@LadyH88 en welke test doe je morgenochtend? De kruidvat of toch een predictor? Morgenochtend staan we met zn allen op post, maar ik ben zoo vroeg nog niet wakker (tenzij dochter anders beslist) @Pinkie88 wat kan je je lichaam je toch wat wijsmaken hé, gelukkig bestaan er nog ovutesten om meer zekerheid te hebben @Lelie89 je maakt het ook spannend, heb je nog genoeg seks gehad nadat je dacht dat je eisprong geweest was?
@LadyH88 Als mijn zoontje het toe laat dan zie ik je testje pas tegen 7-8 uur. @Roetje08 Hmm, niet echt. Wel hebben wel seks gehad maar niet 'strategisch' of om de dag ofzo. Ik beschouwde deze ronde al als verloren, kan ik beter blijven doen en hopen op de volgende ronde. Het is alleen irritant want als je toch niet zwanger bent wil je gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden zodat je weer verder kan.
Ik heb nu al weekend. Ik denk dat ik zaterdag even een stad in ga om wat te winkelen, maar alleen als het droog is. Heb je plannen, @mimi1988?
@mimi1988 mijn weekend is gisterenmiddag al gestart morgen gaan we shoppen voor E. en spaghetti gaan eten bij de schoonouders, zaterdag waarschijnlijk lui dagje thuis, zondag komt mijn zus en gaan we naar de pizza hut
Lekker dat sommigen al weekend hebben! Ik werk nog een dagje maar de vrijdag is altijd gezellig druk, dus dat is prima. Zaterdag naar de stort, vorige week niet aan toe gekomen. Wil de tuin en ramen eigenlijk ook nog doen. Zondag even langs familie denk ik en verder lekker luieren Volgende week een drukke week (5 volle werkdagen + avondcursus op werk en rond woensdag-donderdag eisprong. Haha dus wordt werken en klussen en verder niets )
Hey dames. Ik vroeg me af of jullie dicht zijn of dat er hier nog een plekje voor me is? Herken veel van jullie uit eerdere groepen voor bevallingslijst etc. Ik ben weer proberen zwanger te worden, maar voel me er nu zo anders bij dat ik denk dat ik hier beter pas dan in een algemene groep.
Welkom. Tuurlijk mag je mee kletsen! Ik herken je naam uit eerdere NOD groepjes. Helaas dat het mis is gegaan We hebben ergens een lijstje met NOD erop staan en kort onze geschiedenis. Je kan jezelf erop zetten als je wilt Ik merk dat hier praten echt heeft geholpen! En vind dit ook fijner dan de NOD groepjes. Werd een beetje gek dat elke ronde er een aantal vrouwen zich 3 dagen voor NOD meldden in ronde 1-2-3 en dan zwanger werden (wat ik ze 1000% gun). Maar werd er wel een beetje treurig van
Ik herken je naam ook uit nodgroepje, wat spijtig dat je je hier ook komt melden. Maar je krijgt hier echt heel veel steun. Ik zal het lijstje naar voor halen voor je
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 32 (2x vmk) LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - start april '18, mk juli' 18. Nu pauze tot uitslag oz.. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na mk/2e na ma) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk) 20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn) nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 9 (2e na mk) Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 (4e na MA) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16(3 x vmk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (1e na miskraam) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2) NOD lijst Oktober 30: Lelie89 30: LadyH88 November 02: Brinsa 11: nneah 12: Flamingo1990 13: babywens93 13: SHN 15: krily 21: xxmoixx 25: Pinkie88 Afsprakenlijstje November: Babywens - 5 nov, intake fertiliteitsarts Pinkie88 - 6 nov, controle echo LadyH88 - 6 nov, gynacoloog (bespreken wel of geen verder oz, beleid met bloedverdunners als ik zwanger wordt). Roetje08 - 26 nov, controle echo
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 32 (2x vmk) LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - start april '18, mk juli' 18. Nu pauze tot uitslag oz.. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na mk/2e na ma) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk) 20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn) nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 9 (2e na mk) Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 (4e na MA) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16(3 x vmk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (1e na miskraam) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2) Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 (1x mk en 1x ma) NOD lijst Oktober 30: Lelie89 30: LadyH88 November 02: Brinsa 11: nneah 12: Flamingo1990 13: babywens93 13: SHN 15: krily 21: xxmoixx 25: Pinkie88 30: Roodborstje2 Afsprakenlijstje November: Babywens - 5 nov, intake fertiliteitsarts Pinkie88 - 6 nov, controle echo LadyH88 - 6 nov, gynacoloog (bespreken wel of geen verder oz, beleid met bloedverdunners als ik zwanger wordt). Roetje08 - 26 nov, controle echo
Bedankt voor het warme welkom. Zo vreemd om weer op het forum te zijn, ik ben er echt helemaal tussenuit geweest. Ik zal even kort vertellen over mezelf voor degenen die mij niet kennen. Ik ben getrouwd in mei, en meteen geprobeerd zwanger te worden. Ik liep namelijk al een tijdje bij de gynaecoloog ivm vermoeden endometriose, en ze wilden geen kijkoperatie doen met mijn kinderwens. Ik werd er al een beetje op voorbereid dat het lang kon gaan duren om zwanger te worden. Maar het was meteen de eerste ronde raak. Wij waren dolblij. Mijn testen bleven vrij licht, dus ik testte door en zag een mooie oploop. Tot ik op 4+2 ineens de test lichter zag worden. Met 4+6 begon het bloeden en ik ben de zwangerschap natuurlijk verloren. Ik vond het lichamelijk en vooral psychisch waanzinnig heftig. Ik wilde niet wachten, omdat ik het gevoel miste om zwanger te zijn. Ik ben meteen die ronde weer gaan proberen, en meteen weer zwanger geworden zonder menstruatie ertussen. Zo rond de vijf weken werd ik doodnerveus, maar ik bleef knallers van testen houden. Uiteindelijk vertrouwen gekregen dat het nu wel goed ging, de vorige keer was gewoon pech. Ik ben een heel optimistisch persoon en ik zag het zonnig in. Ik mocht op 6 weken voor de echo komen, ivm eerdere miskraam. Daar gaven ze aan geen vruchtje te zien, maar misschien was het nog te vroeg. Ik was bang, maar snel gerustgesteld door berichten op het forum met soortgelijke verhalen waarbij het de week erna prima was. De week erna was het vruchtzakje wel gegroeid, maar er was nog steeds geen vruchtje te zien. Wat een klap. Ik zat volop zwangerschapskwaaltjes. Hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Op 8 weken een curettage gehad, deze is goed verlopen en ben ik vrij snel van hersteld. Vorige week kreeg ik een check-up waarbij alles er goed uitzag. De dokter was irritant positief, met vooral heel vrolijke boodschappen dat ik echt heel snel zwanger raak. Daar heb ik tot nu toe dus nog helemaal niks aan gehad. Deze afspraak heeft me wel echt geholpen om alles een beetje af te sluiten, en ik zit nu op cyclusdag 2 van mijn tweede menstruatie na de curettage. Deze maand gaan we er weer voor... Ik vind het doodeng.
Welkom @Roodborstje2 ! Ik herinner me jouw topic nog, wat vreselijk naar dat het twee keer zo snel na elkaar misgegaan is bij jou. Dat hakt erin he! Hopelijk,heb je er iets aan om hier mee te kletsen en je zorgen te delen, mij lucht het in elk geval wel op! @weekendplannen: hier al de hele week vakantie, vanavond terug nr huis gereden van de Ardennen. Morgen ga ik met m’n zoontje naar Plopsa indoor en mss even naar de Primark, ik wil een foute kersttrui voor J. Halen ‘S avonds komen twee vriendinnen van me eten. De rest van het weekend moet ik nog even kijken, ik denk in elk geval eens bij m’n vader te gaan eten en te gaan zwemmen met J.
Natuurlijk ben je welkom! Verdrietig van je miskramen en begrijpelijk dat je hier beter past.. praat gezellig mee! Dappere stap dat je er weer voor gaat! Het is ook dood eng. Laatst toen ik weer seks had wilde ik haast stoppen haha! Alleen de wens voor een kindje is groter, dus we moeten door.
@ weekend plannen. Morgen gaan we spelletjes avond doen met vrienden. Voor de rest lekker rustig. Ik slaap de laatste dagen echt belabberd Gisteren btw weer even een mental breakdown gehad. Eigenlijk ging het best goed qua verdriet, zat weer in de waan van alledag. Alleen gisteren vertelde een collega dat ze even lang zwanger is dan ik zou zijn geweest.. ongeveer zelfde uitgerekende datum. Ze heeft 6 miskramen gehad, dus ik gun het haar zo. Alleen nu wordt werk, wat juist m’n veilige haven was, ook beladen en confronterend ik kwam thuis en heb alleen maar kunnen huilen.
Ahhhwww... twee testen gedaan, beiden mislukt. Bij de eerste werd het controlevakje voor de helft roze, bij de tweede was dat vakje helemaal roze. Daarna stopte het. En toen was mn urine op. Nu weet ik dus nog niks. Morgenochtend maar weer, als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik voel me vaag misselijk, dat wel. Verder voel ik niets bijzonders (maar had ik bij andere zwangerschappen ook nog niet). @weekend wij hebben morgen een familie feestje
@Flamingo1990 oh nee wat vervelend zeg Nu word je daar ook geconfronteerd. Maar ik vind het wel hoopgevend dat ze na 6 miskramen nu weer zwanger is (en dat goed lijkt te gaan). Mij helpt het om me daar dan maar aan vast te houden. En dat ik het zo iemand oprecht heeeeel erg gun. Maar jouw verdriet mag er zeker ook zijn, en vooral even goed uithuilen als dat nodig is! @LadyH88 wat raar van je testen. Welke gebruikte je? Ik testte de laatste x in de middag duidelijker. Dus ik zou t er straks gewoon nog een keer op wagen