@Brinsa wat verschrikkelijk om die stress allemaal te hebben nu. Wat @Roetje08 zegt: hij reageert erg oneerlijk. Luister vooral naar je hart, de keuzes die je met je hart maakt, kunnen nooit de verkeerde zijn. @mimi1988 het is niet eerlijk, maar fijn dat je snel terecht kunt...
Ja je hebt gelijk dat moet ik ook doen. Momenteel is mijn hart erg in gevecht met me gedachtes dus de tijd en rust zijn echt nodig. Bedankt voor je lieve berichtje
Say what now???? Is ie wel helemaal goed????? Jullie zijn hier toch beiden ingestapt... Samen een zwangerschap verloren??? En dan vraagt hij oprecht of je het met 14wkn nog wil afbreken???? Dr zal heus een houden van zijn maar als de vader van mijn kind zoiets in zn mond durft te halen is het houdoe en bedankt daar is het gat van de deur.. Kom maar terug als je weer helder kan denk.... Wat een gek zeg. . Hou je sterk en duim dat alles goed is bij de vk
Jullie hebben ook helemaal gelijk hoor. Helaas kan ik het huis niet betalen dus moet ik zelf vertrekken maar inderdaad laat hem maar even heel goed nadenken over zijn rare uitbarstingen. Me ouders zeggen de tijd zal het uitwijzen waarom hij opeens zo doet.
@Brinsa wat een extreem bizarre en onwerkelijke situatie. Ik ben altijd heel goed in dingen bekijken vanuit het perspectief van een ander, maar hier kan ik niet bij. Wat bezield deze man!? Ik zou echt voor jezelf kiezen en wat jij wil en niet luisteren naar wat hij erover te zeggen heeft. Je bent een goede moeder omdat je voor je kindje vecht!
Ze hebben even naar het hartje geluisterd en die klonk mooi en krachtig. De kleine was ook lekker druk want zwom continu weg. Ook maar meteen aan de verloskundige menverhaal gedaan en ze was ontzettend lief en ondersteunend. Ben blij dat de kleine het er goed onder doet
Fijn dat alles goed is met de kleine! Maar die vent... Weinig goeds over te zeggen. Denk nu vooral aan jezelf en de kleine.
@Brinsa eerst en vooral: heel fijn dat de baby het goed doet! Ten tweede: heb je ooit iets vergelijkbaars meegemaakt met je vriend? Ik vind dit echt zo'n vreemde reactie dat ik me afvraag of hij geen burnout of een depressie heeft en van daaruit zo reageert? Is dat een mogelijkheid? Zo ja zou ik toch eens kijken of je daar iets mee kan. Daarnaast zou ik hem ook duidelijk maken dat de baby blijft, met of zonder hem en dat hij alleen maar kan bepalen of hij er een vader voor wil zijn of niet. Denk dat het heel belangrijk is dat hij zich daar geen illusies over maakt zodat hij ook geen groffe dingen meer tegen jou kan zeggen. @mimi1988 lieverd... Heel veel sterkte en succes <3
Was het niet dat ik nu voor mezelf zenuwachtig was, dan had ik zeker ook zenuwachtig voor jou geweest