Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik vind het echt zo verdrietig voor jullie :( iedereen in dit topic weet dat het voelt alsof elke dag telt, en dan krijg je zo’n nieuws, echt helemaal niet eerlijk!
    Ik zou ook,zeker achter dat ziekenhuis aan gaan, wat erg dat ze zo,onvoorzichtig omspringen met een menselijk lichaam! Vooral,omdat verklevingen toch een bekend risico,van een curretage zijn. En het,dan ook,nog,eens niet opmerken op de eerste echo...

2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Pinkie88 bij mij is het weefsel van de curretage onderzocht (vruchtje was ik sochtends als verloren), en het enige wat de gynaecoloog zei was dat er geen ontstekingen ofzo inzaten. Ik dacht dat ze misschien een reden konden vertellen, maar dat deed ze niet. Ik dacht ook dat het mss door CMV kwam, ben daar ook "imuun" voor, huisarts en gynaecoloog waarschuwden om toch voorzichtig te zijn, maar E. had zeker 5 weken lang een verkoudheid met veel snot en slijm. Ben benieuwd wat ze morgen tegen jou zegt.

@xxmoixx heel fijn dat jij je ook er wat rustiger bij voelt! doet toch deugd om je weer wat beter te voelen.

@babywens93 neem je tijd, zo'n nieuws komt hard aan. Vind het trouwens echt niet kunnen hoe het ziekenhuis hiermee omgegaan is. Een curretage is al zo'n ingrijpende gebeurtenis, en dan nu nog zo'n nasleep. We denken aan je ♡

Hier zijn de droge dagen voorbij. Weet niet meer bij wie het was, maar hier ook gelig slijm, maar enkel nog bij het afvegen. Heb de rekbaarheid nog niet getest :p ben echt benieuwd wat mijn lichaam nu aan het doen is. Ovutestje van deze middag wel nog altijd bijna blanco.

3. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@babywens93 begrijpelijk dat je je even terug trekt. Niet netjes van het ziekenhuis dat ze het zo slordig hebben gedaan.. je zou toch denken dat ze daar voorzichtig mee zijn. Sterkte meid!

@Pinkie88 wat een verschil qua zorg in België en Nederland he. Je krijgt toch vaak andere informatie merk ik of ze doen dingen anders.

@xxmoixx volgens mij volg ik je niet helemaal, bedoel je dat je een dochtertje hebt met een genetische afwijking?

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pinkie88 Bizar dat Nederland en België daarin dan zoveel verschillen... Ik vraag me af waarom we dat bloedonderzoek eigenlijk ook niet in Nederland doen. Lijkt mij alleen maar beter om van tevoren te weten of je antistoffen hebt tegen dat virus of toxoplasmose.

@babywens93 Ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie zo snel mogelijk weer verder kunnen!
    Misschien staat je hoofd er nu niet naar, masr ik zou zeker dat ziekenhuis asnsprakelijk gaan stellen. Dit hadden ze al moeten zien en hadden ze kunnen voorkomen als ze hun werk goed hadden gedaan.
    Heel dikke knuffel meid! Laat af en toe maar even weten hoe het met je gaat en hoe het de 29e is gegaan.

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Succes vandaag @Pinkie88 en @LadyH88 !!!

Ik twijfel om te testen terwijl ik geen reden heb :rolleyes:
    Behalve dan dat bloed en gisteren wat krampjes... Maar da's misschien gewoon een voorbode van een vroege menstruatie

6. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    E
    Eerst en vooral: ik heb geen ervaring met curretages, maar heb al wel gehoord dat het tot verklevingen kan leiden. Is dat dan sowieso de schuld van het ziekenhuis? Of heeft het ook te maken met aanleg?

Edit: sorry, negeer dit, ik had de laatste post van babywens gemist.

7. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @babywens93 natuurlijk gaan we heel erg voor jullie duimen dat jullie snel weer verder kunnen! Het idee dat dit voorkomen had kunnen worden maakt me echt ontzettend boos. Zoals iemand zei, we kennen allemaal dat gevoel dat elke dag telt en dan doet iemand je dit aan. Misselijkmakend gewoon :cry:

Ik zou ook, zoals al werd gezegd, het ziekenhuis aansprakelijk stellen. Misschien niet nu onmiddellijk, het lijkt me ontzettend veel nu.
    Maar over een tijdje... en wie weet kan het je focus even verleggen tijdens de wachttijd.

Knuffel meid :(

8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je @mimi1988 bedoeld :)

9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wij willen natuurlijk testjes zien hahaha.:roflmao: Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt.:p

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Pinkie88 zit inderdaad verschil tussen België en NL. Hier krijgen we ook een bloedonderzoek begin van de zwangerschap. En later nog een keertje.

@babywens93 begrijpelijk dat je even afstand neemt. Snap dat je hoofd er nu niet naar staat om vervolgstappen te ondernemen naar het ziekenhuis, wie weet in de toekomst. Ik wens je heel veel sterkte! Dikke knuffel!

@Flamingo1990 @xxmoixx ik heb inderdaad een dochtertje met een chromosoomafwijking. Alleen is zij bij 23 weken zwangerschap overleden. Hebben toen, en bij zwangerschap zoontje, vele onderzoeken gehad in het radboud.

11. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@nneah natuurlijk gaan de meesten zeggen om te testen, iedereen is hier verslaafd aan testjes kijken, ook die van anderen :roflmao: vooral doen waar jij je goed bij voelt, het is nog vroeg en de risico's daarvan kennis jezelf ;)

Veel succes vandaag @Pinkie88 & @LadyH88

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  12. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja ik heb getest hoor maar witter dan wit. Had ik kunnen weten :rolleyes:

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Jammer!

Hier net buiten van een blitsbezoekje bij de gynaecoloog. Alles in orde, enkel nog een beetje oud bloed in de baarmoeder, maar dat zou geen probleem mogen geven.

En ik heb m'n lichaam goed aangevoeld, want m'n eitje is 21mm en staat op springen ;) vanochtend nochtans nog geen positieve ovulatietest.

Maar wat een timing!

Flamingo1990 en Brinsa vinden dit leuk.
  14. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Super fijn! Jij kan aan de slag dus haha.

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Oh, ik bedenk nu net dat ik helemaal vergeten vragen ben naar de resultaten van dat onderzoek, ik was zo blij met m'n eitje :p
    Maar als ze iets gevonden hadden, dan had ze het vast wel gezegd!

16. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook wel echt hoor!

Ik ben er echt even helemaal klaar mee.
    Na een miskraam heb je ergens toch de hoop dat het snel weer raak is, je krijgt hier en daar ook van die opmerkingen als "na een miskraam ben je extra vruchtbaar!". Eigenlijk zorgen die alleen maar voor meer druk en valse hoop.
    Bah.

17. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dikke knuffel! Die druk is lastig he, zou zoveel makkelijker zijn als je het gewoon allemaal kon loslaten en niet mee bezig zijn, maar dat is ook een stuk makkelijker gezegd dan gedaan.

Verwen jezelf maar eens goed vandaag!

18. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Hey dames, vanochtend mijn tweede test gedaan.. willen jullie eens kijken wat jullie ervan vinden? Ik had verwacht meer oploop te zien. Of eigenlijk vindt ik dit helemaal geen oploop:cry:.
    Wat vinden jullie? Is het terecht dat ik me wat zorgen begin te maken, of??

Bijgevoegde bestanden:

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik ga eerlijk zijn... ik vind het weinig op loop voor 3 dagen er tussen, maar dan ben ik ook geen fan van de action zwangerschapstesten. Heb je predictor in huis? Die testen momenteel beter dan de action. Je kan ze ook bij op=op bestellen en dan heb je ze morgenmiddag in huis.

20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hahaha zou mij ook gebeuren als ze zeggen dat er een eitje klaar staat! Goede timing van je ei! Fijne dagen met je man ;)

Herkenbaar. Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina