Ik wou deze maand graag ovulatie testen bestellen, kijken of dipsticks meer knallen dan die v action, maar bij zwanger en kids komt er naar Belgie 5 euro verzendingskosten bij. Als ik 25 testen bestel, is dat dus 10 euro + 5 euro verzending, beetje stom... Maar meer testen bestellen is ook weer ‘riskant’ want wie weet ben ik deze maand zwanger (wishful thinking ). Wat zouden jullie doen ?
Ik heb ze van 2besure besteld, 10€ voor de extra gevoelige, 9€ voor de gewone (24 stuks), en daar komen 2,25€ verzendkosten bij (ook al kost het voor hen 4,5€ verzendkosten). Heb ze maandag besteld en woensdag of donderdag had ik ze binnen.
Oh wauw zo kort allemaal!! Ik had altijd een dag of 5. De laatste maanden maar 3 dagen bloed en 1 dag bruine afscheiding. Heb wel bijna geen stolsels/weefsel meer sinds de 2e mk.. Maar dat hebben ook blijkbaar niet alle vrouwen veel?
Gewoon inslaan en als t raak is door verkopen aan 1 van ons Ik kocht in t begin ook maar 3 testen (zwangerschaps geen ovu) maar ben ondertussen een groothandel begonnen. En mocht ik ze niet nodig hebben dan geef ik ze hier wel door (Hopelijk is dat dan ook niet meer nodig tegen die tijd!)
Maar een paar dagen ongesteld! Ik heb altijd wel 5-7 dagen bloed.. En de eerste twee dagen ook veel stolsels/weefsels, daarna is het alleen maar bloed.
Hier ook zeker 5 dagen bloedverlies als ik ongesteld ben! En dan meestal voorafgaand nog een paar dagen bruinverlies. Sinds de miskraam is mn cyclus wat langer (was altijd 28 dagen, nu 30-34). Ik had ook last van haaruitval de laatste tijd! Nu gelukkig weer m minder. Een goede vriendin van me is zwanger. Zo gegund, ik ben blij voor ze, het ging niet makkelijk. Maar tegelijk voor mezelf een baalmomentje. Ik had hier anders ook met een dikke buik gezeten. Herpakken en weer doorgaan.. onze tijd komt vast ook wel wij tellen af naar 6 november, hopen dan eindelijk meer duidelijkheid te hebben.
Ah lastig zon confronterend moment nu je vriendin zwanger is.. gek hoe je het vervelend voor jezelf en leuk voor iemand tegelijkertijd kunt vinden he?! Ik kan mezelf vooral opvreten bij programma’s als vier handen op een buik of gelijksoortige situaties.. vrouwen die per ongeluk zwanger worden of onder klote omstandigheden.. dan denk ik echt: de wereld is zo oneerlijk, deze mensen zitten er niet op te wachten en krijgen het.. bij ons allemaal is het zo gewenst en krijgen het (nog) niet.
Ik bedoelde dat jullie maar een paar dagen ongesteld zijn. @LadyH88 Haaruitval had ik ook best last van. Ik ga ook echt voor je duimen dat jullie groen licht krijgen zodat jullie eindelijk weer verder kunnen!
@Flamingo1990 Dat is ook oneerlijk, daarom probeer ik daar maar zo min mogelijk over na te denken anders vreet ik mezelf ook op.
Kreeg geen meldingen meer ... Hier altijd menstruatie tussen de 5-7 dagen helaas Wat was het koud hè gisteren? Zie dat de meesten een leuk weekend gehad hebben! Hier gisteren vakantiewas opgeruimd en even met zn 3en naar de supermarkt gelopen. In de avond bezig geweest voor mijn studie (doe een 1 jarige opleiding naast mijn werk). Vannacht om 3u naar toilet geweest, dus half 7 al een ovutest gedaan. Hij is al duidelijker dan gisteren, maar nog niet positief hoor. Hopelijk heb ik het mis dat mijn ei over 2 weken komt. Denk dat ik er vanmiddag er al weer 1 tegen aan gooi. Heb genoeg ingeslagen. Vriendlief al gezegd dat hij vanavond weer mag (moet ). Even een voorraad opbouwen
Ik had ook voor mijn curettage 3-4 dagen bloedverlies, maar nu net aan een halve dag of niks. Gister na sex ineens bruinverlies en een zwarte sliert (smakelijk hé) . Volgende week maandag onze eerste afspraak in het ziekenhuis. Begin nu al nerveus te worden. Vind het doodeng. @LadyH88 Ah meis, dat is zo confronterend. Hopelijk kan je genoeg afleiding vinden. Haaruitval had ik ook heel erg last van. @Krily HEEL veel sterkte vandaag. Hopelijk kan je ons aan het einde van de dag op de hoogte brengen! Ik denk aan je.
@Krily super veel succes gewenst vandaag! Ik duim heel erg mee voor goed nieuws! Ik ga jullie even overtreffen hier... Ik ben altijd 10 dagen ongesteld. 7 dagen echt bloed en dan nog 3 dagen bruin. En vaak ook al een aantal dagen voor mijn menstruatie bruinverlies, soms al 6 dagen op voorhand. Als ik dat er voor de fun ook nog even bijtel kom ik op 16 dagen. Met een cyclus van 28 dagen betekent dat dat er maar 12 dagen overblijven waarop ik niets van bloed zie. Had vandaag een lichte temperatuurstijging, hopelijk zet die door dan was m'n eisprong gisteren.
@Krily succes vandaag! @babywens93 is ook spannend zon onderzoek, je weet natuurlijk niet wat er komen gaat en dat is dood eng. Uiteindelijk zal het vooral in je voordeel zijn