Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@Roetje08 action testen lopen EN minder goed op EN je moet echt om de dag testen om het een beetje te kunnen zien. Ik zou twee verschillende testen eventueel om de dag gebruiken.

@MissMorrow HCG testen is echt een ding die in België veel wordt gedaan. Onze huisartsen in NL doen dat veel minder, minder gebruikelijk. Je kan er uiteraard wel om vragen :)

@Marielle1985 sommige mensen hebben altijd wel een licht streepje, sommige nooit en opeens met eisprong wel. Je moet echt een paar dagen testen om inzicht te krijgen. Dus gewoon doortesten :)

2. Flamingo1990

@Blomma bijzonder gebaar een tattoo om het kindje te herdenken!

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ben in de tussentijd naar de kapper geweest, heeft m'n gedachten weer wat geordend en tegen dat ik thuis kwam lag de predictor klaar. Overmorgen doe ik dan een express en een cb digitaal (voor de aankondiging). Ik kan weer wat ademhalen..

Bijgevoegde bestanden:

MissMorrow, Krily, mimi1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik had inderdaad ook geen super duidelijke oploop. Ze drogen ook wel donkerder op, maar één dag verschil zie je vaak niet/amper. Heeft mij ook onzeker gemaakt. Nu een knaller en haal er wel veel voldoening uit nu. Het duurt alleen wat langer!

MissMorrow en Roetje08 vinden dit leuk.
  5. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik kreeg weer eens geen meldingen en ben intussen bijgelezen.
    @Blomma prachtige tatoeage en mooie test. Veel plezier;)
    @Pinguinkje begrijpelijk hoor! Ik zou 'm achterna reizen en eens flink de hotelkamer laten zien:roflmao:
    @mimi1988 in gedachten ben ik bij je. Nog één nachtje slapen. Ik duim nog steeds zo hard voor je! Dikke knuffel!

Ik hoop dat deze ronde voor ons allemaal de ronde wordt! Ik duim voor ons allemaal. Knuffel!

mimi1988 vindt dit leuk.
  6. MamaLayenNo

MamaLayenNo Actief lid

30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    Nou @Roetje08 zie je wel... Rustig aan meid!!

Hier vandaag denk ik ongesteld geworden... Hopen dat t goed doorzet.. Ben nu zo gewend van de afgelopen maanden dat er wel wat was maar geen echte ongi..

Maar prima ook als ik deze maand meteen zwanger was geworden dan had ik 2 nov kindjes haha me zoon is ook uit november... #luxeprobleem...

@mimi1988 hier draaien de duimen voor je..

mimi1988 en Roetje08 vinden dit leuk.
  7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Lief van jullie ❤️

8. Roetje08

@mimi1988 hopelijk krijg je morgen goed nieuws (en anders wel duidelijkheid). Mijn duimen draaien voor jou meid

9. Flamingo1990

Balen dat je menstruatie is doorgebroken. Hopelijk een goede reiniging zodat je baarmoeder weer helemaal klaar is voor een innesteling!

10. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Thanks voor de reacties over ovutesten. Ik heb ze dus nog nooit gebruikt en ook nooit getempt ofzo, weet niet wanneer mijn ovu is met cyclus tussen 20 en 23 dagen. T is op zich ook nog niet zo nodig geweest (1e keer in ronde 2 zwanger en 2e keer ronde 3), maar goed om in achterhoofd te houden als t straks langer mocht duren.

@mimi1988 sterkte vandaag met doorkomen en hopelijk goed nieuws vanavond!!

@Roetje08 gelukkig weer wat hoop!

Gisteren kreeg ik een uitnodiging voor een babyshower van mn vriendin én haar schoonzus. Mijn vriendin en ik besloten vorig jaar allebei voor 2e te gaan (zij heeft ook 1 ouder kind) en bij haar ging t van een leien dakje, 2e ronde raak en ze is nu 32 weken. Ze heeft nergens last van en krijgt een meisje wat ze graag wilde. Ik gun het haar heel erg maar toch steekt t ergens... haar schoonzus werd ongepland zwanger op 42e (ze dachten dat t niet meer voor hen was weggelegd na paar jaar). Ook haar gun ik dat (ik ken haar ook). Zolang ik ze gewoon af en toe zie gaat dat wel, maar zo'n babyshower... ik zie er toch heel erg tegenop merk ik. 2 dikke buiken, cadeaus en over babies praten en ik zit met een lege buik... mijn man vindt dat ik dat opzij moet zetten en op zich wil ik hen hun feestje gunnen, maar weet niet of ik t trek (straks barst ik in tranen uit, heb t nu al als ik eraan denk terwijl ik in t dagelijks leven eigenlijk helemaal niet zo'n moeite heb met de miskraam, maar dit is zo confronterend....).

11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @mimi1988 heel veel succes/sterkte en geluk toegewenst vandaag! Ik denk dat het een goed teken is dat er geen echte bloeding is geweest.

12. Flamingo1990

Dat zijn ook echt confronterende dingen. Ik zou zeggen; volg je gevoel. Ik heb twee keer in een soortgelijke situatie gezeten een tijd terug.. de eerste keer ben ik wel gegaan en het huilen stond me echt nader dan het lachen. Iedereen had door dat ik sip was. Ik ben uiteindelijk niet gegaan naar die andere babyshower door deze ervaring. ik heb toen (achteraf) nadat ik niet was geweest mijn vriendin uitgelegd dat ik niet gekomen ben omdat ik mij er ellendig onder voelde en dat het haar dag moest zijn. Dat ik niet wilde dat ze zich zorgen moest maken om mij. Dit begreep ze heel goed en ze was blij met mijn keuze.

sarah28 vindt dit leuk.
  13. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @sarah28 lastige situatie. Als je je er niet goed bij voelt zou ik niet gaan en dit uitleggen.. Eerlijk, ik zou niet zijn gegaan.. Raak ontzettend in paniek van babies en zwangere vrouwen.

@mimi1988 ik denk aan je vandaag ❤️

Rest: ik zit nog maar heel weinig op zp omdat we er een beetje doorheen beginnen te zitten.. Ik lees af en toe wel maar reageer bijna niet meer.

14. Flamingo1990

Ik wil je een knuffel geven! Zo begrijpelijk dat je er even doorheen zit..

15. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @sarah28 ik zou wel even aan jezelf denken. Heb zelf 2 weken geleden een babyshower georganiseerd voor mijn zus en dat vond ik wel leuk. Maar als je weet dat het voor jou een marteling wordt zou ik echt vriendelijk bedanken. Daar heb jij niets aan en zij (imo) ook niet. Zoiets is gewoon super confronterend en het is echt niet egoïstisch als je die confrontatie een keer niet aan wil gaan.

@Roetje08 fijn! Mooie oploop!

@xxmoixx zo begrijpelijk meid en zo oneerlijk :( hele dikke knuffel

@mimi1988 heel erg veel succes vandaag, ik brand een kaarsje voor je en hoop zo dat het goed zit

@Blomma hele mooie tattoo heb je laten zetten. Moet een zware week geweest zijn :(
    Goed dat je even aan jezelf gedacht hebt en ook van mij nog een dikke knuffel.

Ik wilde eigenlijk op nog een paar dingen reageren, maar ik ben de rest weer kwijt (sorry).
    Ben echt heel erg moe, heb het gevoel dat ik niet meer normaal kan functioneren :eek:
    Morgen om 17:30 echo pffffff dat wordt nog even doodgaan!

16. MamaLayenNo

MamaLayenNo Actief lid

30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    @Sara28 ik zou niet gaan en hierbij moet je echt je gevoel volgen... Je hebt er niks aan je de hele dag ellendig te voelen om een ander blij te maken. . Leg het uit ze begrijpen het heus....

Ik ben heel goed met de moeder van een vriendin ban mn dochter. Tegelijk zwanger zij liep 2wkn achter mij... Nouja hier dus mis en zij is nu 26wkn... Voor nu vermikd ik zoveel mogelijk het contact omdat het mik echt veel zeer doet om haar groeiende buik te zien... Blijf bij je gevoel..

@mimi1988 heel veel sterkte vandaag

@nneah sterkte met wachten.. Spannend!

@xxmoixx wat een reis heb je al afgelegd snap dat je t ff niet meer ziet zitten van hier veel kracht gewenst.. Hoop dat jullie de kracht weer kunnen vinden. Knuffels

17. Roetje08

@sarah28 moeilijke situatie, zeker naar je eigen gevoel luisteren!

@mimi1988 veel succes!
    @nneah ook veel succes morgen. Ik hoop 2 mooie echo's van jullie te zien ♡

@xxmoixx dikke knuffel meid, begrijpelijk dat je je wat terugtrekt!

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dank jullie wel ❤️

@xxmoixx begrijpelijk. Dikke knuffel!!

Kaatje92 vindt dit leuk.
  19. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Even iets anders...ik heb twee herhaalde miskramen gehad en ondertussen lopen de onderzoeken in het ziekenhuis. Ik ben natuurlijk als de dood dat mijn partner en ik een genetische mismatch zijn, maar ik put ook hoop uit onderstaand onderzoek. Aangezien ik nu binnen 10 maanden tijd (waarvan ik er ook nog eens 3 aan de pil was) voor de derde keer zwanger ben, ben ik waarschijnlijk redelijk vruchtbaar...volgens onderstaand artikel is mijn lichaam misschien niet zo selectief als het gaat om het innestelen van een embryo.

https://www.livescience.com/22706-super-fertility-recurrent-miscarriages.html

20. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Thanks dames, ik denk dat jullie gelijk hebben. Het is pas 7 april dus miss denk ik er tegen die tijd anders over, maar zoals t nu voelt ga ik niet. Ik zal t dan daarna aan haar uitleggen (het is een surprise feestje dus kan nu nog niks zeggen) en idd dat ik hen hun feestje gun zonder dat ik daar de sfeer verpest.

@MamaLayenNo ja dat heb ik ook, wat afstand genomen en dat gaat op zich goed. Maar deze momenten pfff

@nneah ooh morgen, nog even bikkelen tot t zover is! Heb je afleiding?

@MissMorrow ja dat zou best kunnen dat je baarmoeder geen onderscheid maakt bij innestelen. Bedankt voor de link trouwens, weer wat geleerd!

Deel Deze Pagina