Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Fijn dat het littekenweefsel geen kwaad kan. Wat jammer dat je waarschijnlijk weer een ronde moet overslaan alhoewel ik mij heel goed kan voorstellen dat je eerst de uitslag wilt hebben. Hebben ze een indicatie gegeven wanneer de uitslag ongeveer zou komen?

@SHN Fijn dat je lekker veel afleiding hebt. Al lijkt het mij ook pittig om zo’n stage te lopen! Moet je ook nachtdiensten gaan draaien? Of is dat pas later?

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @LadyH88 Balen, nog een ronde uitzitten! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat frustrerend moet zijn!

@SHN fijn die afleiding! Ik merk hier ook dat werken me goed doet, het is vooral als ik alleen ben dat ik ga piekeren en me slecht voel. Jammer genoeg is m'n man tijdens de week niet thuis. Mijn avonden zijn dus best eenzaam.

Weet je waar ik ook zo boos om kan worden... Ik heb wel een 'zwangerschaps lichaam' gekregen, mijn heupen zijn wat aangekomen, mijn buik is niet helemaal terug plat. Wel de kilo's, niet de baby...
    Gaat er vast ooit wel terug af, maar ik heb voorlopig ook nogal de neigung om mezelf te troosten met eten, dus dat schiet ook nog niet op.

Mijn zoontje wordt op 13 oktober 2, dit weekend is zijn feestje. Daar kijk ik wel naar uit :)

3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Was nooit slank maar mijn buik blaast nu echt snel op. Met als gevolg dat mensen zoiets hebben van: wat fijn dat je weer zwanger bent. (Oké die blikken dan, ze zeggen het nog net niet.).

4. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@nneah Je had helemaal gelijk hoor! Mooie 0.3 stijging! :)

@SHN Goed voor je die afleiding. Succes met je studie/stage!

@Pinkie88 Haha, ik hoor mijn moeder van 48 nog zeggen dat ze zwanger lijkt. Ze waarschuwt mij al hiervoor, maar tegelijkertijd vraagt ze elke dag of ze al oma wordt. :roflmao:

5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Yes! Haha, fijn die stijging.

Hier had ik vanmorgen ook weer 0,2 boven basaal, net als gisteren. Maar net als gisteren ook weer een kind in bed. Ga ze toch allebei mee laten tellen, want volgens mij klopte het vanmorgen ook wel echt.

@Pinkie88 bij de miskraam merkte ik al voor m'n nod dat ik de knop van m'n broek los moest doen :roflmao:
    Echt, niet normaal hoe snel ik opblaas na die 2 zwangerschappen. Wel erg klote en ironisch dat het bij jou blijft hangen nu... Echt een gemene reminder :(

6. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is helemaal zuur he. Ik heb ook het idee dat mijn buik veel sneller opblaast na het eten. Vooral na het avondeten.

Als wij je in de avond moeten entertainen, moet je het maar aangeven!:thumup: Maar wel eenzaam voor je als je man niet vaak thuis is. Wat voor werk doet hij als ik vragen mag? (Sorry als je het al eens verteld hebt)

7. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hij is militair, had ik nog niet verteld denk ik.
    Hopelijk kan hij vanavond even nr huis, hij is bezig met een opleiding, maar op woensdag laten ze soms oogluikend toe dat ze even naar huis mogen.

Ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje beter, niet meer zo moe en verdrietig. Ik bereid me er nu wel op voor dat zo'n dipjes nog een aantal keer kunnen terugkomen.

@babywens93 fijn die stijging!

@nneah bij jou blijft het spannend!

Hier nog geen eisprong in zicht :)

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik heb trouwens vandaag beslist dat ik een tatoeage ga laten zetten als 'herinnering'.
    Ik ben sowieso al langer aan het denken aan een tattoo om mijn gezin te symboliseren, en wil nu dit kindje er ook bij betrekken.

Is iemand van jullie zoiets van plan?

9. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Jup! Een week na de curretage al laten zetten.
    Mooi idee en gewoon doen! ❤️

Bijgevoegde bestanden:

Brinsa, LadyH88 en Pinkie88 vinden dit leuk.
  10. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf niet zoveel met tattoos maar heb hier ook aan gedacht. Maar eerst eens afwachten wat de toekomst brengt..

11. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Vandaag een flinke dip hier. Ik begin weer te twijfelen of ik wel een eisprong gehad heb omdat er geen duidelijke temperatuursstijging is nog. En dan lijkt het allemaal weer even uitzichtloos :(
    Ben er even klaar mee.

Edit: de posts over de tattoo zijn nu pas geladen. Mooi idee vind ik, zelf geen tattoo maar twijfel al heel lang en misschien is dit ook wel iets waarvoor ik een aandenken wil laten zetten. Fijn idee wel eigenlijk.

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dikke knuffel!
    Mss mag je die 0,2 stijging toch echt wel als stijging noteren hé? Morgen hopelijk een goede meting die je wat opbeuren! Lastig he, niet weten wat je lichaam aan het doen is.

Mijn humeur deint ook echt mee op de grillen van m'n lichaam.

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik Il dit graag laten zetten op mijn onderarm, maar dan met 1 vliegend vogeltje. Ik heb een tattoo op mijn andere onderarm, en was al tijden aan het denken aan een invulling voor de andere...

Bijgevoegde bestanden:

Brinsa en LadyH88 vinden dit leuk.
  14. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Die vind ik echt prachtig! Had deze lang geleden al eens gezien en die sprak me toen al erg aan.

15. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Voor de dames die tempen: kijken jullie ook naar cervixslijm? Smakelijke vraag, sorry haha.
    Maar ik vroeg het me af omdat ik dat heel moeilijk te analyseren vind als je het tussendoor ook veel gezellig maakt, wat natuurlijk tijdens je eisprong net de bedoeling is ;)
    Ik vraag me dan elke keer af of het slijm van mezelf is of euh... Een mengelmoesje :roflmao:

xxmoixx vindt dit leuk.
  16. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Mooi idd, ik dacht er laatst ook over! Ik heb niet veel met tattoos, maar vindt een klein symbolisch aandenken bijzonder, sterretjes, vlindertjes, vogeltjes..
    Als we compleet zijn maak ik een beslissing, je weet nooitwat e nog te wachten staat..

17. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Nee inderdaad, daarom wil ik iets dat je kan 'aanvullen', bij deze kan je de tak wat 'opener' laten zodat er vogeltjes bij kunnen.
    In de lucht kunnen er altijd vogeltjes bij, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit :(

@nneah hier is cervix slijm wel altijd een goede indicatie, je moet het idd niet doen als je net seks gehad hebt, maar van sperma kan je volgens mij geen draden trekken :p Pakweg de volgende ochtend kan je echt al wel weer wat zien.
    Ik zie heel duidelijk het verschil n'a mijn vruchtbare periode, dan is mijn afscheiding plots weer dik en wittig.

18. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ik heb er 1

Bijgevoegde bestanden:

Brinsa, LadyH88 en Pinkie88 vinden dit leuk.
  19. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Mooie tattoos dames!
    Misschien ooit..

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  20. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid