Dames ik ben even wat afwezig. Nu het kan wil ik het zwanger worden weer even helemaal uit m'n hoofd zetten zodat ik hopelijk vol goede moed aan de volgende ronde kan beginnen. Een beetje een mentale pauze zeg maar... @LadyH88 en @Lelie89 hoe gaat het met jullie? Kan je de stress wat onder controle houden? @Flamingo1990 hoe gaat het daar? Ik denk aan je en wil je nog eens veel sterkte wensen. @Roetje08 @mimi1988 wachten duurt lang hè dames hou moed! Ik duim voor een snel ei! @Roodborstje2 jouw ei al in zicht? @Kaatje92 heb jij nog meer nieuws? Jij zit ook in een erg nare wachtperiode @Krily hoe gaat het met jou meid? Wat ik zat te denken... Zou het kunnen dat een innesteling bemoeilijkt werd doordat er in in je baarmoeder gerommeld is? Ik weet het niet hoor, denk maar even luidop. Hoop echt dat het snel raak is nu bij jullie <3
@nneah lief dat je het vraagt. Ik voel me echt ellendig. Moe, misselijk en verdrietig. Van gekkigheid weet ik ook niet waar het vandaan komt vandaag langs m’n schoonvader geweest, zo verdrietig om te zien. Ik kan niks anders dan huilen als ik m zie. Ik heb een hele goede band met ‘m, zelfs zo dat wanneer m’n vriend op vakantie is met vrienden, ik gewoon dagen achter elkaar samen met hem eet. Begrijpelijk als je je hoofd even wil verzetten en wat afwezig zal zijn.. ik heb die neiging soms ook, en daarna word ik juist weer fanatiek op t forum haha. Wisselt per dag. @mimi1988 @Roetje08 lastig he om nog geen duidelijkheid te hebben over je ovulatie? Ik heb exact hetzelfde.. probeer het nu maar los te laten. Misschien is hij al geweest en misschien moet hij nog komen. Meiden op het wacht bankje, succes!
Ach meid wat een ellende bij mekaar ook, zo ontzettend oneerlijk Ik hoop zo dat er snel ook wat mooi nieuws jullie kant op mag komen. Weet ook dat je hier je hart mag komen luchten, als je daar nood aan hebt. Een hele dikke knuffel, er wordt aan je gedacht.
@nneah je bent lief thanks! M’n ovulatie kruis op FF is verzet als deze dag echt m’n ovulatie was dan heb ik m’n ovulatie gemist en al 4 dagen geen seks gehad! Kans op zwanger worden erg gering...
Temp je alleen of ook ovutesten? Ik vind het zo heftig voor jou en je vriend! Wanneer horen jullie meer van de artsen?
Das wel rot! Maar ik blijf het een erg moeilijk kaartje vinden om te lezen... 4 dagen ervoor is in principe ook niet te laat he, maar ik snap dat je het geen goede kans vindt. Hier vanochtend weer hoge temperatuur, dus ik gok at ff morgen m’n kruis op vrijdag gaat zetten.
@mimi1988 ik temp en doe ovulatie testen. Alleen ovulatie testen hebben m’n ei dus compleet gemist! Daarom geen seks gehad die dagen. Door het temperaturen ben ik hier juist achter gekomen.. @Pinkie88 het is ook een gek kaartje om te lezen. Hopelijk klopt hij niet of is 4 dagen van te voren toch genoeg voor een bevruchting. @xxmoixx dankjewel! We wachten in spanning af. Wat wel weer fijn is is dat ik wel een ovulatie heb. Ik was even bang dat hij uit zou blijven omdat m’n ovulatie testen m niet lieten zien..
Ik denk dat je ei ook wel 4/5 november geweest kan zijn. Lastig te zeggen door de open bolletjes, maar daarna was je temperatuur ook al wat hoger. Heb je nog eens een foto van je ovulatietests?
@nneah met mij gaat het goed. Nog geen klachtjes maar alle vorige zwangerschappen kwamen die tussen de 5-6 weken. Dan hing ik ook meteen de halve dag boven de wc. Dus we wachten af deze week. Of ik hoop dat ik dit keer geluk heb en niet zo last heb van overgeven. Ik vindt het wel spannend idd! Jij ook @Lelie89 ? Hou er in mn achterhoofd rekening mee dat ook deze zwangerschap misgaat maar probeer er toch vertrouwen in de hebben zolang het tegendeel zich niet bewezen heeft. De medicijnen die ik nu heb (fragmin en ascal) daar heb ik wel vertrouwen in. @nneah goed dat je zelf probeert even wat afstand te nemen. Hopelijk voor jullie de komende ronde een plakker! Heeft het bij je dochters lang geduurd voor je zwanger was?
Goed bezig hoor, ik blijf mee duimen en hoop mee voor minder misselijkheid. Mijn eerste dochter duurde iets langer dan een half jaar, maar we hebben toen een stop van 3 maanden moeten inlassen omdat ik een lyme infectie had opgelopen na een tekenbeet. Tweede was in de tweede maand al raak (en de eerste maand hadden we niet op het juiste moment geklust, dus eigenlijk telt die niet mee). De tweede is met een keizersnee geboren en ik blijf een naar gevoel houden dat het litteken nu voor problemen zorgt.
@LadyH88 logisch dat het allemaal spannend is.. want misgaan kan het altijd. Maaaar de kans dat het goed gaat is groter dus daar gaan we voor. @nneah misschien zou je die vraag over de keizersnede eens bij een arts neer kunnen leggen, ik kan me voorstellen dat het je wel bezig houd!
@nneah Het gaat hier wel goed. Heb vanochtend de laatste test gedaan om te kijken of het toch nog is opgelopen en dat was gelukkig het geval. Het duurde wel even voordat het streepje echt donkerder werd, maar het werd wel donkerder. Ik denk dat de echte stress pas komt als we voor de eerste echo gaan. De artsen hadden al wel naar het litteken gekeken toch of daar iets mee aan de hand was? Lijkt mij lastig dat je dan toch een slecht gevoel daarover blijft houden. Edit: Misschien vragen of ze er nog een keer naar kunnen kijken? @Flamingo1990 Wat ellendige situatie zitten jullie ook in. Hopelijk krijgen jullie snel een keer goed nieuws. Heel dikke knuffel meid! De vier dagen zouden genoeg moeten kunnen zijn. Ik ga er in ieder geval voor duimen!
Donderdag bloed laten prikken en vrijdag bellen ze me met de uitslag. Aangezien het hcg daalt, is het niet meer met spoed. Heb geen bloedingen meer,maar hopelijk zakt hcg nog steeds. Ik houd jullie op de hoogte!
@mimi1988 erg frustrerend lijkt mr dit . @nneah ja dat denk ik zelf ook, had ook best veel bloedverlies na de operatie dus ga er maar vanuit dat het daardoor komt. @Flamingo1990 ik leef met je mee. Over je tempkaartje: het kan zijn dat hij dan inderdaad geweest is, maar no worries, zaad kan tot 5 dagen overleven in de baarmoeder
Zwanger worden lijstje SHN - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 (1x bbz, 2x mk) Pinkie88 - 30 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA Brinsa - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33(2x vmk) Xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (2 vmk 4.5wk en 1 ma 12wk) 20122014 - 33 jaar - 3e kindje - start dec 2017 (3x vmk rond 6wkn) nneah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 9 (2e na mk) Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje - pauze Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 17(3 x vmk) Flamingo1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (1e na miskraam bij 10w) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1e na ma) Mimi1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk (ronde 2) Roodborstje2 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 (1x mk en 1x ma) Kaatje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk NOD lijst November 13: SHN 19: Pinkie88 21: xxmoixx 22: Flamingo1990 30: Roodborstje2, Brinsa December: 8: nneah 9: krily Zwanger lijstje LadyH88 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: half juli. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 22 juli 2019 Afsprakenlijstje November: LadyH88 - 13 nov, Gynacoloog vroege echo Roetje08 - 26 nov, controle echo Babywens93 - 29 nov - HSG December: Krily - 11 dec - gyn
@Flamingo1990 @Lelie89 ik heb er laatst door een gynaecoloog naar laten kijken en die zei dat het er allemaal netjes uitzag. Maar ja, hij had geen verklaring voor het bloedverlies wat ik altijd al 6 dagen voor m'n menstruatie heb. En dat blijft me wel dwars zitten eigenlijk...
Zou je gyn openstaan voor het prikken van progesteron tijdens je luteale fase? Progesterontekort zou bloedverlies voor de menstruatie kunnen verklaren, en bemoeilijkt ook de innesteling.