Voor diegene die t vroegen: zondag testje gedaan en was wit. Ook totaal geen kwaaltjes en af en toe wat kramp dat de menstruatie aankondigt, we wachten dus maar gewoon af.
@nneah ja morgen is het zover ben ook benieuwd. Ze kunnen toevallig niet zien hoeveel dagen geleden je eitje gesprongen is he? Nou me ei is bijna nooit zo laat dus ik ga daar ook echt niet van uit. Heb gewoon in me hoofd dat het voor ons volgende ronde pas gaat beginnen. Ga toch wel wat ovutestjes in huis halen denk. Welke gebruiken jullie? Ik had 2 jaar terug altijd die van zwanger en kids,en later die paarse van clean bleu maar die deed ik alleen om te checken of me gevoel goed zat,en dat zat ie ook altijd. Zijn de ovutesten van de action goed? @mimi1988 ik zou als ik jou was toch echt even een echo laten maken dit is wel vreemd.
Ik heb ook die van zwanger en kids, toch nóg goedkoper dan action en hier doen ze wat ze moeten doen. Ik weet niet of ze kunnen zien hoe lang je eisprong geleden is, maar ze kunnen zeker zien of je in je luteale fase zit. En wie weet (maar daar heb ik echt geen verstand van) kunnen ze ook wel zien waar er een eitje gesprongen is? Misschien kunnen ze wel inschatten of het lang geleden is aan de hand van de grootte van het gele lichaampje? Maar ik weet ook niet of ze dat kunnen zien bij een echo Ok ik help niet. Maar ik hoop voor je dat ze je kunnen zeggen dat je een late eisprong had haha!
@Brinsa wat vreselijk onprofessioneel van dat ziekenhuis! Ik snap dat je daar nooit meer naartoe gaat! Hopelijk helpen ze je in het andere ziekenhuis beter. Ik gebruik tot nu toe action testen, maar die worden bij mij precies nooit heel donker. Dacht dus mss toch eens dipsticks te bestellen, ook meteen wat minder plastic. @mimi1988 hopelijk wordt november jouw maand! En van ons allemaal, kunnen we samen in een groepje Hier vandaag toch echt de temperztuurdaling (36, 9) en rood bloed, wel nog steeds heel weinig. Mss was mijn bmslijmvlies gewoon niet zo dik deze maand.
@Brinsa Wat slecht zeg. Gelukkig neemt een ander ziekenhuis het wel serieus en gaan ze verder kijken. Echt belachelijk sommige ziekenhuizen tegenwoordig. Toevallig ook in Rotterdam? Bij mij werken de action testen goed. Ik gebruik ze icm de dipsticks van 2besure. Action geeft bij mij een knaller als de dipsticks ook knallen. @xxmoixx Wat een onzekerheid. Ik hoop dat het snel doorbreekt dan kunnen jullie door. @mimi1988 Ik hoop dat je gevoel goed zit. Hoe is het op vakantie? Kan je wel een beetje genieten? @nneah We lopen weer bijna gelijk. Hopen op een mooie roze ronde voor ons! Heerlijk dat jullie samen een weekend weg gaan. Kom op eitje, spring! @Pinkie88 Wat super balen! Op naar een lucky ronde meis!
@nneah hahahaha maakt niet uit ik ga het gewoon vragen morgen. Ik ga denk ook weer dipsticks bestellen. Zie dat ik action testen thuis heb heb ze alleen nooit gebruikt, naja 1 toen ik geen zwangerschapstwstem meer had heb toen met die getest hahaha. @Pinkie88 oh nee wat balen. Verwen jezelf maar even lekker. Maar dat betekend dat je dus nu je volgende ronde ingaat en we dus kans hebben om met veel tegelijk in een zwanger groepje terecht te komen. Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn. En zo niet ik zou hier toch blijven kletsen hoor!
@babywens93 nee hoofddorp. Okee ja voor iedereen werken ze weer anders. Ik blijf toch maar bij de zwanger&kids in combi met de clear blue die werken gewoon super bij mij.
@mimi1988 Wat een rare situatie, hopelijk krijg je toch snel duidelijkheid. En we hopen dat november iedereen zijn maand hier wordt, behalve degene die nu nog op het wachtbankje zitten natuurlijk, die mogen nu nog aan de beurt komen. Hopelijk kan je nog wat genieten van je vakantie. @xxmoixx Ben je zeker van je eisprong? Maar ik herinner me van in ons nod-groepje dat je ook enkele dagen te laat was.. Hopelijk ook snel duidelijk bij jou. @Pinkie88 Ga maar lekker aan de chocolade Ik begon toch schrik te krijgen om de pil niet meer in te nemen, dus heb ik hem gisteren toch gepakt. Bam, vanochtend weer migraine-aanval, de derde sinds de curretage vorige week. Ik laat hem nu dus zeker links liggen. Normaal heb ik er 1-2 per maand, nu al 3 op een week tijd. Weet nu niet wat dit met mijn cyclus gaat doen. Ben blij dat ik toch alvast de ovutesten heb besteld. Hopelijk komen ze snel binnen, de vorige keer is het pakketje onderschept bij de douane. Ben eigenlijk ook benieuwd hoe mijn hcg-gehalte ervoor staat, maar durf geen zwangerschapstest doen, wil geen streepje zien die er niet hoort te zijn..
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 32 (2x vmk) LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - start april '18, mk juli' 18. Nu pauze tot uitslag oz.. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na mk/2e na ma) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk) 20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn) nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 9 (2e na mk) Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 (4e na MA) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16(3 x vmk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (1e na miskraam) Roetje80 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2) NOD lijst Oktober 21: xxmoixx 25: Pinkie88 28: SHN 30: Lelie89 30: LadyH88 November 04: Brinsa 12: Babywens93, nneah, Flamingo1990 15: krily Afsprakenlijstje Oktober: Brinsa - 24 oktober, extra controle eierstok Krily - 29 okt - kijkoperatie November: Babywens - 5 nov, intake fertiliteitsarts Pinkie88 - 6 nov, controle echo Roetje08 - 26 nov, controle na curretage
@Roetje08 wat rot van je migraine zeg! Hopelijk ben je er vanaf zodra je stopt met de pil. Je zegt dat je pakketje onderschept was door de douane, waar bestel jij je testen dan?
Bij 2besure, en ik ben van België.. Vond het raar, maar toch was het enkele dagen later en hing er een sticker op van de douane. Ik gebruik de extra gevoelige, was er de vorige keer direct zwanger mee.
Oké wel apart haha. Ja die zijn eigenlijk gewoon het zelfde volgens mij als die van zwanger en kids alleen een ander kleurtje
@Roetje08 phja dat was de enige ronde met ovu testen idd! Rond dag 16 positief geloof ik. Maar heb altijd nog op cd 24 positief getest dus ik houd dat een beetje aan. Heb verder geen enkele ronde ovu testen gedaan, dus ben niet zeker van mijn ei nee.
De gynaecoloog heeft net gebeld en ik mag stoppen met de pil, maar zou nog moeten wachten met zwanger worden tot ik op controle ben geweest, en dat is pas 26nov! Dat zie ik echt niet zitten. Als ik de pil doorneem, mag ik direct weer doorgaan..
Ik vind het zo raar dat ze dat zeggen. Bij mij is er helemaal niks gezegd, ja dat je pas weer sex mag hebben als het vloeien is gestopt. Dat is het enige. Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ze zullen daar protocollen hebben en zich hieraan moeten houden. Ik ben benieuwd wat je gaat doen.
Wat apart zeg! Dat zal wel het verschil tussen Nederland en België zijn. Ik zou gewoon doen wat je zelf wil. En anders kijken of je eerder een controle kan krijgen desnoods ergens anders.
Mijn hart zegt direct doorgaan. Ik heb het gevoel dat ik maar blijf ronddraaien rond dezelfde gedachten sinds de slechte echo. Ik wil terug zwanger zijn, zo snel als mogelijk. Maar mijn verstand zegt dat ik naar de gynaecoloog moet luisteren. Stel dat ik direct terug zwanger ben, en het opnieuw fout gaat, dan kan ik niet anders dan mezelf de schuld geven. Ik heb nog liever 10 migraine aanvallen de komende twee weken, dan dat ik nog minstens 5 weken moet wachten, en als ik dan net mijn eisprong heb gehad.. Ze hebben trouwens niets gevonden in het weefsel van de curretage van ontsteking ofzo.. @Pinkie88 Jij mocht in principe gewoon direct terug starten? Enkel advies een maand condooms gebruiken, maar niet "verplicht". Ook niet wachten op nacontrole?
Waarom zou je dan moeten wachten? Wij moesten ook alleen wachten tot het bloeden was gestopt.. Als je zoveel migraine hebt zou ik denk ik stoppen..