@xxmoixx en @Flamingo1990 ze heeft er gelukkig goed op gereageerd, ze begrijpt dat ik het heel moeilijk vind en ze heeft ook begrip als ik me er wat minder bij voel. Ze heeft er ook een grapje bij gemaakt dat de meisjes (E. en haar toekomstig dochtertje) zeker de baas zullen zijn over de jongens Het zal confronterend zijn als ik haar zal zien met haar groeiende buik, maar voor nu voel ik me al veel beter dan 2-3 dagen geleden. Ook dankzij jullie allemaal ♡
@Roetje08 Wat fijn dat ze er goed op heeft gereageerd en er begrip voor heeft! En gelukkig voel jij je ook al wat beter.
Mijn vriend had het dan gelezen dat ik een berichtje naar zijn zus had gestuurd, en heeft toen gezegd dat hij het ook niet makkelijk vindt. Ben blij dat hij dat gezegd heeft, want ik had de indruk dat hij het daar totaal niet moeilijk mee had en ik voelde me hier wat alleen in met deze tegenstrijdige gevoelens.
Vanmorgen de eerste ovutest gedaan. Licht lijntje. Ga nu elke dag weer testen tot dat ik zie dat hij op loopt. Ik hoop toch dat mijn ei sneller komt dan pas over 2 weken (uitgaande van een cyclus van 35 dagen)... Zonet ook maar bij de op=op nieuwe predictor testen besteld. Was toch online bestellingen aan het doen (zitje voor zoontje achter op de fiets)...
Ik heb nu ook een licht lijntje. Als mijn cyclus de normale gang gaat en die ene week de pil geen invloed heeft gehad, dan verwacht ik m'n eisprong ten vroegste donderdag. Met predictors bestellen wacht ik zo lang mogelijk, testdrang een beetje onderdrukkend haha.
Ik denk dat mannen dat gewoon niet zo snel zeggen dus super fijn dat hij het aangaf en dat je je daardoor ook niet meer zo alleen in voelde.
@Roetje08 wat fijn dat ze goed heeft gereageerd en ook dat je vriend zichzelf heeft geuit. Je kan met zon miskraam zo geneigd zijn alles voor jezelf te houden terwijl delen echt helpt. Goed dat je dat hebt gedaan en dat er ook fijn op wordt gereageerd! @ ovulatietesten. Irritant he als het nog geen LH piek laat zien? Wachten wachten. Onduidelijkheid over je cyclus. Ik heb vanochtend een testje gewaagd.. omdat ik gisteren en vandaag heel nat/waterig afscheiding heb. Ik gebruik de clear blue advanced altijd omdat ik echt gek word van streepjes en deze gewoon een rondje, knipperende smiley en smiley laat zien. Vanaf de knipperende ben je verhoogd vruchtbaar en met een stilstaande smiley heb je je piek. Helaas vandaag nog een rondje. Vanaf vandaag ga ik testen blijven doen.. hopelijk vindt hij m’n piek snel.
@Roetje08 ik ben blij voor jou dat het zo goed uitgedraaid is! Hier nog even de periode van m'n cyclus zonder ovu testen of stress, ook wel eens fijn ik ben wel benieuwd wat m'n cyclus deze maand gaat doen. Voor m'n zoontje had ik een cyclus tussen 28 dagen en 32 dagen, maar met steeds m'n eisprong laat in de cyclus. Na de geboorte heb ik 18 maanden geen cyclus gehad door de borstvoeding, in januari kwam mijn cyclus terug op gang, maar best onregelmatig en langer dan ervoor. Met m'n eisprong vaak pas op dag 25. In hoopte dat hij mettertijd weer wat korter zou worden, en toen was ik zwanger. Dus ik hoop nu stiekem nog steeds op een iets kortere cyclus, met m'n eisprong weer eerder rond dag 20.
@Pinkie88 Lijkt me ook wel vervelend, zo’n lange cyclus. Dan moet je lang wachten op je eisprong en daarna ook nog wachten op het wachtbankje.
@Roetje08 Wat fijn zeg! Hier eindelijk een veel donkere ovulatietest. Als ik morgen of overmorgen geen knaller heb weet ik het ook niet meer. We gaan iig goed aan de slag! Hoe was jullie weekend? Hier 2 verjaardagen gehad en verder lui op de bank netflix gekeken. Het is echt koud buiten joh. We zijn teveel verwend de afgelopen weken.
Wij zijn lekker gaan zwemmen met J. vanochtend, heerlijk nog een keer met papa en mama. Nu hangen kind en man op de bank, en ben ik m'n achterstallige strijk aan het inhalen
Hopelijk gauw een knaller dus! Het is echt koud. We gingen net een wandeling maken, nou die wind op de dijk! We hebben zoontje bij thuiskomst maar lauwe nesquick gegeven om een beetje op te warmen. Gisteravond waren vrienden blijven eten dus we hebben het vandaag lekker rustig aan gedaan.
Hier ook een rustig weekend. Vandaag voelde ik me gelukkig prima en lekker aangerommeld. Menstruatie is hier voorbij, dus we kunnen weer een beetje gaan klussen
Hier vandaag rustig aan. Bezoek ontvangen, boodschappen gedaan en heeeeeerlijk Indonesisch gekookt. Nu lekker op de bank serietje kijken, het is zoooo koud
Gisteren trouwens rekbaar slijm opgemerkt, dacht eerst dat het nog wat van de miskraam was, maar vandaag nog steeds, dus goeie hoop voor komende week eisprong
Dan kan je het alvast gezellig gaan maken @Roetje08 Hier vandaag nog steeds een beetje roze slijmverlies, is geleden van voor mijn pil dat ik nog eens zo ‘lang’ ongesteld geweest ben. Ik besef dat veel vrouwen dat elke maand hebben, maar normaal bloed ik echt maar drie dagen ofzo Hopelijk alles nu lekker schoon, nieuw huisje bouwen voor een babytje ❤️
Gelukkig verlengd weekend en ben ik al van donderdag thuis, anders ging ik mijn vriend niet veel zien deze week (verschillende shiften deze week). Mijn regels duren slechts 48u (maar doen wel zoveel pijn dat ik pijnstilling nodig heb), eerste keer na de bevalling duurde het 4 dagen, ik vroeg aan de gynaecoloog of dat terug naar de normale lengte gaat, want vind dat wel lang duren Kan me niet voorstellen wat het is om het iedere maand 5-7 dagen te hebben