Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @babywens93 mag ik vragen waarom jullie de mmm in gaan?

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Krily heel veel succes zo!

@Roetje08 wat knap van je dat je moe schoonzus een berichtje hebt gestuurd. Hopelijk ga je jezelf de komende dagen langzaam aan weer wat beter voelen.

@mimi1988 wat een ontzettend heftig verhaal van jullie dochtertje. Vind het ontzettend mooi hoe jullie ermee om zijn gegaan.

@nneah spannend wanneer kan je zien dat de stijging van een eisprong was, morgen?

Wat zijn sommige van jullie kort ongesteld zeg wat lijkt me dat heerlijk! Hier altijd een 5 a 6 dagen waarvan de eerste 2-3 dagen heel heftig en daarna is het ook snel over hoor nog een beetje bruin en klaar. Hier begin ik of ziekjes te worden of me prosteron begint te werken want voel me sinds gisteren niet zo lekker. Verder wel een geslaagd weekend gehad.

mimi1988 vindt dit leuk.
  3. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Sinds mijn curettage word ik niet tot nauwelijks ongesteld. Ik heb wel een eisprong (temp-ovulatietesten) en heb ook 2 keer een positieve test gehad, maar die liepen al snel af icm stolsels en bruinverlies. Ben bang dat het innestelen nu niet meer goed gaat. Gyn van een nieuw ziekenhuis wilde mij niet zien maar wel gelijk doorsturen naar een fertiliteitsarts omdat wij dan het 'geluk' hebben dat als wij mmm in moeten, wij gelijk goed zitten ivm lange wachttijden.

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Oh wat vervelend zeg :( ik hoop dan dat er Maarn iets kleins is en je daarna snel zwanger bent! Of liever daar voor nog en blijft.

5. babywens93

Joepie de poepie.

Lelie89, mimi1988, Pinkie88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. babywens93

Dank je wel. Ik hoop het ook heel erg! :)

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    babywens93 vindt dit leuk.
  8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @Krily veel succes!

@babywens93 dat wordt een leuke avond ;)

@nneah pfoeh dat is lang! Maar dan springt je eitje vaak ook als je nog bloedt?

Ik heb deze week vakantie, en vandaag is m’n man ook een dagje thuis. Kleine is dus nr de crèche, en wij gaan een dagje naar de sauna. Ondertussen is de poetsvrouw er, dus we komen ook lekker thuis in een schoon huisje. Heerlijk!

Lelie89, mimi1988 en babywens93 vinden dit leuk.
  9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Dat klinkt als een heerlijk dagje, geniet ervan!

10. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @Brinsa het was geen grote stijging, dus morgen zou m'n temperatuur dan nog hoger moeten zijn, anders vrees ik dat m'n ei toch nog niet geweest is.

@Pinkie88 nee ik heb meestal 5-6 dagen voor m'n menstruatie al wat bruin, dan 10 dagen menstruatie (waarvan de laatste 3 alleen wat bruin) en meestal een ei op dag 14 dus eigenlijk nooit als ik nog bloed.

@babywens93 veel plezier :D

@Krily hoe is het geweest?

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @nneah Okee duidelijk, ik zou zo ontzettend gespannen worden van temperaturen hahaha.

En wat heftig zeg dat je menstruatie zo lang duurt.

12. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@LadyH88 Hopelijk snel 6 november en krijg je ook goed nieuws! En wat is het toch pijnlijk als er iemand in je omgeving zwanger is hé. Je gunt het de ander wel, maar je hebt er tegelijk zoveel verdriet door.

@Krily Ik hoop dat alles goed verlopen is.

@nneah Amaaaai, je bent het waarschijnlijk wel gewend, maar toch, is echt heeeeel lang :eek:

@babywens93 Veel plezier de komende dagen ;) Wel raar dat de gynaecoloog niet zelf eerst eens wou kijken, is gelijk een grote stap richting mmm. Maar hopelijk is het raak en heb je de fertiliteitsarts niet meer nodig. En mocht het toch nodig zijn, dan zit je inderdaad direct goed :)

@Pinkie88 Klinkt heerlijk, geniet ervan :D

Hier eerste werkdag gehad. Zag er tegen op, vooral omdat ik mijn werk niet meer zo graag doe. De eerste 3 uur waren er problemen waardoor ik zelf maar wat werk moest zoeken. Daarna kwam mijn productieverantwoordelijke toe, vroeg hoe het ging en dan had ik het wel even moeilijk. Ik kan me nog makkelijke sterk houden, behalve als er iemand medeleven toont. Gelukkig kon ik toen goed aan de slag en deed iedereen weer normaal. Ik ben meer van het gedacht, ik kom om te werken en mijn gedachten te verzetten, niet om er nog meer aan herinnerd te worden en er mee bezig te zijn, dat doe ik thuis al genoeg. Daarjuist bij thuiskomt direct ovutest gedaan, die knalde direct, maar tijdens het doorlopen werd hij steeds lichter. Nog even geduld dus :rolleyes: Mocht ik enkel naar mijn lichaam luisteren, was ik overtuigd dat ik een eisprong heb gehad (ook al is het veel te vroeg), gelukkig zijn er ovutesten voor de zekerheid :D

13. babywens93

@Roetje08 Ja raar he, maar idd we hebben 'geluk'.

Fijn dat het goed is gegaan. Sterk houden hoeft ook niet altijd he, maar ik snap dat het op je werk lastiger is. Helemaal als je ermee geconfronteerd wordt. Gelukkig kon je hierna goed aan de slag en lieten ze je verder met rust. Balen dat je ovutestje lichter werd. Hopelijk ook snel een knaller. Dan lopen we gelijk! :)

14. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nneah Wow, dat lijkt mij vervelend. Je ziet dan inderdaad gewoon meer bloed dan geen bloed pfff.:eek:

@Roetje08 Wat fijn dat je uiteindelijk je werk hebt kunnen doen en dat ze je met rust lieten.

Hopelijk ook snel een positieve ovutest!

@babywens93 Ik kon de afbeelding niet meer zien maar waarschijnlijk was het een knaltest aan de reacties te zien. Veel plezier de komende dagen!:p

15. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh @Pinkie88 Hopelijk heb je een heerlijk dagje samen met je man gehad!

16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Roetje08 wat fijn dat het goed is gegaan, lijkt me toch ook een soort last die nu van je schouders kan glijden.

@ hier bekroop me van het weekend opeens zo'n paniekerig gevoel. Wat als het lukt om snel weer zwanger te worden en het lijkt goed te gaan en er rond de 12 weken achter kom dat het misgaat. Of wat als het nu opeens niet meer wil lukken... Zo vervelend die negatieve gedachtes. Merk ook dat ik nu heel ongeduldig begin te worden, iets wat ik dus wilde voorkomen maar helaas. Vannacht ook nog eens 2x gedroomd over zwanger zijn. Eerst dat we te horen kregen dat we een jongetje krijgen en toen later opeens dat ik net zwanger was en allemaal positieve testen had. Wil gewoon dat dit realiteit is inplaast van een droom!

17. Roetje08

Ik denk er soms ook over na, hoe het dan verder gaat na de positieve test.. zal ik extra echo's krijgen? Maar op welke termijnen dan, want het ging mis op 10.2 weken, dan kan het wel goed gaan op 8 en eventueel 10, maar dan zal ik nog niet gerust zijn tot de 12 weken echo.. Hoe graag ik ook terug een positieve test wil over enkele weken, het gaan dan een helse 8 weken worden, dat weet ik nu al. Maar ik denk dat de kans dat het na een goeie echo met kloppend hartje nog misgaat heeeeeeeeel klein is. En dat je ongeduldig wordt is echt heel normaal, jullie zijn immers al zo lang bezig. Toen jullie gestart waren, wist ik zelf niet dat ik kinderen wilde.. Jullie zijn zo sterk ♡ Hebben jullie eigenlijk al gekeken voor verdere stappen? Of hopen jullie zo op een wondertje?

Brinsa vindt dit leuk.
  18. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Brinsa Ik ben bang dat onbevangen zwangerschappen er voor ons niet meer in gaat zitten.:( Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je ongeduldig begint te worden, jullie zijn al zo lang bezig!
    Mijn duimen draaien dat het voor jullie snel blijvend raak mag zijn!

Brinsa vindt dit leuk.
  19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ja dat heb ik dus ook wie weet gaat het dan net tussen 2 echo's mis. Maar eigenlijk moet ik niet zo denken. De verloskundige had wel al aangegeven dat ik vroeg bij hun terecht kan, alleen zie het nut er niet zo van in want voor er is dan toch nog geen hartje te zien. Wauw dat klinkt dan wel heel lang ja aangezien jij ondertussen al een dochtertje hebt.

We zouden eigenlijk in juli gestart zijn met de mmm want mijn vriend had dus bijna geen bewegende cellen. We vonden het alleen moeilijk te accepteren dat het niet op de natuurlijke manier zal lukken dus vandaar dat we ook na zo lang pas zouden starten met de mmm. Maar toen bleek ik dus in april plots zwanger en dat van 1 keer seks in die hele maand. Goed we dachten een wonder is gebeurt, maar in juli bleek ik precies op de zelfde manier weer zwanger te zijn. Dus gelukkig is zijn zaad weer goed gekomen, we willen nu dan ook echt niet de mmm in want we kunnen gewoon op een natuurlijke manier zwanger worden.

De maanden voordat we de eerste keer zwanger werden heeft me vriend wekelijks wel kilo's blauwe bessen weg gegeten. Ik ben er dan ook echt wel van overtuigd dat dat zijn sperma weer op kwaliteit heeft gebracht. Dus ook nu prop ik hem weer helemaal vol met blauwe bessen hahaha.

mimi1988 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  20. Roetje08

@Lelie89 het begint spannend te worden voor jou! Enig teken van aankomende menstruatie?

Deel Deze Pagina