Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    @AapEnOlifant fijn dat je schoon bent!

    @mimi1988 nou wat een late reactie idd of toch je lichaam zelf. Fijn dat je morgen even kunt komen dan heb je hopelijk sneller zekerheid.

    @Pinguinkje slopend he die dagen en weken pfff. Ik had met beide zwangerschappen veel last van mn darmen maar pas vanaf week 5.

    @Blomma bij jou ook onzeker dus ik heb beide keren innestelingsbloedingen gehad (wist ik pas later). Als oud bloed zag dat eruit. Ik dacht dan steeds kortere en minder heftige menstruatie (dat heb ii nl ook nog wel eens), maar achteraf was dat innesteling. Hopelijk over paar dagen meer duidelijkheid voor je en een positieve test!!
     
  2. KBtje

    KBtje Lid

    16 apr 2015
    5
    1
    3
    NULL
    NULL

    @sarah28
    Ja mijn vriend is een enorme steun. En mn collegas zijn wel lief maar net wat je zegt. Ze doen teveel hun best. En dan heb je ook nog een collega die het nodig vond om te vertellen dat ze zelf zwanger was. Nou heerlijk om te horen als je net op de 1e dag weer aan het werk bent. :( dat vond ik wel echt kut. Ze is ook nog 12,5 weken, precies waar het bij mij mis ging. Ineens gaan mensen heel anders tegen je doen. Daar heb ik het nog het moeilijkste mee. Ik praatte bvb nooit echt over prive dingen met haar. En ineens vond ze het nodig om me persoonlijk te vertellen van haar zwangerschap. Omdat ze hoorde van mn miskraam en bang was dat ik het van een ander zou horen en het dan kut zou vinden. Nou alsof dit niet nog pijnlijker is.!

    2 maanden met het lichamelijke deel? Wat zijn je klachten nog? buikpijn?
    Nee hoor ben het helemaal met je eens. Met mij gaat het mentaal ook wel. Tuurlijk heb ik ook mn zwakke momenten. Maar over het algemeen gaat het wel.
     
  3. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    We lopen gelijk op. Mijn ei was volgens mij ook 7 dagen geleden. Ik zit echt verstopt en 's avonds steeds opgeblazen gevoel. Ik heb een week lang pijnlijke tepels gehad, maar valt nu weer mee.
    En behoorlijk veel afscheiding.... dat is nieuw voor mij.

    Wordt nog lange week in onzekerheid!
     
  4. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Ja, het gaat echt nog een lange week wachten... Grappig dat we beide 's avonds een opgeblazen gevoel hebben. Pijnlijke tepels heb ik niet echt en veel afscheiding ook niet. En ik had juist de ene dag verstopping en de andere dag bijna diarree. Geen pijl op te trekken!
    Zou leuk zijn als het voor beide raak is!
     
  5. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Dat zou zeker leuk zijn. Zie dat jij ook net als ik in nov een ma hebt gehad.
     
  6. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @mimi1988 inderdaad late reactie. Wel fijn dat je lichaam het nu wel zelf doet. Hopelijk is het voorbij voor jullie en kunnen jullie snel, mochten jullie dat willen, voor een ultiem regenboogkindje gaan.

    Innesteling:
    Ik heb beide keren geen bloed gehad bij innesteling. Deze keer had ik op 7dpo wel paar flinke steken, maar weet niet of dat de innesteling was. Het zou kunnen, op 9 dpo positief getest.

    Ik hoop voor jullie ook op mooie regenboogjes!
     
  7. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ja eerst lichamelijk herstellen. Mijn onderbuik is enorm beurs! En mijn hcg moet nog zakken.

    Over 3 weken krijgen we de uitslag van mijn bloedonderzoek. Ook die wil ik even afwachten. Wil dit niet nog eens meemaken!!
     
    sarah28 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  8. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk en verstandig denk ik! Dikke knuffel !
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  9. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja bij mij ook een collega inderdaad die even ver is en her zo bracht. Op zich goed befoeld maar t maakt t er niet makkelijker op inderdaad.
    Ja zolang doordat ik zelf lang gewacht heb, een deel vanzelf is gekomen, daarna niet schoon, en toen curettage. Nu geen klachten meer gelukkig.
     
  10. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Take care @mimi1988 xx

    Spannend @Marielle1985 en @Pinguinkje !! Hoop het voor jullie!

    @sarah28 Thnx voor je verhaal, hier hoop ik dus ook op... maar ondertussen heb ik dit dus al 5 dagen... :(

    Het is toch raar? Zit nu op CD 32, verlies alleen heel weinig oud bloed/bruin, nul stolsels/flubbers oid, en alleen met afvegen en ik voel dus echt alleen een sluimerend pijntje aan de rechterkant... nou ja...?! Uit werk een test halen en morgenochtend maar weer testen...
     
  11. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ga even met je meedenken.. 4 maart 's avonds een knaltest, ik denk dan 6 maart eisprong. wat nu 14dpo maakt. Sinds vrijdag bruin bloed, zou kunnen wijzen op innesteling, maar dan had je gisteren al een positieve test gehad lijkt me. Welke zw-test heb je gebruikt? Heb je al eerder ovutesten gebruikt en zo ja, hoeveel dagen na je positieve ovutest kreeg je je menstruatie?
     
  12. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    2 weken geleden klaagde een collega dat ze zo'n pijnlijke borsten had en dat haar bh ambetant was om te dragen. Ik weet van haar dat ze onveilig seks hebben en dat ze even foliumzuur heeft genomen. Ik zei haar dus dat ze een zwtest moest doen, want ik dacht dat ze zwanger was. Vorige week zei ze dat ze haar menstruatie had gekregen, maar ik dacht nog steeds dat ze zwanger was, aangezien zij bij haar vorige zwangerschappen ook gewoon haar menstruatie kreeg. Ik dacht dan maar dat ik het ging afwachten tot ze zelf het grote nieuws kon brengen over enkele maanden. Vorige week woensdag voelde ze zich plots niet goed en was haar menstruatie heel erg geworden, ze voelde zich duizelig. Ze bleef de rest van de week thuis en ik dacht dus dat het een miskraam geworden was. Zij weet van mijn miskraam, dus heb ik maandag, toen ze terug op werk was, gezegd dat haar menstruatie wel heel erg was, aangezien ze zich nog altijd wat beroerd voelde. En toen heeft ze verteld dat ze inderdaad zwanger was, maar een miskraam had gehad. Ze is niet verdrietig of zo, heel nuchter, en vindt vooral het bloedverlies heel lastig. Ze heeft haar tweede kindje moeten afgeven tijdens de geboorte van een voldragen zwangerschap. Ze is dus bang om zwanger te worden en alles erom heen. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben (en vind het nu zeker niet het moment om het haar te zeggen), maar gisteren zei ze wel heel vrolijk, ben je zwanger misschien? Omdat ik niet tegen haar sterke parfum kon.. Ik weet niet of haar klap misschien later komt als de miskraam over is, maar het voelt wel raar als ik er over nadenk dat ik over een 6-7 tal weken (hopelijk) met taart zal toekomen op het werk.. Jullie verhalen over collega's heeft me ene beetje aan het denken gezet.
     
  13. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lief! Ik heb 1 keer eerder ovu testen gebruikt en toen was de test niet helemaaaal duidelijk helaas. 3 feb had ik de duidelijkste en werd toen 13 dgn daarna ongesteld...

    Tja.. ik gok op een late eisprong en menstruatie eerlijk gezegd, helemaal als ik morgen weer negatief test...
     
  14. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Dan was zondag/maandag je nod, wat je nu 2/3 dagen overtijd maakt.. Misschien toch een latere eisprong en was je eitje nog niet klaar tijdens je lhpiek? Ik hoop met je mee dat je morgen toch een positieve test hebt, en anders snel duidelijk.
     
  15. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Heb je geen innestelingsbloeding? Ik heb ook wel eens op 12 dpo licht bloedverlies gehad en 14 dpo test met zo'n licht streepje die alleen in bepaald licht was te zien. Deze liep later wel op.
    Vervelend die onzekerheid
     
  16. Aaav

    Aaav Bekend lid

    12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Blomma vervelend zo die onzekerheid. :(
     
  17. Aaav

    Aaav Bekend lid

    12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Sorry hoor dames, maar ik moet echt even mn ei kwijt.

    Ik ben afgelopen week best positief geweest en ik voelde me wel goed. Durfde al een beetje naar dingetjes te kijken.
    Maar vandaag is mijn hele vertrouwen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik hou steeds buikkrampen, een paar keer per dag, niet heel de dag door en vooral in de avond en als ik beweeg.
    Vanavond ook ineens pijn in mn rug.. ik word er zo onzeker van. Kan wel janken.

    Verder geen last van bloedverlies of iets maar ik vind het zo moeilijk om mezelf nu weer positief te laten denken. Baal er ontzettend van!

    Sorry voor mn lange klaagpost, maar ik moest het echt even kwijt.
     
  18. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk en ik herken het ook wel deels. Mijn steken blijken gewoon te zijn van het groeien van de baarmoeder (of een scheet:roflmao:). Ik hoop dat dit ook zo is bij jou, geen bloedverlies geeft me enorm veel hoop voor je. Ik duim zo enorm!!!! ❤️
     
  19. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Aaav die krampen zijn normaal. Bij mijn miskramen heb ik juist beide keren helemaal geen krampen gehad. Ik voelde juist niets en op een ochtend was er een beetje bruin bloed, toen wist ik wel hoe laat het was. Geen bloed is goed.
     
  20. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Dit is echt heel herkenbaar hoor (helaas)...
    Ik heb ook dagen dat ik er 0 vertrouwen in heb en andere dagen gaat het weer wat beter.

    Nu sinds gisteren voel ik me wat minder misselijk en dan ben ik meteen in paniek. Bah wat een rollercoaster hè? Dat die 12 weken er maar snel zijn!
     

Deel Deze Pagina