetoch wat erg! Snap jouw gevoel ook heel goed, heb t ook gehad toen ik mijn zoontje kreeg. Dus ken beide kanten. Het blijft allemaal zo lastig he, de mixed feelings en je omgeving. Sterkte voor je vriendin!
Lief dat je vraagt! Voor mijn gevoel duurt dit wachtbankje eeuwig... Ook omdat ik zo vroeg al positieve ovulatietest had. Nu CD20 en 10DPO, maar moet me enorm beheersen niet te gaan testen. Lijkt me nog veel te vroeg... Gelukkig waren we een lang weekend weg in Wenen, goede afleiding geweest! Ik voel sinds een week vaak kleine steekjes in mn lies/baarmoeder streek. Vraag me af of dat iets kan betekenen? Nou ja, zo maak ik me dus gek.. Ik hoop dat jouw prille zwangerschap goed verloopt! Dat heb je nu echt wel verdiend!
Hoe staat het ervoor dames? @Blomma @MissMorrow @Pinguinkje En @sarah28 hoe is het met je? @Lisalisalisa en met jou na de miskraam?
Weer geen meldingen gekregen.. @Dansprinsesje wat een verdrietige situatie uit mijn ervaring kan ik zeggen dat ik bij mijn miskraam geen moeite had met dikke buiken, eerder met de vrouwen die dus ongeveer hetzelfde uitgerekend waren als ik. Hopelijk kun je er zijn voor je vriendin, het is al zoveel als je iemand in je buurt hebt die weet waar je door moet, met wie je kunt praten.. @nneah @Flamingo1990 vandaag alweer 3dpo, weekend is rap gegaan omdat E. hoge koorts maakte wegens vaccin. En met een week van late diensten gaat de tijd weer goed vooruit gaan. Nog in de twijfel welke zwtest en wanneer ik die ga halen het liefst pas volgende week dinsdag testen (andere dagen vd week zie ik mijn vriend niet, pas vrijdag), dus hopelijk op zondag niet te veel verleiding
3dpo alweer! Vliegt voorbij zeg. Gelukkig wel je ei gehad dat is fijn na die onzekerheid van wel of geen normale cyclus. Zo vervelend dat predictors niet meer bij op is op te koop zijn de rest is zo duur!
Jaaa, het liefst met predictor, maar zijn echt zo duur.. had vorige ronde een Belgische site gevonden die ze verkocht aan 3,..€, maar dat is ook alweer gedaan..
Ben nog een beetje in dubio.. Of ik het morgenochtend op 11DPO al aandurf of liever wacht tot komend weekend. Vorige keer had ik op CD30 pas getest (3 dagen na NOD). Ben bang voor (onnodige) teleurstelling.
Hey dames, Ik mocht vandaag weer HCG prikken en de waarde was nu nipt verdubbeld ten opzichte van 3 dagen geleden. In principe hoort het elke 2 dagen te verdubbelen dus het ziet er weer niet bijster goed uit helaas. Morgen mag ik weer prikken, dat zal uitwijzen of hcg nog stijgt of alweer aan het dalen is.
@mimi1988 dit zijn mijn laatste testen. Niet echt meer oploop te zien bij de predictor, maar ik weet wel dat mijn hcg is opgelopen dus ik denk dat die een beetje op z'n maximum zit. Vandaag 20 of 21 dpo (rond de 5 weken dus)
Thanks voor t vragen. T gaat op zich goed (dat is t irritante, je voelt je lichamelijk prima maar t is nog niet prima). Curettage staat nu ingepland op 11 maart en morgen voorbereidende afspraak in ziekenhuis. Bij anesthesie. Wel sinds gistermiddag steeds kleine steekjes in buikregio, dus miss komt t toch nog vanzelf... En met jou?