Mooi hoe je dat zegt! We gaan stapje voor stapje. Eerst dit, dan het hcg mijn lijf uit en op vakantie. Als daarvoor of daarna een eisprong komt zien we wel wat we gaan doen.. we bekijken het met de dag. We koesteren dat we een gezonde zoon hebben en genieten met volle teugen van hem! Het is een heerlijk mannetje! ❤️
Ja de krampen zijn heerlijk Ik verlies al wat bloed, maar nog geen grote stolsels. Merk dat de paracetamol is uitgewerkt. Mijn vriend is nu advil halen. Dat werkt vaak beter bij mij. En daarna ga ik even lekker douchen heb ik maar bedacht. Hopelijk zakt de pijn dan wat af.
Ja blijven slikken die krengen. Een kruik hielp hier ook heel goed. Ik hoop dat alles dan snel op gang komt en dat je snel schoon bent.
@mimi1988 ik heb ook nog iets voor eicel verbetering maar ik kan er even niet opkomen op ga het opzoeken en dan hoor je het van me
Ik hoop dat het een beetje met je gaat en niet teveel last hebt @mimi1988 . Ik heb het even opgezocht en het gaat om ubiquinol q10. Dit zou de eicelkwaliteit verbeteren. Dit wordt veel gebruikt door vrouwen die in een traject zitten. Natuurlijk wel goede kwaliteit pillen halen. Maar wanneer je hoofd er naar staat zou je je eens kunnen inlezen. Ik denk dat dit zeker iets voor je zou kunnen doen.
@Brinsa dank je wel! Ga er tzt naar kijken. Vanmiddag werd de kramp erger en na een half uur een stolsel verloren. Voelde gewoon als of ik moest persen. Vloei nu behoorlijk. Vind het wel vervelend dat je geen tampons mag gebruiken. Dat bloeden voelen lopen vind ik maar niks
Ik ken dat gevoel. Vond het ook een verschrikkelijk gevoel. Al helemaal als je op de wc zat en het voelde lopen. Hopelijk is het ergste snel voorbij lieverd. Nogmaals dikke knuffel
@mimi1988 Ben onder de indruk van hoe je dit allemaal aanpakt. Je komt heel sterk over! Ik hoop dat het ergste fysiek inmiddels achter de rug is... Hopelijk heb je een snel herstel en kun je op vakantie een beetje bijkomen van alles! @nneah Wat geweldig dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien! Dat geeft toch goede hoop! Verder is er zoveel gepraat dat ik het niet red om overal op te reageren, maar ik vind het wel een leuk idee om tips uit te wisselen rondom supplementen die kunnen helpen! Ik ben zelf voedingsdeskundige, dus zou best de wetenschappelijke literatuur in willen duiken... De middelen die nu genoemd worden zijn allemaal sterke anti-oxidanten (melatonine, coenzym q10 / ubiquinol, vitamine C, L-carnitine, ..). Ik maak me ook wat zorgen om mijn eicelkwaliteit, omdat de gyn me verteld had dat een windei vaak al door een chromosoomfout in de eicel nog voor de bevruchting tot stand komt. Ik ben in het verleden ernstig ziek geweest en maak me dus zorgen dat dat invloed heeft gehad op mijn eitjes... Verder heb ik gisteren de stap genomen om een gesprek met een verloskundige aan te vragen die me kan helpen met de verwerking van de miskraam en alles. Ze komt morgen einde van de middag bij mij thuis langs. Weet nog niet wat ik kan verwachten en vind het een beetje spannend...
@Pinguinkje wat goed dat je de hulp van de verloskundige hebt ingeschakeld. Ook daar zijn ze voor! Boden ze hier ook aan, maar omdat we ook in het ziekenhuis lopen heb ik dat even zo gelaten. Kan jij, als je dat prettig vindt, met een arts een gesprek hebben over jouw ziekteverleden? Misschien krijg je dan antwoord op jouw vragen.
Ohhh lieve @mimi1988 wat ontzettend rot Ik had dit zó gehoopt voor jullie... Hele dikke knuffel, je doet het goed en hou je sterk! @Brinsa Wauw.. ik was bij hem weggegaan, echt geen twijfel mogelijk. Wat een lef zeg, hoe kún je zo zijn??! Jij en je kind eerst nu. Gelukkig heb je fijne mensen om je heen en is alles goed met je kindje! @Pinguinkje Dat doe je heel goed, ben benieuwd hoe het is gegaan
@mimi1988 ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de rest. Ik heb heb bewondering voor jou, dat je er zo sterk instaat!
Gisteravond was het prima te doen. Over een half uurtje deel 2 inbrengen. Heb nog niet het idee dat ik mega stolsels verloren ben. Heb wel stolsels verloren, ook wel groter dan bij een normale menstruatie, maar toch..
@mimi1988 hopelijk zet t vandaag nog meer door. Sterkte iig! @Pinguinkje goed dar je die stap hebt gezet!! Wat betreft de vitamines, je kunt bij een orthemoleculair arts laten testen waar en hoeveel tekort je hebt. Veel vrouwen hebben door jarenlange anticonceptie vaak grote vitaminetekorten die van invloed zjjn op je vruchtbaarheid. En dan zullen ze natuurlijke vitamines voorschrijven, niet de chemische zoals van davitamon etc. Morgen is mijn curretage, moet er om 12 uur zijn. Ben nu wel zenuwachtig hoor
Veel succes. Ik zag er echt tegen op, maar toen ik wakker werd was het alsof er een grote last van mijn schouders viel.