Ik vind het echt knap hoor dat je je lichaam zoveel tijd hebt gegeven, maar zoals je zegt, ergens houdt t op. Hoop heel erg dat t 11 maart dan mee gaat vallen. De blog wil ik wel delen, maar ik doe het niet graag openbaar omdat dan iedereen hier ook meteen weet wie ik ben. Maar wie hem wil lezen mag een pb sturen.
Zwanger worden lijstje Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 16 (3x vmk en 1 ma 12wk) LisaLisaLisa - 24 jaar, derde wondertje na 1 zoon (2016) en 1* zoon(2017 met 26wk). - ronde 1 Blomma - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 na mk Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 (4e na mk) MissMorow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 (3e na 2 mk) Nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 (2e na mk) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 3 x vmk 1 ma 10 wk) Sarah28 - 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma (na curettage 11 mrt) MamaLayenNo - 34 jaar- 3e kindje- ronde 1 na missed abortion 5nov Aaav - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk NOD lijst Maart 7: Krily 11: aaav 17: Blomma 18: xxmoixx 28: Pinguinkje Zwanger lijstje LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 14 juli 2019 Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 20 juli 2019 Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 21 juli 2019 Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 2 augustus 2019 Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend 11 augustus 2019 Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend 2 september 2019 Flamingo1990 - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 15 oktober 2019 Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - uitgerekend 15 oktober 2019 Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend 5 november 2019 MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 november 2019 Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend 15 november 2019 Afsprakenlijstje Februari 23 feb - LadyH88 - 20 weken echo 23 feb - Flamingo1990 - echo 25 feb - Lelie89 - 20 weken echo 25 feb - Babywens93 - 20 weken echo 11 mrt - Sarah28 curettage Maart 7 maart - Mimi1988 - 2e echo 11 maart - Kaatje92 - eerste echo (6 weken) 13 maart - xxmoixx - telefonisch gesprek 1e resultaten 14 maart - Missmorrow - 1e echo 5,5 weken (afspraak was eerst een GIS-echo) 15 maart - Missmorrow - Bespreking onderzoeksresultaten 18 maart - Brinsa - vk controle 21 maart - Brinsa - geslachtsbepaling 26 maart - Babywens93 - vk controle 28 maart - Krily - evaluatie gyn nl April 11 april - Brinsa - 20 weken echo Mei 20 mei - Krily - intake uz Gent herhaalde mk
Zoveel om bij te lezen! 'Helaas' ook weer nieuwe dames die zich melden. Hopelijk vinden jullie hier een veilige omgeving om over je ervaringen te praten. @nneah heel begrijpelijk dat je nog angstig bent, hopelijk kun je ook positiviteit vinden. @Roetje08 en @Kaatje92 wij gaan tegelijk een spannende tijd in...hoop echt op drie koppige plakkers! Na een weekend van oplopende testen en ondraaglijk zere borsten heb ik net de gynaecoloog gebeld. Op 14 maart had ik een afspraak staan voor een GIS-echo ivm de miskramen, die hebben we nu omgezet naar een eerste echo. Nog veel te vroeg om echt iets te zien, maar we kunnen in ieder geval een vruchtzakje en dooierzakje zien.
@MissMorrow spannend zeg... Haha die borsten verschrikkelijk! Sterkte met wachten duim voor n mooie echo! @Sara28 herkenbaar hier was het opwekken van de miskraam 5 nov afgelopen maar vroeg iemand ennuhh moet je me iets vertellen (hij raadde het de keer dat ik zwanger was ook) ik nou eerst moet het restje er nog uit wat er zit van de miskraam.... Ophoepelen... Ik vertel niks als ik zwanger ben... Mn vriend had het hele bedrijf ingelicht toen ik net 6wkn zwanger was en ik was degene die het hele bedrijf mocht inlichten dat het mis was... Iemand enig idee wat ik kan verwachten.. Het restweefsel is 8feb dus verwijdert via een hysteroscopie en ik denk dat ik de 24e ovulatie pijn had... Zou dan mn nod 10maart zijn? Ik wist altijd precies hoe mn cyclus was en ben nu echt het spoor bijster... Tegen beter weten in vandaag getest met een predictor early maar ik ben natuurlijk veel te early daarmee.. Want zou dan nu 8dpo zijn toch
Ja in principe was het beter geweest om het met 6 weken te doen, maar de afspraak voor de GIS stond al, en die mag je dus absoluut niet doen als je zwanger bent. Dus de assistente stelde voor om de afspraak gewoon te benutten, zodat we in ieder geval kunnen zien of het op de juiste plek zit en of we een dooierzakje kunnen zien (die zag ik namelijk niet op de laatste echo voor de miskraam).
Nee heb ik niet... Wilde daar niet meteen al mee beginnen. Daarbij had ik ook geen idee hoe mn cyclus is en wanneer ik daarmee moest beginnen.. En tot nu toe klopte mn ovupijn heb ook niks meer zoals dat gevoeld.. Denk dat er voor mij niks anders op zit dan wachten.. Moest sowieso naar de gyn bellen als ik 6wkn na de hysteroscopie nog niet ongesteld ben geweest... Maar dat ik nu echt 0 weet vind ik echt verschrikkelijk
Heel begrijpelijk dat is het meest verschrikkelijke. Wachten is voor nu het enige dat je kunt doen, denk ik.
T kan hoor, bij mij was t te zien. Bij 5.4 begint t precies te kloppen. Maar je kunt niet altijd zien helaas..
Ja, maar als je er dan vanuit gaat wil het niet zeggen dat het niet goed zit. Je kunt er maar beter niet vanuit gaan.
Aargh ja zulke mensen dus idd! Ik zou zoiets echt niet in mn hoofd halen om te vragen. Oh wat erg dat je dat dan moest vertellen idd, je vriend zal t vast uit enthousiasme hebben gedaan. Ik had die neiging ook na een positieve test. Vond zelf wel fijn dat n aantal mensen op de hoogte was en dat ik die kon vertellrn wat er was gebeurd. Maar n heel bedrijf is wat teveel natuurlijk.
Het is zo’n grensgeval dat het makkelijk kan dat het hartje net wel/net niet begint te kloppen. Zeker als je een miskraam hebt gehad, kan je dat vooral onzeker maken.
Ik kreeg geen meldingen meer. Welkom voor de nieuwe! En wat fijn om te zien dat een aantal positief getest hebben! Hier vandaag een zeurende onderbuik. Het maakt me enorm bang! Zo bang dat het toch mis is. Heb me voor deze week ziek gemeld op het werk. Nog 3 nachtjes tot donderdag, maar eigenlijk wil ik niet. Bang om te horen dat het definitief klaar is. Of dat ik al ga bloeden er voor.
Kan je vriend deze keer mee? Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt <3 @MissMorrow een baby die geboren wordt na een miskraam of vroeg/stilgeboorte noemt men in onze kringen een regenboogbaby, want na de storm komt altijd een regenboog van hoop.