Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nneah Als het niet is gedaald ga ik alsnog heel hard duimen dat het gaat stijgen!
    En weer een prachtige taart!

@babywens93 Dankje!
    Wat goed dat je het ziekenhuis het gemaild. Nu hopen dat ze ook echt antwoord gaan geven, anders gewoon bellen naar ze. Heel begrijpelijk dat je die huilmomenten heb en zoals Brinsa ook al zei, laat ze toe en praat erover met je man. Dat kan ook heel veel helpen.
    Ik ga gewoon heel hard duimen dat die hsg genoeg is en dat je daarna heel snel weer verder kunt gaan! De feestdagen geven wel een beetje afleiding maar het is nog steeds gewoon klote voor je.

Groot gelijk dat jullie even ergens heen gaan! Heerlijk eventjes weg naar Parijs!

@Brinsa Ai, heel vervelend nek- en rugpijn! Heb je een verkeerde beweging gemaakt?
    Volgens mij kan verkoudheid niet zo heel veel kwaad, ik dacht dat alleen koorts niet goed zou zijn. Omdat dan de temperatuur hoger wordt dan 36 graden.

Snap wel dat je gespannen bent voor deze ronde! Je man gaat in december naar Curacao toch? Mocht het deze ronde niet raak zijn, had je dan wel nog de volgende of is je man dan al naar Curacao toe?

babywens93 vindt dit leuk.
  2. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik denk toch wel ergens tegen de 9dpo aan.

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Nou heb in mijn weten niks raars gedaan. Ben alleen naar de voetreflexoloog geweest maandag en heb toen ook wat naaldjes in me oor gekregen. Heb haar net geappt en ze zei dat het misschien een heftige reactie op de naaldjes kan zijn( zitten aan dezelfde kant) dus heb die er net uitgehaald. Ben benieuwd of het daar aan lag en nu langzaam weg zal gaan.

Oke gelukkig. Ik stop hem al helemaal vol met fruit hahaha. Als deze ronde niet lukt heb ik nog wel een kans want me volgende eisprong is dan rond 14 december, mijn uitgerekende datum hoe dubbel. En hij gaat rond 20 december weg. Pff ben zo ontzettend gespannen merkt ik. Dit is ook niet goed, moet het een beetje loslaten.

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Brinsa Je moet de naaldjes inhouden?:eek: Hopelijk was het van dat en zakt het weg.

Ik snap wel waarom je zo gespannen bent. Het is toch die druk die op je ligt van deze twee rondes, want anders heb je straks (verplicht) pauze. Misschien proberen ergens afleiding te gaan zoeken? Of proberen te ontspannen via accupunctuur? Of zeg ik nu iets heel raars..

5. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @babywens93 wat goed dat je die mai' gestuurd hebt !
    En fijn dat je een paar dagen naar Parijs gaat, lekker afleiding zoeken en jezelf verwennen hoor de komende 3 maanden !

@nneah mooie taart ! Ik blijf duimen voor jou!

@Brinsa ik snap dat je gespannen be 't hoor, hopelijk kan je er volgende week ook nog een beetje van genieten ;) ik denk ook niet dat een verkoudheid echt kwaad kan, maar al die vitaminen kunnen nooit kwaad he ;)

babywens93 en Brinsa vinden dit leuk.
  6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ja het zijn platte naaldjes hoor Hahah. Die waren ook voor ontspanning en geestelijke rust. Die moest ik 2 weken inhouden maar die liggen nu in de prullenbak. Ik ga wel even kijken waar ik dan afleiding in kan gaan vinden.

Mijn vriend kan getest worden na terugkomst, alleen weigert de dokter dit al 2 jaar. Zolang ik niet zwanger ben wil ze het niet doen. Heb nu afgesproken met mijn vriend dat hij het eist want een eventuele pauze weer trek ik niet. Dus ja er ligt behoorlijk wat druk op deze 2 rondes.

Hoe voel jij je nu je weet zwanger te zijn?

7. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik lees nog wel mee maar ben even wat op de achtergrond dames :)

8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Geen probleem! Gaat het wel goed met je?

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Jawel. Beetje ziek/verkouden dus een halve dag gewerkt. Verder druk met werk en dingen. Merk dat t zwanger worden ff achter in mijn hoofd zit en dat wel prima is nu. Thuis rommelt het een beetje maar komt vast weer goed (ergernissen onderling, maar we hebben dan ook wel een rottijd gehad). Maar eigenlijk voel ik me wel goed verder gelukkig!
    Ik blijf ook meelezen maar reageer hier wat minder.

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Oké gelukkig. Nou alleen maar goed dat het even opende achtergrond is. Oh en erfenissen onderling dat hoort er bij zeg ik altijd. We zien je wel weer verschijnen:)

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hopelijk voel je je snel beter! Ergernissen horen er wel bij maar hopelijk hebben jullie ze binnenkort weer uitgepraat. Gelukkig voel je je verder wel goed.

@Brinsa Als de ziekte meteen zichtbaar is in het bloed zou ik het ook gewoon eisen. En anders gewoon liegen dat je zwanger bent? Ik neem aan dat je toch eigen-risico ervoor moet betalen dus snap niet waarom ze niet gewoon de test wilt doen.

En ik vind het bizar, ik denk dat het nog niet helemaal is doorgedrongen.:p

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Lelie89 ja ze kunnen het zien als je binnen 10 dagen na terugkomst je laat testen. De test schijnt wel rond de 200 euro te zijn maar dat maakt ons niks uit. Ik denk ook dat ik ga zeggen dat ik al zwanger ben.

Het besef komt denk in de loop van de week wel. Spannen hoor!

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik vind dat zo iets gek in Nederland dat artsen testen weigeren, als jij dat als 'klant' wil, dan moeten ze dat toch gewoon doen?

Kan je niet naar een andere dokter?

14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ja vind dat ook Zo iets raars. Verder doet ze nooit moeilijk maar hierom wel. Ik ga contact op nemen met de GGD en vragen of hun weten waar we eventueel anders die test kunnen aanvragen.

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Echt stom! Ik last net wel dat er ook nog een test bestaat die nagaat of het virus ooit aanwezig geweest is, en die kan langer. Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als ze een test weigeren...

Dames ik heb even advies nodig! Ik ben een beetje loco aan het gaan met ovulatietesten, omdat ik, wetende datn ei er echt zit aan te komen, eens echt wil weten hoe m'n lichaam en de testen reageren.

Maar kijk dit rijtje even... De testen van 's middags zijn telkens veel donkerder dan die van' s ochtends en 's avonds. Hoe zouden jullie nu verder testen?
    Gewoon morgenmiddag nog een test doen, met het risico dat ik de piek mis, of vanavond ook nog eens testen en als mogelijk positief bekijken als hij donkerder wordt?

Dit zijn trouwens testen van het Kruidvat, omdat ik gisteren perse 's middags op m'n werk een test wou doen :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Klopt maar daar hebben we inderdaad niet veel aan. Dan zou hij die eventueel nu moeten doen want ik heb ooit ergens gelezen dat als je ooit besmet bent geweest metvzika je niet opnieuw besmet kan raken. Maar weet niet of die info 100% betrouwbaar is.

Ik zou gewoon middag en avond blijven testen. Dus straks nog 1. Maar denk dat je elk moment een knaller gaat hebben.

17. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Brinsa Die €200 zou ons dan ook niet uitmaken als je daardoor geen pauze hoeft in te lassen.

@Pinkie88 Ik heb niet echt verstand van ovulatietesten maar het lijkt er wel op alsof het richting de positief gaat!

Brinsa vindt dit leuk.
  18. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@babywens93 Sterk van je. Hopelijk krijg je antwoord. En wat kun je er eigenlijk mee bereiken? Een verontschuldiging, een schadevergoeding? Natuurlijk krijg je de verloren tijd niet mee terug, maar op z'n minst een erkenning dat zij een fout begaan zijn zou op zijn plaats zijn. Ook al kom je niet zoveel langs, we blijven aan je denken! En leuk vooruitzicht, dat tripje naar Parijs, zal jullie zeker goed doen!

@xxmoixx Neem maar lekker veel tijd voor jezelf en hopelijk is het snel opgelost tussen jou en je man. Als ik even reken heb je nu je ei?

@Pinkie88 Je ei zit er wel degelijk aan te komen. Heb je vandaag nog getest? Alvast veel plezier gewenst :D

@Brinsa Als je de test zelf betaalt, zie ik niet in waarom de huisarts de test niet zou uitvoeren. Maar je hebt nog 2 ronden de kans, dus nu nog geen zorgen in maken ;)

@Lelie89 Wanneer ga je opnieuw testen? :D

@nneah Heel benieuwd voor jou de komende dagen. En opnieuw een mooie taart, tof gedaan!

Ik heb alvast een nieuwe lading ovulatietesten besteld. Nog steeds lichte streepjes en heb er nog maar 5 over. Moesten ze toch donkerder worden, dan begin ik met 2x per dag. Als ze licht blijven, dan wil ik er op tijd nieuwe hebben. En moest ik mijn menstruatie krijgen, kan ik ze voor volgende ronde gebruiken :).

Kinderarts heeft het voorschrift verlengd en over 2 maanden terugkeren indien het weer slecht gaat zonde rmedicatie. Maar ze denkt dat het weer gaat beteren als ze mooi kruipt op handen en knieën ipv het sluipen op haar buik wat ze nu doet (extra druk op de maag). En als ze wandelt, zou het toch over moeten zijn.. We zullen zien, tijd brengt raad.

babywens93 vindt dit leuk.
  19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113

Ja, weer een pak lichter, ik snap het niet. 's middags telkens een relatief donkere test,' s ochtends en 's avonds lichte ..

Goed dat je terug medicijnen hebt gekregen, en hopelijk groeit ze er inderdaad uit!

Hier weer een stomme stoot uitgehaald. We eten vanavond gebraad met aardappelkroketten, laat ik de friteuse opwarmen met het handvat nog in het vet...

MN man is nu dan maar om frietjes :roflmao:

Lelie89 vindt dit leuk.
  20. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @Lelie89 helemaal overheen gelezen, hopelijk lopen je testen mooi op!! Gefeliciteerd ❤️

@Roetje08 ja ei is gok ik morgen/overmorgen. Zondag voor t laatst geklust. Net t een en ander uitgepraat dus hopelijk vanavond ook nog even.

Lelie89 en Pinkie88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina