Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Misschien moeten we nog een afwachten? Gewoon nog even door kletsen op het forum, en blijft het leuk, dan beginnen we een WhatsApp groep?

Lelie89, babywens93, xxmoixx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

#842 Flamingo1990, 27 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2018
    Hier voel ik ook het meest voor :)

HCG is bij mij nog niet uit het bloed, de test is nog heeeel licht positief, maar heb wel het idee dat ik vruchtbaar slijm krijg. Toch maar aan de klus gegaan.. ik lees op internet dat een eisprong met hcg wel mogelijk is, dus wil het zekere voor het onzekere nemen.

Hoe zijn jullie weekend plannen? Gisteren ben ik uit eten geweest met een vriendin die net begonnen is met zwanger proberen te worden.. ergens ben ik zo bang dat ze eerder zwanger is dan ik. Dat heb ik d’r ook aangegeven.. maar dat ik toch hoop dat ze zich niet rot voelt om het te delen dat het zo is en we er goed over moeten communiceren. Vanavond ga ik op bezoek bij mijn schoonzus die zwanger is. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.. zal wel eerst tranen met tuiten zijn en daarna gezellig.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hier ben ik ook gestopt met testen toen mijn streepje nog tuur was, en toen was m'n eitje sowieso al aan het rijpen, want een dikke week later was mijn eisprong.

Wij gaan vanavond lekker samen met de familie eten. Ergens laat vanavond komt m'n man dan thuis. Morgen samen zwemmen.

Veel succes vanavond!

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Flamingo1990 Straks komt er een vriendin (meter van mijn dochter) op bezoek, morgen komt mijn zus op bezoek. Mijn vriend moet werken dit weekend, maar vanavond staat er voor hem alvast voetbal op tv gepland, dus ik zal wel een serietje kijken op de computer :D

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik heb mezelf kunnen bedwingen en pas vandaag de eerste ovulatietest gedaan. Wat denken jullie? Positief of nog net niet? Vorige maand knalde hij nog harder. Heb maar 2 ovulatietests bij dus als ik er straks nog eentje doe kan ik pas morgenavond als we thuis zijn de volgende doen.

Bijgevoegde bestanden:

Flamingo1990, Lelie89, Roetje08 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Lieve dames ik heb een erg druk weekend dus zal tussendoor wat proberen te lezen maar ben bang dat reageren er even niet in zit dit weekend.

Allemaal een fijn en voor sommige al een vruchtbaar weekend toegewenst:)

Lelie89 en babywens93 vinden dit leuk.
  7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Als je vandaag even nog 2 keer test denk ik dat hij al knalt. Veel plezier :D

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik zou er idd straks nog eentje doen, volgens mij gaat die knallen.

En dan aan de slag ;)

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  9. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Zo zien die van mij er nog laaaaang niet uit. Hup gaan! Veel plezier! :roflmao:

10. Roetje08

Deze is zeker al positief, vanavond of morgenochtend zal die zeker knallen! Veel plezier :D

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nneah Die ziet er behoorlijk positief uit! Veel plezier vandaag!:p

Over dat mensen niet echt troosten, kan ik niet echt meepraten. De enige die van mijn miskramen weet heeft zelf haar eerste kindje met 16 weken verloren (het was met 11 weken gestopt met groeien). Dus zij kon mij ook echt goed troosten en wist wat ze kon zeggen. Ik denk dus wel echt dat er verschil zit of je een miskraam hebt meegemaakt of niet.

Ter zijner tijd zie ik een whatsapp groep wel zitten.

Ik merk dat ik wachtbankje nu wel wat zwaarder vind. Ik hou mezelf toch iets meer met kwaaltjes bezig dan eerst. Gelukkig gaan de dagen best snel voorbij en is het zo dinsdag, dan kan ik testen.:p

12. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Oeh die gaat bijna knallen! veel plezier met je ei hihi

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ben weer thuis! Gelijk ovu testen gehaald.
    Ik ga vanavond of morgen even alles rustig teruglezen. X

14. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Fijne vakantie gehad? Hoe voel je je?

15. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @nneah fijne avond ;)

Voelde me vandaag erg down helaas. Tot half 4 in bed gelegen. Gelukkig heeft vriendlief t een en ander in huis gedaan en kwam hij met eten/thee naar boven toe. Voel me alweer wat beter gelukkig :)

16. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    He hebt zo van die dagen hè... Wel erg fijn dat je vriend zo begrijpend is.

Mijn ovulatietest van net wat weer lichter dus ofwel heb ik de piek gemist, ofwel komt ie nog de komende dagen.
    Thanks allemaal voor het meekijken!

17. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Het kan ook zijn dat dat je piek was. Soms wordt hij gewoon niet donkerder.

@xxmoixx wat rot dat je je zo voelde vandaag. Gewoon even de tijd voor jezelf pakken hoor.
    En wat lief van je vriend.

18. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja kan, beetje vervelend nu maar m'n temperatuur zal snel genoeg duidelijkheid geven en vanavond sowieso maar even ons best doen :roflmao:

19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Hahaha ja fan moet het goed komen. Oh ja je temperatuurt ook dat scheelt.

20. Roetje08

Eeeeuhm.. Daarnet voor het eerst sinds de ma intiem geweest met vriend. Plots lag er een natte plek op de matras, zonder dat we wisten vanwaar die kwam. Had al gemerkt dat mijn tepels vochtig aanvoelden. Blijkbaar heb ik dus melkproductie! Ik kan het er gewoon uitnijpen. Is dit normaal? Veronderstel van niet, miskraam is anderhalve week geleden.. o_O

Deel Deze Pagina