Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ah meis, wat rot dat je je zo misselijk voelde. Narcose is echt zo’n nasleep. Nu ff goed herstellen en op naar een plakbaby. Heb er een goed gevoel bij! ❤️

2. babywens93

@Lelie89 Nou wat jammer zeg! Hopelijk gewoon een latere eisprong!

Af en toe snap ik niks van tempen. Moest zo nodig plassen rond 3 uur, dus snel tempen, ah bah 36,4 dus eitje nog niet gesprongen. Precies 4 uur later wakker door de wekker en ik dacht nog eens tempen; 36.8 o_O.
    Vanavond nog meer een keertje sex! :cool:

Hallooooo meiden! Wanneer nou eens iemand een roze test hier!? :o:

3. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Als je midden in de nacht tempt is je temperatuur lager, die mag je echt niet meetellen eigenlijk.
    Die na de wekker lijkt me een stuk betrouwbaarder.

4. babywens93

Oke dank je wel. Dan denk ik dat mijn eitje al is gesprongen. Nu weer die ellendige wachtweken. Ik hoop dat ik kan wachten tot NOD not. :roflmao:

5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Vanavond toch maar effe ;) better safe than sorry :roflmao:

babywens93 vindt dit leuk.
  6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Krily wat naar dat je zo misselijk was! Fijn dat je naar huis mag. En ik denk ergens ook fijn dat ze wat gevonden hebben. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden en blijven!

@Lelie89 balen van je test :(

Krily vindt dit leuk.
  7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hij komt er al aan! Denk weekje eerder dan verwacht!
    Vanavond maar gezellig maken en nu 2x per dag testen.

Bijgevoegde bestanden:

Lelie89 en babywens93 vinden dit leuk.
  8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @nneah ik ken me lichaam nu wel behoorlijk goed na al die tijd, dus weet dat de misselijkheid en het snel zweten van de progesteron komt. Ook heb ik duidelijk me groeispurt gevoeld.

Dus moet gewoon even geduld hebben voor me volgende eisprong helaas.

@Krily nou hopelijk dan snel een plakbaby voor je meis. Dikke knuff

Flamingo1990 en Krily vinden dit leuk.
  9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @babywens93 ik weet niks van tempen dus kan je helaas niet helpen, maar zo te lezen heb je het genoeg gezellig gemaakt dus gaat g9edkomen meis!

10. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @babywens93 Ik zou ook vanavond nog een keer seks hebben voor de zekerheid.:p

@mimi1988 Voor jou nu de gezellige dagen dus en daarna het wachtbankje!

Daarna hopelijk snel een positieve test!

@Brinsa Had je toen je zwanger was andere kwaaltjes dan de progesteron kwaaltjes? Of kwamen ze redelijk overeen?

11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ze zeggen dat om de dag beter is voor kwaliteit sperma. Vorige ronde zaten we midden in een verhuizing en hebben we 3 dagen achter elkaar seks gehad en toch zwanger. Nu denk ik ook: drie dagen achter elkaar maar doen... maar ik twijfel een beetje of dat wel slim is.

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Lelie89 ik had bijna geen kwaaltjes maar die ik had voelde anders, en het was toen ook voornamelijk het gevoel dat zei ik ben zwanger. Nu weet ik dat ze zeggen elke zwangerschap is anders maar ik weet gewoon dat het nu niet raak is.

13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ja vind dat toch altijd lastig hoor. Denk dat het per persoon echt verschilt. Als het vorige keer voor jullie gewerkt heeft zal ik het gewoon weer doen. Stel je doet het 3 dagen achter elkaar en het is toch niet goed, dan ligt er sowieso nog een lading van dag 2 en die andere dagen zal er echt wel wat harde zwemmers uit komen dus hetvis niet dat je 2 dagen weggooit.

Als ik zelf moet kiezen zou ik toch voor om de dag gaan. Dan heb je elke keer een flink bedje klaar liggen voor het eitje en kan zaad ook even herstellen en weer aanvullen. Maar dat ben ik l, dus gewoon doen waar jij je prettig hij voelt.

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ja lastig ;)
    Denk vanavond maar en dan even kijken wat de ovutest doet morgen. Ik hoop dan eigenlijk donderdag een knaller en dan nog een keer.

Brinsa vindt dit leuk.
  15. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Er is ook een bepaalde methode (ben de naam kwijt) waarbij je om de 2 dagen gemeenschap hebt en dan vanaf je positieve ovulatietest elke dag.

16. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Krily Goed dat je kansen nu weer wat hoger liggen, wordt spannend komende maand!

@Lelie89 Jammer van je witte test.

@mimi1988 Zo'n testen heb je toch gedurende je hele cyclus, volgens mij moet je donderdag nog geen knaller verwachten.

@Flamingo1990 Super dat je cyclus gelijk weer goed op gang is!

Mijn ovutesten blijven nog steeds licht. Vorige week vrijdag had ik een donkere (nog niet positief). Wil zeggen dat hij nog op een restje hcg reageerde of dat mijn eisprong net geweest was (wat eigenlijk niet kan volgens mij). Heb ook al gezien dat je in het begin van je cyclus ook soms donkere streepjes hebt. Stom stom stom dat ik die week de pil heb genomen, weet nu totaal niet wat ik moet verwachten. Ach ja, "geduldig" afwachten en er iedere middag een testje tegen aan gooien :)

Krily vindt dit leuk.
  17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Nee ik plas vele lichtere lijntjes gedurende mijn cyclus. Dit is al echt een oploop. Is bij iedereen weer anders hè :)

18. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Amai, ik plas op dit moment donkerdere lijnen dan dat :p

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is. Vaak heb ik ergens tussen de 2 en 5 dagen hier na een positieve. Blijf gewoon rustig door plassen :p

20. babywens93

Hier nu wel 3 dagen achter elkaar sex. Vandaag had ik nog een knaller, dus wel goed gebruik van gemaakt. We vinden het nu wel genoeg. Er moeten iig nu genoeg zaadjes zwemmen! :)
    Hoop dat mijn eitje nu snel springt of al gesprongen is.

Wat een weer hé vandaag! Ik heb zo’n hekel aan wind en regen. Helemaal als je nog weg moet ook. Nu lekker op de bank in mijn giraffenonesie! Gelukkig hebben we het al gezellig gemaakt anders ging dat met dit pak niet meer lukken! :roflmao::D

mimi1988, Lelie89, Brinsa en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina