Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    @AapEnOlifant sterkte vandaag! Hopelijk ben je schoon!

    @Brinsa: succes bij je controle vandaag! Hopelijk alles goed!
     
    AapEnOlifant vindt dit leuk.
  2. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    AapEnOlifant vindt dit leuk.
  3. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Succes @AapEnOlifant hopelijk helemaal schoon.

    Succes bij de vk @Brinsa krijg je ook een echo vandaag?
     
    AapEnOlifant vindt dit leuk.
  4. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Lief van jullie!!! Net terug, gelukkig was ik helemaal schoon. Was wel nog veel verdikt baarmoederslijmvlies te zien, dus nog wel bevestiging dat ik echt zwanger ben geweest.. heel confronterend :(. Maar voor het doel van de afspraak wel 'goed nieuws'.

    Wel fijn, als ik nou weer zwanger raak mag ik eerder langs komen voor een echo. Hopen dat het snel weer zo ver is...
     
    sarah28, xxmoixx, MissMorrow en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Altijd confronterend zo'n echo :( Ik ga mee duimen voor een mooie nieuwe zwangerschap.

    @Brinsa hoe was het bij jou?
     
  6. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Het wachtbankje duurt voor mijn gevoel weer eeuwig... Ik zit nu op +/- 6-7 dpo en heb sinds zondagavond af en toe een paar uur hele hevige buikkrampen (vooral in de ochtend en avond) en mijn darmen lijken volledig ontregeld. Daarbij heb ik ook continu een soort opgeblazen gevoel en steken in mijn buik.

    Wat denken jullie, zou dat met zwangerschap of innesteling te maken kunnen hebben? Heeft iemand dit ook al eens gehad?
    Ik was ook af en toe misselijk bij het wakker worden de afgelopen dagen... Helaas is het nog veel te vroeg om te testen en ben ik soms ook bang dat het heel wat anders is (bbz of asherman, mijn hersenen maken overuren met piekeren...). Eigenlijk is een innesteling pas later toch? :confused:
     
  7. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Het kan van een innesteling, mijn darmen zijn ook altijd helemaal ontregeld bij een vroege zwangerschap. Ook nu weer heel veel last van!
    Maar het kan ook een gevolg zijn van progesteron, dat hormoon bereikt nu ongeveer zijn piek.

    Ik hoop het eerste in ieder geval, technisch gezien zou het kunnen.
    Waarom denk je zelf aan ashermann? Bbz zou ik me voor nu nog geen zorgen over maken, ik denk(?) niet dat je daar bij 6/7 dpo al iets van kan merken.
     
  8. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik heb 2 dagen na wat bevruchting geweest moet zijn enorme last gehad van mijn darmen. Zo erg dat ik me 1 dag ziek gemeld had. Teste toen 9 dpo al een lijntje.
    Heb last gehad van mijn darmen tot week 6..
     
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Zaterdag 9 maart eerste 4 cytotec, zondag 10 maart de andere 4 pillen.
    Zaterdag lichte krampen en een stolseltje. Zondag ook een stolseltje.
    Daarna beetje vloeien zoals een menstruatie.

    Vrijdag 15 maart lichte krampen. Zaterdag en zondag ook.
    Gisteravond met lichte krampen naar bed gegaan. Om 00.00 wakker geworden van weeen die aanhielden tot vanmorgen 7u. Elke 2 uur kwamen er mega stolsels mee en verloor ik veel bloed.

    Denk dat ik nu pas het ergste gehad heb... wel late reactie vind ik zelf.
    Nu alleen nog zeurderige krampen en vloeien.
     
  10. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Het is gewoon angst denk ik... Ik heb sinds de curretage midden in mijn cyclus steeds pijn in mijn baarmoeder, wat ik vroeger niet had. Het is vast gewoon een symptoom van het feit dat ik het vertrouwen in mijn lijf en ons geluk rondom zwangerschap wat kwijtgeraakt ben. Volledig irrationeel dus...

    Maar misschien heb je gelijk en is het de progesteron... Of misschien is het toch raak deze maand. Durf bijna niet te gaan hopen... :$
     
  11. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    O, pfoe... Dat klinkt echt als een late reactie van je lichaam... Sterkte en een dikke knuffel! Misschien hebben de pillen ook niet zo goed gewerkt en doet je lichaam het nu zelf? Wanneer heb je nog een controle of alles weg is?
     
  12. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik zal in jouw plaats hopen dan :)
    Wel heel herkenbaar hoor, ik durf ook nog niet blij te zijn en ben vandaag 8 weken...
     
  13. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    K
    Klinkt alsof de pillen niet gedaan hebben wat ze moesten en je lichaam het vervolgens is gaan oplossen...
    Hopelijk is het ergste nu achter de rug meid, moet een hele heftige week geweest zijn :(
     
  14. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    @Pinguinkje en @nneah wil zo ook even de gyn bellen of dat wel oké is.
    Heb maandag pas controle namelijk.
     
  15. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    @AapEnOlifant Fijn dat alles schoon is bij je :)

    @Brinsa Hoe is het bij jou meid?

    Nou, hier op CD30, volgens mn app 2 dagen overtijd. Ik verlies sinds vrijdag steeds wat oud bloed en wat bruin. Innesteling? Kramp niet echt, meer soort sluimerend, strak gevoel. Zaterdag en vanmorgen een omowitte test, niet eens een tuurstreep. Pfff, wát irritant dit.
     
  16. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Weet je wanneer je ei was?
     
  17. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik mag morgen op controle komen. Volgens gyn heeft mijn lijf het zelf gedaan inderdaad.
     
  18. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik denk 5/6 maart ongeveer. Ik had die maandagavond laat een knaltest.
     
  19. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Dat lijkt me ook echt vreselijk die onzekerheid... Ik heb zelf vaak eerst wat oud bloed voor mijn ongesteldheid op gang komt. Zou het kunnen dat je cyclus iets langer is misschien? Als het zo blijft, kun je dan misschien een afspraak bij de gyneacoloog krijgen? Of gewoon de assistente eens bellen? Die kan wellicht wat meer vertellen of je gerust stellen?
     
  20. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Fijn dat je zo snel mag komen! Hopelijk is het dan inderdaad alles weg...
     

Deel Deze Pagina