Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Snap ik wel, helemaal omdat je de keren dat het raak was al een goed gevoel had. Ik blijf toch nog duimen!

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja daarom. En om eerlijk te zijn gaan we er ook vanuit dat t dan waarschijnlijk toch ook weer mis gaat. Dus sta er ook niet zo om te springen om er zo vroeg al achter te komen.

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ah bah, niet leuk :( hopelijk te vroeg en anders snel ongesteld!

Hier lukt wachten nog, vandaag 8dpo. In het weekend is het wel moeilijker, want elk plasje de kans om te testen :p
    Temperatuur was vanochtend wel nog mooi hoog, maar vorige cyclus was die ook pas op 9dpo een beetje lager, en dan om 11dpo echt terug onder de coverline. Als ik dus morgen nog minstens aan 37,2 zit, dan krijg ik wel wat hoop.

Ik heb trouwens een heel piekerige lijn na mijn ovulatie, wat vinden de dames die ook temperaturen ervan? (je ziet m'n kaartje als je op m'n ticker klikt). Kan gisteren een innestelingsdip geweest zijn, of is ie daarvoor niet diep genoeg?

Sowieso slaap ik ook best slecht de laatste nachten, dus is moeilijk om een betrouwbare lezing te krijgen.

4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    @Pinkie88 ik ga voor je duimen dat het een innestelingsdip is :)

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @xxmoixx wat jammer van je witte test maar je bent nog vroeg dus mijn duimen draaien nog.

@Pinkie88 voor jou wordt het ook spannend!

6. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Kaatje92 Hopelijk zakt het toch sneller dan die drie weken!

@Flamingo1990 Ik kan mij voorstellen dat je die extra stress over je schoonzus er niet bij wilt/kan hebben. Misschien tzt toch met je vriend bespreken dat je er niet op zit te wachten en dat ze op een andere manier hulp kan krijgen?
    Heel veel sterkte!

@xxmoixx Mijn duimen draaien ook nog!

@Pinkie88 En voor jou ook! Hopelijk een innestelingsdip.

Hier heb ik niet zo veel last van kwaaltjes behalve een beetje vermoeidheid. Wat mij dus ook wel onzeker maakt, maar ik ga proberen er me niet druk over te maken want ik kan er toch niks aan veranderen..

Kaatje92 vindt dit leuk.
  7. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee! Misschien omdat ie buiten mijn baarmoeder zat? (Weten we ook niet met zekerheid te zeggen). Misschien dat iemand anders het weet haha. Ik dacht dat dit normaal was:roflmao::D

8. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    xxmoixx vindt dit leuk.
  9. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Flamingo1990 verdrietige situatie! Ook met je schoonzus. Moeilijk hoor! Dikke knuffel!

@Pinkie88 spannend zo richting einde cyclus.

@Kaatje92 iets gezakt dus! Dat is fijn! Hopelijk zijn die 3 weken snel om voor jou!

Vanmorgen was mijn ovutest bijna positief. Denk vanmiddag of morgenochtend een knaller. Vanavond even een momentje zoeken en morgen als we thuis zijn. Hopelijk is dat voldoende! Wat denken jullie? En hij drinkt nu natuurlijk ook bier in de avonden, zou dat veel uitmaken? 5 of 6 biertjes gok ik zo...

Roodborstje2 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Wat goed dat hij bijna positief is! Wat het bier betreft alcohol is niet goed voor de vruchtbaarheid. Ik vind 5 a 6 dan ook erg veel maar weet niet of dit direct invloed zou hebben op het zaad. In mijn redenering kan het nooit goed zijn en kan het wel degelijk meteen invloed hebben maar voor het wetenschappelijke antwoord zou ik het even googlen. Nou drinkt m8jn vriend bijna nooit maar wanneer ik vruchtbaar ben wil ik zelfs niet dat Hij ook maar 1 wijntje drinkt. Lastig dus, heb je het erover gehad met je vriend? Anders kan je hem vragen om voor de zekerheid minder te drinken.

11. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik snap dat je het lastig vindt dat het net tijdens je vruchtbare periode is @mimi1988 , maar persoonlijk zou ik daar niet over vallen. Het is ook voor hem familieweekend natuurlijk, als daar voor hem een biertje bij hoort, zou ik hel daarvan laten genieten.
    Daarenboven zijn jullie vruchtbaar genoeg, zwanger worden is nooit het probleem geweest, dan denk ik niet dat dat bier er plots voor gaat zorgen dat er geen kans meer is, mensen worden ook zwanger door dronken one-night stands ;)

Ik zou wel boos worden als ie zoveel dronk dat ie niet meer kon presteren :p

Maar je kan het altijd eens met hem bespreken he, wie weet laat ie het dan bij 3 biertjes ofzo?

12. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Heb sinds gisterenavond een drukkend gevoel in mn onderbuik. Vandaag ovulatietest weer in de voormiddag gedaan en was even "donker" als voorgaande dagen. Nog altijd licht, maar dus niet meer bijna blanco als vorige week, maar LH schommelt tijdens de cyclus, dus weet niet wat het wil zeggen. Normaal kondigt menstruatie zich niet vooraf aan, enkel plots hevige buikkrampen en veel bloed uit het niets. Misschien betekent het drukkend gevoel dat het niet helemaal in orde is daarbinnen? :(

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hij houdt er wel wat rekening mee. We moeten het een beetje plannen ivm activiteiten en zoontje die bij ons op de kamer slaapt :roflmao:

xxmoixx en Brinsa vinden dit leuk.
  14. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou er ook niet over vallen tenzij hij natuurlijk te lam is om te presteren zoals Pinkie al zei.:p Maar gelukkig is dat niet het geval en houdt hij er rekening mee, @mimi1988 :)

15. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Roetje08 Ik had ook een weekend last van een drukkend/vol onderbuik gevoel, wat achteraf het groeien van het ei was. Dus misschien bij jou ook?
    Edit: misschien dat je piek nog er aan komt, maar dat je wel alvast het groeien voelt.

16. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Nog nooit eipijn oid gehad denk ik, maar moest het daarvan komen, zou hij toch al wat donkerder moeten zijn?

Heb mijn ovutesten van ronde 2 nog eens bekeken en die zijn eigenlijk lichter dan ik dacht. Of beeld ik het me in?
    Foto met datums: ronde 2 (positieve ovutest op cd19 gehad)
    Foto met veel ovutesten: deze ronde tot vorige week
    Foto met minder testen: deze week

Bijgevoegde bestanden:

17. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Die van ronde 2 vind ik een stuk lichter dan van nu. Of het komt omdat de foto verder weg is?

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Die van deze week lijken langzaam wel donkerder te worden. In combinatie met dat drukkende gevoel blijven doortasten

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Verbleken ze niet ook na een tijdje?

Pff, ik was vandaag plots zooo moe, wat ik steeds ben in het begin van mijn zwangerschappen. Ik kon me dus niet meer houden en des toch een test, met middagurine op 8dpo.
    Ik heb er zo’n spijt van. De test was negatief, wat helemaal niks zegt en toch haalde het me even helemaal onderuit.

Heb nu ook nog weinig hoop voor deze ronde :(

20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Oh nee! Maar houd hoop! De moeheid kan ook van de innesteling komen dus dan zal je pas over paar dagen positief testen. Hopelijk dus een positieve test over een paar dagen voor jou.

Deel Deze Pagina