Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Fijn dat jullie het uitgepraat hebben! Zou rot zijn om voor zoiets dan je ei te missen!

2. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Roetje08 Extra ovutesten zijn nooit slecht om te hebben. Volgens mij kunnen ze ook heel goedkoop gekocht worden. Laten we hopen dat je dochtertje snel op haar handjes en knietjes gaat kruipen, zodat die druk iig minder wordt.

Ik ga van het weekend nog een keer testen met de predictor express (dit was de early).

@Pinkie88 Haha zou zomaar een actie van mij kunnen zijn.
    Wel raar dat je testen zo donker zijn in de middag. Niet toevallig geconcentreerdere urine?

@xxmoixx Dankje!
    Fijn dat je het een beetje hebt uitgepraat met je vriend. Is toch nooit leuk als er ergernissen of ruzie is. Hopelijk mis je hierdoor ook niet je ei.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Op zich wss wel geconcentreerde urine, omdat ik op het werk niet veel tijd heb om te drinken, maar 's ochtends zou mijn urine toch ook geconcentreerd moeten zijn?

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    ‘S ochtend moet je het tweede plasje nemen toch? Als je daar voor gedronken hebt is het niet zo geconcentreerd volgens mij. Maar misschien zijn jouw lh piekjes gewoon in de middag?

5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    @Pinkie88 LH loopt op tijdens de dag, dus het is heel normaal dat je test overdag donkerder is dan 's morgens. Om die reden hoor je een ovulatietest ook eigenlijk niet 's morgens te doen.
    Ik weet niet hoe het zit met 's Avonds, of je LH dan ook alweer gaat afnemen. Dat moet je misschien eens aan de experts hier op het forum vragen :)

@xxmoixx succes deze ronde en beterschap!

Pfff ik ging nog op andere dingen reageren, maar ben het allemaal weer kwijt. Ben ook wat verkouden en moet morgen werken bij een gezin met een klein baby'tje. Hoop echt dat ik het niet af moet zeggen :(

6. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik dacht juist dat je overdag moest testen, omdat je urine ‘s ochtends mogelijk te geconcentreerd is en dan ‘vals positief’ test?

Anyhow, die eisprong komt er wel, ik zou alleen echt graag m’n piek vinden :roflmao: alles aan m’n lichaam voelt verder hyper vruchtbaar. Gevoelige openstaande baarmoedermond, vruchtbaar slijm, ...

Ik voel het elke maand wel redelijk goed aan, maar nu echt ‘extreem’. Zouden dat dan toch de extra hormonen na een miskraam zijn?

Hopelijk voel je je snel weer beter!

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @nneah Beterschap! Hopelijk kan je morgen gewoon werken!

8. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Lelie89 gefeliciteerd! Hopelijk een plakbaby!

@babywens93 wat goed van je mail en dat jullie Parijs geboekt hebben! Goed vooruitzicht! En die huilmomenten... laat ze maar gaan. Kan je uiteindelijk enorm opluchten.

@Pinkie88 ik zou in de avond nog testen. Denk dat de piek elk moment kan komen.

@xxmoixx vervelend van het gerommel thuis! Gelukkig hebben jullie het uitgepraat!

Gistermiddag leek het bloeden af te nemen, maar vanmorgen was het weer helderrood. Toch maar de vk gebeld. Ze willen het nog een week aankijken. Als ik krampen krijg, koorts of meer ga vloeien moet ik gelijk bellen. Bloed ik volgende week nog net zoals nu dan gaan ze een controle echo inplannen.
    Ben best verdrietig eigenlijk :( het is zo confronterend en het duurt zo lang. Wil zo graag door en proberen opnieuw zwanger te worden..

babywens93 vindt dit leuk.
  9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @mimi1988 Het is ook niet leuk om zo lang te bloeden want je wilt inderdaad gewoon door gaan. Ik hoop en duim dat het bloeden snel zal stoppen zodat jullie er weer voor kunnen gaan! Zo er tussen in zitten is ook gewoon niet leuk. Dikke knuffel!

10. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    @Lelie89 gefeliciteerd! Superleuk! Hopelijk zijn er snel meer dames die ons volgen

Lelie89 vindt dit leuk.
  11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @mimi1988 vervelend is dat hè. Je wilt gewoon door. Ik heb met de 2e mk 10 weken gebloed, elke dag is weer een confrontatie.
    Ik zou vragen om zsm al een echo. Vaak is het toch omdat er nog restweefsel zit..

12. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    10 weken is echt lang!

13. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja maar dat was sowieso een drama. Zou een curetage krijgen die mislukte. Week herstel, daarna cytotec (totaal al 2 weken nadat we erachter kwamen). 2x cytotec gekregen en na 3 weken controle, was t nog niet goed (was al 5 weken). Toen weer cytotec en 2 weken later controle (7weken). Toen was t goed, had nog wel wat bloed. Een week daarna meteen 2 weken ongesteld. Dat waren dan al 10 weken :(

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Heftig! :( wat naar dat het zo lang heeft moeten duren.

15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik zal eens bij gaan lezen. Wat heb ik veel gemist. Kreeg geen meldingen meer:confused:

@Lelie89 Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws.
    @nneah wederom een mooie taart!!

Ik ga verder lezen,ben benieuwd wat ik nog meer gemist heb:o::o:

Lelie89 vindt dit leuk.
  16. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Jeetje, kan je inderdaad een drama noemen! Het is al erg maar dan wordt het ook nog eens uitgesmeerd over meerdere weken.:(

17. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Haha ik had dit bericht in een verkeerd topic gezet gisteren:

Weer een hoop kletst hier. Heb even bijgelezen!

@Brinsa wat stom dat artsen niet willen testen op het virus. Ze willen toch ook voorkomen dat je een kindje krijgt wat ongezond is?! En als ze het desnoods jullie zelf laten betalen.... who cares. Rare gang van zaken.. hopelijk weet de GGD iemand die wel mee werkt.

@xxmoixx gelukkig hebben jij en je man eea uitgepraat. Vanavond aan de klus voor een vruchtbaar eitje! Veel plezier.

@mimi1988 wat enorm vervelend dat je weer helderrood bloed verliest.. ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Mag je niet gewoon voor een echo komen om te kijken of de baarmoeder schoon is? Dan heb je duidelijkheid.. sterkte in ieder geval!

18. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    @mimi1988 wat vervelend zolang bloedverlies.. bij mij heeft het in totaal ook 2 maand geduurd. Na de volgende menstruatie (was zeer heftig en duurde zeker 2 weken) was het over. Af en toe kreeg ik kramp en verloor ik weer wat stolsel. Bij mij was het bekend dat de baarmoeder nog niet leeg was, en dit hopelijk bij de volgende menstruatie opgeruimd zou worden. Ik heb tussentijds een paar echo's gehad om dit te checken. Misschien hier eens achteraan gaan?

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @mimi1988 ik zou toch ook eens de VK contacteren, waarschijnlijk is het onschuldig en is je lichaam gewoon alles aan het schoonmaken, maar misschien willen ze toch even kijken met een echo.

Hier heb ik mijn piek dan toch gevonden, hij kleurt vanmiddag vast nog wel wat donkerder :)

Bijgevoegde bestanden:

Flamingo1990, Brinsa en xxmoixx vinden dit leuk.
  20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pinkie88 Yeah, je piek begint er aan te komen!

@mimi1988 Als je het zelf niet vertrouwt gewoon aan de vk vragen of je eerder mag dan volgende week.

nneah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina