Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Mn test!:)

Bijgevoegde bestanden:

Pinkie88, Lelie89, Brinsa en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @LadyH88 meid het is je zó ontzettend gegund! Alleen maar leuk dat je er niet "mee bezig" was. Echt, praat jezelf geen schuldgevoel aan en geniet van deze fantastische verrassing!

@Lelie89 ik ben ook echt wel benieuwd of er bij jou nog een lijntje komt.
    @babywens93 ik zou zeggen 2 dpo aangezien je dan nog een klein dal had. Maar kan ook dat je al verder bent en gewoon een gekke slowrise had? Ben benieuwd wat ff gaat doen de komende dagen, maar volgens mij zet die morgen je kruis!

Ik moet even verder gaan teruglezen want had een paar drukke dagen. Zag dat er weer iemand bijgekomen is, welkom!

Lelie89 en LadyH88 vinden dit leuk.
  3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤️❤️

LadyH88 vindt dit leuk.
  4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @mimi1988 ververvelend van je zoontje. Hopelijk voelt hij zich snel beter!

@Roetje08 ik slik foliumzuur met vitamine D van Davitamon en daarnaast nog algemene vitamine pil. Deze sinds een maand gewoon als extra ondersteuning mocht er iets anders te kort zijn. Daarmee stop ik wel als ik zwanger raak en ga over op die andere van Davitamon (die complete vitamine pillen voor zwangere vrouwen).

Qua werk; ik heb gestudeerd. Iets met taal en cultuur aan de Radboud (ik houd t een beetje vaag om anoniem te blijven haha). Wist niet precies wat ik wilde doen en werkte nog een tijdje in de bedrijfscatering. Daar had ik een vast contract en omdat ik behalve moeder worden niet wist wat ik verder wilde doen besloten we eerst voor onze kinderwens te gaan. Na de 2e mk was ik wel echt helemaal klaar met werk. Vond t al een tijd niet leuk en t liep onderling niet goed. Toen ben ik in ditzelfde bedrijf begonnen in de administratie (vriend werkt er ook maar dan in een ander gebouw/afdeling). Dus dat doe ik nu. Niet iets waar ik voor heb geleerd of op mijn niveau. Maar voor nu prima. Ben druk en leer veel dingen, mag extra papieren halen en doorgroei mogelijkheden :) Kan goed in combi met onze kinderwens nu. En dan zie ik wel weer wat ik ga doen ;) Studie is nu een hobby en ben er nog heel blij mee. Dus wie weet ga ik ooit er nog wat mee doen.

Lelie89 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wat is neurofen? Helpt dat goed?

Ik slik Davitamon mama compleet met visolie. Eerst zonder visolie, maar toen ik zwanger bleek had ik die gekocht ivm ontwikkeling van de hersentjes. Helaas dus een mk.

6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dank jullie wel voor de beterschapswensen! We hebben voor ons doen een goede nacht gehad. Mochten zelfs 6u achter elkaar slapen :)

Lelie89 vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

LadyH88 vindt dit leuk.
  8. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@mimi1988 dat is ook een pijnstiller om de koorts omlaag te krijgen. We kregen haar koorts amper omlaag met enkel perdolan, en dan mag je die twee combineren en kan je dus om de 2u iets geven ipv om de 4u

9. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Bedankt voor alle felicitaties, zo lief!❤ Ik ben gelijk aan de bloedverdunners begonnen. Heb zelf het gevoel dat het beter was geweest om vanaf eisprong te starten maar is nu niet anders.. duimen maar.
    @Lelie89 hopelijk test jij binnenkort ook echt positief en kun je bij mij aanschuiven!
    Fijn weekend voor jullie allemaal! Ik ga mn handtekening even aanpassen

Pinkie88, Lelie89, Roetje08 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Mooie handtekening!❤️

LadyH88 vindt dit leuk.
  11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @LadyH88 heb je bloedverdunners voorgeschreven gekregen?

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @LadyH88 jaaaaaaa!!!!!!!! Gefeliciteerd!
    Het is je zo gegund dus Ga er lekker van genieten. Mijn duimen draaien dat het goed mag blijven gaan. En we gaan allemaal ons best doen om snel bij je aan te schuiven.

Dikke knuffel

LadyH88 vindt dit leuk.
  13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Over de vitamine, ik slik de prenatal nutriens van solgar en daarbij los d3 van solgar en visolie van orthica. Ik slik deze los omdat ik een hogere dosering wil en moet. Heb het al vaak verteld op het forum maar ga het nog een keertje doen omdat ik het belangrijk vind dat iedereen op de hoogte is. De merken zoals davitamon, Kruidvat enz. Zijn synthetische supplementen. Deze worden door het lichaam slecht opgenomen en dat houd eigenlijk in dat je bijna alles gewoon weer uitplast. Daarbij stoppen ze er ook vaak troep in als vulmiddel. Ze zijn dan wel goedkoper maar doen niet wat ze moeten doen. Je kunt beter gaan voor de natuurlijke supplementen van bijv. solgar of orthica. Deze zijn 100% natuurlijk en hebben zeer strenge en hoge eisen aan supplementen. Je betaalt iets meer maar ik heb altijd zoiets van we hebben het wel over de gezondheid van onszelf en ons toekomstige kindje.

Wat jullie met deze info doen is helemaal aan jullie zelf maar wou jullie Toch even geïnformeerd hebben.

babywens93, Pinkie88, xxmoixx en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ja, ivm 2x trombose tijdens zwangerschappen!

15. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

#1175 Flamingo1990, 3 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2018
    Dat dacht ik ook altijd.. Echter zegt de Consumentenbond wel echt iets anders.. juist de vitamines die belangrijk zijn bij zwangerschap zoals foliumzuur, vitamine B12 en D worden beter opgenomen door je lichaam wanneer het de synthetische variant is. Daarom overgestapt op synthetische vitamine. Btw niet om een discussie te veroorzaken, maar meer om aan te geven dat het niet zo zwart wit is en ik door de bomen het bos niet zie.

Ik vertrouw toch op de consumentenbond. Ik ga ervan uit dat zij onafhankelijk onderzoek doen. Dat iets synthetisch is wordt vaak aangenomen dat het ook slecht is, maar dat betekent niet dat het altijd zo is. Zie hieronder..

Bijgevoegde bestanden:

Brinsa, Lelie89 en Roetje08 vinden dit leuk.
  16. Roetje08

Komt er trouwens een apart kopje in het lijstje voor de zwangere(n)?

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Oh dat ken ik niet. Wij gebruiken altijd zetpillen van de Etos.
    Gelukkig heeft zoontje geen koorts.
    Heeft hij van mij georven, heb ook bijna nooit koorts. Foutje in ons zenuwstelsel zeggen de artsen o_O

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ja toch?

19. Roetje08

Hier in België kun je geen geneesmiddelen krijgen in een drogisterij, enkel bij de apotheek. Maar denk dat de zetpil van Etos vergelijkbaar is met een perdolan :)

20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Aahh dat zou dan wel denk ik. Waar in België woon je ongeveer als ik vragen mag? Ik ga graag naar België voor winkelen, weekendjes weg en vakanties. En de Gentse feesten :p

Deel Deze Pagina